Μετά από 2. 600 Χρόνια, ζωτική η ανάγκη του Σοφού Νομοθέτη Σόλωνα!

Γράφει η  Μαίρη Παπανδρέου

Ο Σόλων, δεν υπήρξε μόνον ένας από τους Επτά Σοφούς, ήταν και ο «Πατέρας του Αττικού Δικαίου», Νομοθέτης, ακραιφνής δημοκράτης πολιτικός, οικονομολόγος και ποιητής. Σήμερα, είναι ζωτικής σημασίας η ανάγκη υπηρεσιών ενός «Σοφού Νομοθέτη Σόλωνα», καθώς η παρουσία πολιτικών “μετριοτήτων” έχει γίνει εφιαλτικά επικίνδυνη και φέρνουν τους πολίτες σε απόγνωση. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών βιώνουν ή καλύτερα επιβιώνουν, σε συνθήκες έσχατης ένδειας και η κατάσταση κρίνεται ως καταστροφική.

Ανατρέχοντας στην Ιστορία του Έθνους μας, γύρω στο 600 π. Χ. οι κοινωνικές συνθήκες στην Ελλάδα, ήταν περίπου ίδιες με τις σημερινές, οι περισσότεροι πολίτες ήταν φτωχοί, που τότε ονομάζονταν «διάκριοι», το δουλεμπόριο άκμαζε, καθώς πολλοί αναγκάζονταν να πουλήσουν ακόμα και τα παιδιά τους ως δούλους για να επιβιώσουν, ενώ σήμερα “πουλιέται” εννιάωρη μαύρη εργασία για ελάχιστα ευρώ και οι 10. 000 ισόβιοι βαρυποινίτες που αφέθηκαν ελεύθεροι, σκοτώνουν για 20 Ευρώ χρηστούς πολίτες, ενώ άλλοι εγκληματίες-τρομοκράτες καταδικασμένοι 25 φορές σε ισόβια κάθειρξη για 11 φόνους εκ προμελέτης, βγαίνουν με «άδειες» από τις φυλακές, και μάλιστα τους υποδέχονται μέλη τρομοκρατικών οργανώσεων μαζί με τον γιό του προέδρου της Βουλής των Ελλήνων Βούτση!

Ένα κοινό χαρακτηριστικό του «σήμερα» με το μακρινό μας «χθες», είναι και η υποδούλωση της νεολαίας σε τρομοκρατικές οργανώσεις και σε εξαρτησιογόνες ουσίες, που είναι οι χειρότερες μορφές δουλείας. Τότε ο Σοφός Νομοθέτης Σόλων, αποφάσισε να κάνει «ειρηνική μεταρρύθμιση», η οποία προφανώς, ήταν πολύ τελειότερη από αυτή που αιώνες αργότερα θέλησαν να εφαρμόσει ο Κάρλ Μαρξ, που με τις πολλές και διάφορες ατέλειες και υπερβολές, κατέληξε σε σύγκρουση το 1903 με τον Λένιν Πλεχάνοφ και το αίμα που χύθηκε για την επιβολή της «κομμουνιστικής μεταρρύθμισης», αλλά και πρόσφατες «μεταρρυθμίσεις» αποδείχθηκαν μέτρα “στραγγαλισμού” της οικονομίας (Πολιτείας και πολιτών). Αναρωτιούνται πολλοί συμπολίτες, σε τι είδους «μεταρρυθμίσεις» οδεύουμε σήμερα;

Ο Σοφός Νομοθέτης Σόλων, ως πιστός δημοκράτης, ανακηρύχθηκε το 594 π. Χ. «Ηγέτης με Νομοθετική Εξουσία» και βέβαια, δεν εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση να «μοναρχήσει», και αξίζει να υπενθυμίσομε πως μόλις «Νομοθέτησε», παραιτήθηκε από την Ηγεσία, ενώ σήμερα οι πολιτικοί ηγέτες-κρατούντες, προσπαθούν να παραμείνουν στην εξουσία με κάθε μέσον και οποιαδήποτε θυσία των Αξιών της Ελληνικής μας Φυλής, όπως είναι η Αξιοκρατία και η Δημοκρατία.

