Τεχνική σύμβουλος για τον στόλο των οχημάτων στο δήμο Ρόδου

Το «ξεκαθάρισμα» του στόλου του Δήμου της Ρόδου από τα παροπλισμένα οχήματά του, είναι ο στόχος που θέτει το Τμήμα Τροχαίου Υλικού για τη νέα χρονιά, και για το δύσκολο αυτό έργο απέκτησε μία τεχνική σύμβουλο που θα το αναλάβει.

Σύμφωνα με τον αρμόδιο εντεταλμένο σύμβουλο κ. Μιχάλη Σταυρή, ο ρόλος της τεχνικής συμβούλου που φέρνουν στο Τροχαίο Υλικό θα είναι καταλυτικός σε όλους τους τομείς της Διεύθυνσης αλλά κυρίως θέλουν να τους βοηθήσει στη διαχείριση του στόλου.

Όπως εξήγησε, επειδή έχει ξεκινήσει η διαδικασία της οριστικής διαγραφής των οχημάτων που είναι παροπλισμένα, το δεύτερο στάδιο είναι να φύγουν όλα αυτά τα οχήματα που βρίσκονται στ’ Ασγούρου και αφενός δημιουργούν μία άσχημη εικόνα στην περιοχή και αφετέρου ο Δήμος πληρώνει ακόμη τέλη κυκλοφορίας γι’ αυτά.

Επομένως, η τεχνική σύμβουλος που έρχεται θα έχει ως αντικείμενο όλο αυτό το κομμάτι, και με την εμπειρία και την ειδικότητα που διαθέτει θα τους βοηθήσει στις δύσκολες αυτές διαδικασίες ώστε μέσα στο 2018 να καταφέρουν να φθάσουν στον αρχικό τους στόχο, δηλαδή να υπάρχουν μόνο τα ενεργά οχήματα στο Δήμο και γι’ αυτά μόνο να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, ασφάλεια κτλ., και εκείνα που έχουν περάσει πλέον σε αχρησία να απομακρυνθούν.

Ακριβώς σ’ αυτό το κομμάτι έρχεται να βοηθήσει η τεχνική σύμβουλος είπε ο κ. Σταυρής ο οποίος θέλησε, επίσης, να ξεκαθαρίσει ότι δεν θα έχει σχέση με τη διαχείριση του στόλου. Επίσης, επειδή το 2018 θέλουν να ενισχύσουν τα μηχανήματα έργου μια και στο κομμάτι της καθαριότητας έχουν γίνει αρκετά για την ενίσχυση του στόλου με τα πέντε απορριμματοφόρα, τα τρία της ανακύκλωσης, το σάρωθρο κτλ.,  θα πρέπει να γίνουν μελέτες για την ενίσχυση των μηχανημάτων έργων, δηλαδή πόσα διαθέτει ο Δήμος, ποια λειτουργούν κτλ.,  κάτι με το οποίο θα επιφορτιστεί η σύμβουλος.

Ο Δήμος αυτή τη στιγμή διαθέτει 366 οχήματα σε λειτουργία, στις καταστάσεις, όμως, φαίνονται 450-500 μαζί με τα δίκυκλα. Πάντως, για αρκετές υπηρεσίες  η κατάσταση είναι οριακή με τα οχήματα που διαθέτουν.

Ο αριθμός των οχημάτων που πλέον μένει να ολοκληρώσουν τη διαδικασία είναι μικρός αφού έχουν κάνει προσωρινές διαγραφές. Έτσι, είναι δύο τα κομμάτια στα οποία καλείται να συμβάλει η τεχνική σύμβουλος: Η διαδικασία της διαγραφής και η διαδικασία του scrap.