Προσπάθειες για την  προβολή της Αστυπάλαιας

Με στόχο τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας της Αστυπάλαιας σε σημαντικούς επαγγελματίες της διεθνούς τουριστικής αγοράς σε επίπεδο προβολής αλλά και συνεργασιών με διακινητές ταξιδιών, ο Δήμος Αστυπάλαιας μέσω της Αντιδημάρχου κυρίας Καμπούρη ολοκλήρωσε με επιτυχία τον κύκλο των προγραμματισμένων συναντήσεων στο πλαίσιο τόσο της έκθεσης  WTM στο Λονδίνο όσο και της “FILOXENIA” στη Θεσσαλονίκη.

Η έμφαση  στην έκθεση του Λονδίνου δόθηκε στην ανάδειξη του πολύπλευρου τουριστικού προϊόντος του νησιού που, πέρα από τις ομορφιές του, διαθέτει πλούσια γαστρονομικά ενδιαφέροντα με προϊόντα όπως τα τοπικά μπαχάρια, και παστέλια που ο Δήμος φρόντισε να διανείμει σε επαγγελματίες αλλά και στο κοινό που επισκέφθηκαν το περίπτερο.

Ειδικά το σαφράν κέρδισε τις εντυπώσεις των Βρετανών δημοσιογράφων και bloggers γαστρονομίας που ενθουσιάστηκαν ακούγοντας ότι ένα  γραφικό νησί στη μέση του Αιγαίου διαθέτει  ένα τέτοιο προϊόν-θησαυρό όπως το χαρακτήρισαν.

Η κοσμοπολίτικη Χώρα και το Κάστρο κέντρισαν επίσης το ενδιαφέρον  εκπροσώπων Μέσων Ενημέρωσης και Κλαδικών Ιστοσελίδων που απευθύνονται σε Τουρισμό πολυτελείας, στις αγγλόφωνες χώρες, Βρετανία, Αυστραλία και Αμερική, μεταξύ των οποίων «The Travelista» που έχει ψηφιστεί τα τελευταία τρία χρόνια στα top 10 luxury travel blogs ενώ η Huffington Post κατέταξε  ιδιοκτήτρια στην κατηγορία “top travel bloggers and rising stars”.

Για την ανάδειξη και του οικογενειακού Τουρισμού η κυρία Καμπούρη είχε συνάντηση με την ιδιοκτήτρια του blog  “Mini Travellers” που είναι βραβευμένο ως ένα από καλύτερα του Ηνωμένου Βασιλείου στον τομέα του. Η κυρία Karen Beddow εντυπωσιάστηκε από τις δυνατότητες της Αστυπάλαιας και εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφτεί το νησί για να το προβάλει στα κοινωνικά δίκτυα που χειρίζεται.

Εξίσου εποικοδομητική ήταν και η συνάντηση με τον ιδιοκτήτη του “Archaeology Travel” που ενημερώθηκε ότι η Αστυπάλαια διαθέτει στοιχεία και του αποκαλούμενου “dark tourism”, που αναπτύσσεται ραγδαία, λόγω του μοναδικού στον κόσμο  νεκροταφείου βρεφών  της  5ης με 4ης χιλιετίας με ταφές σε πήλινα αγγεία.

Η κυρία Καμπούρη ενημέρωσε τον κ. Dowson ότι η ανασκαφή έφερε στο φως πάνω από 2.500 χιλιάδες ταφές βρεφών, κυρίως νεογέννητων μωρών, τα οποία είχαν εναποτεθεί μέσα σε πήλινα αγγεία, σύμφωνα με έναν τρόπο ταφής που ονομάζεται εγχυτρισμός.

Ανάλογου ενδιαφέροντος ήταν και οι συναντήσεις που πραγματοποίησε η Αντιδήμαρχος στη Θεσσαλονίκη με Έλληνες και ξένους ταξιδιωτικούς πράκτορες και οργανωτές ταξιδιών ειδικού ενδιαφέροντος μεταξύ των οποίων του Αλιευτικού Τουρισμού που τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνει όλο και περισσότερους ενδιαφερόμενους, κυρίως από το εξωτερικό.

Σε δηλώσεις της η κυρία Καμπούρη τόνισε: « Ο Δήμος, στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που εγκαινιάζει, εστίασε τις εκθεσιακές της παρουσίες στην ανάδειξη των επί μέρους στοιχείων του πολυσύνθετου τουριστικού προϊόντος του νησιού μας στους αντίστοιχους επαγγελματίες.

Αποφύγαμε γενικότητες και εστιάσαμε στη μοναδικότητα προσεγγίζοντας επηρεαστές της κοινής γνώμης και διακινητές ταξιδιωτών υψηλού βεληνεκούς που, ενώ δεν είχαν ιδιαίτερη γνώση για τα ελληνικά νησιά, είχαν εκφράσει επιθυμία να γνωρίσουν προορισμούς με ειδικά ενδιαφέροντα, όπως η Αστυπάλαια.

Δώσαμε συνεπώς έμφαση στην αποτελεσματικότητα των συναντήσεων και στη βαρύτητα που ο κάθε συνομιλητής μας είχε ώστε να διασφαλίσουμε ότι όλες αυτές οι γνωριμίες θα έχουν συνέχεια και θα αποδώσουν σημαντικά αποτελέσματα στο νησί μας».

Την οργάνωση των εκθεσιακών συμμετοχών του Δήμου είχε η MTC GROUP.

Πηγή: Businessnews.gr