Τρεις λόγοι για να επενδύσετε στο διαδίκτυο το 2018

Τρεις λόγοι για να επενδύσετε στο διαδίκτυο το 2018

Τρεις λόγοι για να επενδύσετε στο διαδίκτυο το 2018

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 645 ΦΟΡΕΣ

Του Ραφαήλ Κουδούνη
Dingo Marketing Team

Το μεγαλύτερο λάθος που μπορεί να κάνει ένας ιδιοκτήτης-διαχειριστής μιας μικρής επιχείρησης είναι να την κρατήσει μικρή.

Επέλεξα να ξεκινήσω αυτό το άρθρο λαμβάνοντας υπόψιν τον επαγγελματία που ενώ βλέπει ως ανταγωνιστή το απέναντι κατάστημα, δεν βλέπει το χάος των αγορών που περνάνε από πάνω, πίσω και κάτω από την επιχείρηση του. Και οι αγορές αυτές είναι αυτές που λαμβάνουν χώρα 24/7 στο διαδίκτυο.

To 2018 σηματοδοτείται ως η χρονιά-κλειδί για να εδραιώσει πλέον κάποια επιχείρηση την παρουσία της, όχι για να ξεκινήσει τα πρώτα της βήματα στο διαδίκτυο. Άρα είτε θα επιλέξετε να μπείτε -έστω και καθυστερημένα- στο παιχνίδι, είτε όσο περνάει ο καιρός, το τρένο θα απομακρύνεται.

Βέβαια, ως διαδικτυακή παρουσία, δεν νοείται μόνο μια ιστοσελίδα, μια Facebook Page ή μια Instagram Page. Σαν διαδικτυακή παρουσία, εννοώ ένα ολοκληρωμένο πλάνο με σαφή προσανατολισμό και μετρήσιμα αποτελέσματα και το διαδίκτυο είναι ικανό για κάτι τέτοιο.

Η διαδικτυακή παρουσία σας, πρέπει να λογίζεται ως επένδυση και για αυτό θα αναφερθώ σε 3 λόγους που αξίζει να κινηθείτε προς αυτή την κατηγορία.

1. Μιλάνε οι αριθμοί.
Το 2010, μόλις το 44% του πληθυσμού της Ελλάδας, είχε πρόσβαση καθημερινά στο διαδίκτυο, σήμερα το νούμερο είναι περίπου 7.500.000, περίπου 69% του συνολικού πληθυσμού.

Το 71% από τα 7,5 εκ πρώτα ερευνούν στο διαδίκτυο πριν αγοράσουν ένα προϊόν.

87% των χρηστών, ψάχνουν για πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα των τοπικών επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης.

Το 49%, ψάχνει online για να βρει τις χαμηλότερες τιμές.

Επίσης, για περίπου 50% των χρηστών ισχύει ότι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο περισσότερες φορές από κάποιο Smartphone, παρά από κάποιο σταθερό υπολογιστή.

2. Μετρήσιμα αποτελέσματα.
Μια σωστά δομημένη διαδικτυακή παρουσία, το λιγότερο που μπορεί να σας προσφέρει είναι μετρήσιμα δεδομένα.

Να ξέρετε με ακρίβεια όχι μόνο πόσοι ήταν οι επισκέπτες σας, αλλά και δημογραφικά στοιχεία αυτών, τα προϊόντα που είδαν, τις σελίδες εξόδου, την ώρα που παρέμειναν σε κάποια σελίδα και άλλους χιλιάδες συνδυασμούς πληροφορίας που αν αναλυθούν σωστά, σας παρέχουν πολύτιμα δεδομένα.

Όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σας παρέχουν στην “business” έκδοση τους, εξαιρετικές δυνατότητες στόχευσης, επαναληπτικού μάρκετινγκ καθώς και πληθώρα από στατιστικά επισκεψιμότητας ώστε να γνωρίζετε για ποια προϊόντα ενδιαφέρεται ο επισκέπτης σας.

Τα παραπάνω δεδομένα με σωστή ανάλυση, είναι παραπάνω από αρκετά για να έχετε μια πλήρη εικόνα σχετικά με την διαδικτυακή σας παρουσία.

3. Ελεγχόμενη Ροή
Η δυνατότητα του μέσου να μετράει “την σκόνη από τα παπούτσια του επισκέπτη” είναι η βάση για μια ελεγχόμενη σε κάθε βήμα ροή του επισκέπτη στην πορεία της μετατροπής του σε πελάτη.

Πόσα χρήματα είστε διατεθειμένος να δαπανήσετε για να αποκτήσετε έναν επισκέπτη; Πώς θα μετατρέψετε τον επισκέπτη σε ενδιαφερόμενο;

Γιατί να επιλέξει το κατάστημα σας; Με ποιόν τρόπο θα τον μετατρέψετε σε πελάτη;

Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι οι βασικοί πυλώνες προσέγγισης του διαδικτυακού πλάνου επικοινωνίας. Με την βοήθεια ενός επαγγελματία του χώρου (και όχι δεν εννοώ έναν προγραμματιστή ή ένα γραφίστα) θα απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα θέσετε στόχους σε συνάρτηση με τον χρόνο και θα ξεκινήσετε βήμα βήμα να αναπτύσσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

Διαβάστε ακόμη

19 εκατομμύρια ευρώ στους δήμους της Δωδεκανήσου

ΕΝΦΙΑ: 6 & 7 Απριλίου η ανάρτηση των εκκαθαριστικών

«Πρωταθλήτρια» στις απορροφήσεις του ΕΣΠΑ η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Κοινή επιστολή των νησιωτικών συλλόγων λογιστών για τους κατοίκους Εξωτερικού

Ε. Κρητικός: 1.200 πλειστηριασμοί και κατασχέσεις στα Δωδεκάνησα

Λογαριασμοί ρεύματος: Τα μέτρα στήριξης για τον Νοέμβριο

Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ: Δίνουν έως 180.000€ σε νέες επιχειρήσεις

ΙΕΛΚΑ: Πώς η ακρίβεια άλλαξε τη διατροφή των Ελλήνων, ποια προϊόντα έχουν «κόψει» από το 2009