Μ. Παπαβασιλείου για βράβευση Περιφέρειας: «Η αναγνώριση των προσπαθειών επιβεβαιώνει τη σωστή κατεύθυνση της στρατηγικής μας»

Μ. Παπαβασιλείου για βράβευση Περιφέρειας: «Η αναγνώριση των προσπαθειών επιβεβαιώνει τη σωστή κατεύθυνση της στρατηγικής μας»

Μ. Παπαβασιλείου για βράβευση Περιφέρειας: «Η αναγνώριση των προσπαθειών επιβεβαιώνει τη σωστή κατεύθυνση της στρατηγικής μας»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 244 ΦΟΡΕΣ

Διεθνές βραβείο «Best Creative Destination 2017» για την καμπάνια «Aegean Islands-Like No Other»

Το βραβείο “Best Creative Destination 2017", απένειμε στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου το διεθνές δίκτυο Creative Tourism Network® για την καμπάνια "Aegean Islands-Like No Other", που σχεδίασε και υλοποιεί από τον Ιανουάριο του 2016 σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και την Marketing Greece.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε στο περιθώριο της Διεθνούς Τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου. Τα μέλη της διεθνούς κριτικής επιτροπής επέλεξαν τους νικητές των πέντε βασικών κατηγοριών ανάμεσα σε 250 υποψηφιότητες, οι οποίες διακρινόταν για το υψηλό επίπεδο δημιουργικότητας, αυθεντικότητας και βιωσιμότητας.

Ο θεσμός των Creative Tourism Awards αποσκοπεί στην ανάδειξη των προορισμών που προωθούν παγκοσμίως τον δημιουργικό τουρισμό και την ενεργό συμμετοχή των τουριστών σε καλλιτεχνικές και δημιουργικές δραστηριότητες. Γνωστό διεθνώς για τη δράση του υπέρ ενός πιο καινοτόμου και βιώσιμου τουρισμού, το διεθνές Δίκτυο Creative Tourism Network® συνεργάζεται με μια ομάδα αναγνωρισμένων εμπειρογνωμόνων προκειμένου να καθορίσει και να εγγυηθεί τον σεβασμό στις Βέλτιστες Πρακτικές του Δημιουργικού Τουρισμού.

Η κριτική επιτροπή των διεθνών βραβείων αξιολόγησε τη θετικά τη δημιουργική προσέγγιση της εκστρατείας “Aegean Islands–LikeNoOther” για τη διαφοροποίηση του προορισμού του Νοτίου Αιγαίου μέσω της πολιτιστικής ποικιλομορφίας κάθε νησιού, όπου ο ταξιδιώτης μπορεί να βιώσει ένα ευρύ φάσμα εποικοδομητικών δραστηριοτήτων.

Αξιολογήθηκε επίσης το μοντέλο διαχείρισης και ο τρόπος με τον οποίο η προώθηση αποτελεί μέρος της εμπειρίας που βασίζεται σε ένα "εκτεταμένο δίκτυο δράσεων προς ορισμένες αγορές-στόχους και με τη δημιουργία μιας ευρείας και διαδραστικής κοινότητας φίλων και υποστηρικτών, που προωθούν περαιτέρω τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου".

Η κατάτμηση σε πολύ ακριβείς στόχους και η ψηφιακή ενδυνάμωσή τους, αποτελεί σύμφωνα με το σκεπτικό της κριτικής επιτροπής μια βέλτιστη στρατηγική για την προώθηση της μοναδικότητας τέτοιων εμπειριών. Τα Νησιά του Νοτίου Αιγαίου αποδεικνύουν με αυτόν τον τρόπο ότι δεν είναι όπως άλλα νησιά, αλλά είναι πράγματι #likenoother!

Για τη διεθνή διάκριση, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού, Μαριέτα Παπαβασιλείου δήλωσε: «Η ενίσχυση της θέσης του Νοτίου Αιγαίου στη διεθνή τουριστική βιομηχανία αποτελεί βασικό στρατηγικό στόχο της Περιφερειακής μας Αρχής. Στην κατεύθυνση αυτή, υλοποιούμε τον ΣΕΤΕ και την Marketing Greece ένα ολοκληρωμένο και πολυεπίπεδο πλέγμα δράσεων, κάτω από την επικοινωνιακή ομπρέλα Aegean Islands-Like NO Other, με στόχο να γίνουν ευρέως γνωστοί οι προορισμοί του Νοτίου Αιγαίου για τις μοναδικές και πολύπλευρες εκείνες εμπειρίες που προσφέρουν στον επισκέπτη.

Η αναγνώριση των προσπαθειών μας από το διεθνές δίκτυο Creative Tourism Network® έρχεται να επιβεβαιώσει τη σωστή κατεύθυνση της στρατηγικής μας. Τέτοιες διακρίσεις δεν έρχονται τυχαία, αλλά αποτελούν προϊόν μίας πολύ συγκροτημένης προσπάθειας και μεθοδικής δουλειάς. Το Νότιο Αιγαίο έχει αποδείξει ότι βρίσκεται δικαίως στο βάθρο του πρωταθλητή του ελληνικού Τουρισμού».

Διαβάστε ακόμη

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη

Γ. Χατζημάρκος: Ιστορική ημέρα η χθεσινή για τον Ευρωπαϊκό Τουρισμό