Δικαίως ακούστηκαν οι αγανακτισμένες φωνές Ελλήνων Πολιτικών, αλλά και Αμερικανών και Άγγλων Πρεσβευτών, ακόμα και Τούρκων για την άδεια που δόθηκε στον βαρυποινίτη δολοφόνο Κουφοντίνα, καταδικασμένο για δολοφονίες έντεκα συμπατριωτών μας, όπως και έγκριτοι δημοσιογράφοι κατακεραύνωσαν επίσης την «άδεια» που του παρείχε (με ποιο άραγε σκεπτικό;) η «Επιτροπή των Φυλακών». Ακούσαμε τον εύλογο αποτροπιασμό και τη δίκαια αγανάκτηση συγγενών των θυμάτων, είναι όμως ώρα να ακουστούν και οι φωνές των διαμαρτυρομένων απλών πολιτών, όπως είναι και η δική μου φωνή.  

Ως Ορθόδοξη, συχνά ανατρέχω στις Ευαγγελικές Ιερές Ρήσεις, καθώς ο αείμνηστος Δωδεκανήσιος-Χαλκίτης Καθηγητής μου (Θεολογίας & Βυζαντινής Μουσικής) Μιχαήλ Χατζής, που είχα την καλή τύχη να με διδάξει επί 6 ολόκληρα χρόνια στο «Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος Pierce-Deree-Alba», μας είχε τονίσει πως η «Ανώτατη Φιλοσοφία», βρίσκεται στο Ιερό μας Ευαγγέλιο, όπου υπάρχουν και όλες οι λύσεις των επίγειών προβλημάτων μας.

Ανάμεσα στις Ευαγγελικές Ρήσεις, διαβάζω στο Κατά Ματθαίον 43-52. 53, όπου αναφέρεται στο ιστορικό γεγονός: όταν ο Πέτρος τράβηξε το μαχαίρι του και έκοψε το αφτί ενός στρατιώτη που επιχείρησε να συλλάβει τον Δάσκαλό του, ο Ιησούς του είπε: «Μάχαιραν έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις». Ιδιαίτερα εμείς οι Έλληνες, πρέπει να γνωρίζομε τι έγραψε και ο Μεγάλος μας Αισχύλος, στην τραγωδία «Επτά επί Θήβας», (στιχ. 961) «Αυτός είναι ο Νόμος»: «Παισθείς έπαισας» (πληγήν έδωσες, πληγήν θα λάβεις). Επίσης στον Αγαμέμνονα στιχ. 1430 αναφέρεται: «Τύμμα τύμμασι τίσαι» (την πληγή με πληγή να την πληρώσεις).

Γνωρίζω και αναγνωρίζω, πως έχει καταργηθεί η «θανατική ποινή» στα πολιτισμένα κράτη και στην Ελλάδα επίσης. Αναρωτιέται όμως, ο απλός νομιμόφρων πολίτης με τους φόρους που βάζει το κράτος – και πρόσφατα υπέρογκους και αβάσταχτους – γιατί πρέπει να πληρώνει τα έξοδα διατροφής και φύλαξης εγκληματιών, που πολλοί είναι κατά συρροή δολοφόνοι αθώων συνανθρώπων, και σε μικρό χρονικό διάστημα θα είναι και πάλι ελεύθεροι να κυκλοφορούν ανάμεσα στους «χριστούς πολίτες» και να διαπράττουν κι άλλα απεχθή εγκλήματα και δολοφονίες;

Πρόσφατα ο Νόμος Παρασκευόπουλου, “ελευθέρωσε” στην κοινωνία μας, τον απίστευτο αριθμό 10. 000 φυλακισμένων (ανάμεσα σε αυτούς και πολλοί εγκληματίες βαρυποινίτες), οι οποίοι μέσα σε ελάχιστα εικοσιτετράωρα, λήστεψαν και δολοφόνησαν αθώους και νομοταγείς πολίτες. Τι να πρωτοπρολάβει η Αστυνομία μας, που επιτελεί ένα τιτάνιο και αξιοθαύμαστο έργο, βάζοντας σε ανείπωτους κινδύνους τις ζωές τους έναντι «πινακίου φακής» που είναι ο μισθός τους, την ώρα που κάποιοι ιθύνοντες υπουργοί ταξιδεύουν με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος κι άλλοι πραγματοποιούν τα ψώνια τους σε ξένες χώρες, ή παίζουν ρουλέτα σε καζίνα, την ώρα που καλό θα ήταν να παίζουν «ρωσική ρουλέτα» για να ησυχάσουμε εμείς οι απλοί πολίτες.