Οι επιβάτες προσπαθούσαν να φτιάξουν τον ιμάντα για τις βαλίτσες στο αεροδρόμιο της Ρόδου!

Στον... αυτόματο βρίσκεται αυτή την περίοδο το Διεθνές αεροδρόμιο Ρόδου "Διαγόρας", με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές οι επιβάτες να ταλαιπωρούνται εξαιτίας της έλλειψης προσωπικού αλλά και των υποδομών του. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτέλεσε η προχθεσινή ημέρα όπου λόγω της 3ωρης στάσης εργασία των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, συνέπεσαν δύο πτήσεις μαζί. Αποτέλεσμα αυτού, ήταν να υπάρξει καθυστέρηση στη μεταφορά των επιβατών από το αεροπλάνο στο κτίριο του αεροδρομίου αλλά και καθυστέρηση της μεταφοράς των αποσκευών τους στην περιοχή παραλαβής αποσκευών. 

Πιο συγκεκριμένα, την Δευτέρα στις 21:30 πραγματοποιήθηκαν δύο πτήσεις συγκεκριμένης εταιρείας (η μια ήταν η προγραμματισμένη και η άλλη η πτήση που είχε ακυρωθεί το πρωί), με αποτέλεσμα να χρειαστεί να λειτουργήσουν παράλληλα και οι δύο ταινίες παραλαβής αποσκευών.

Έτσι και ενώ στην δεύτερη περίπτωση οι αποσκευές άργησαν αισθητά προκειμένου να φορτωθούν και να εμφανιστούν στην περιοχή παραλαβής αποσκευών, αμέσως μόλις ξεκίνησε ο ιμάντας με τις αποσκευές, αυτός κόλλησε, με αποτέλεσμα οι βαλίτσες να βρίσκονται για πολύ ώρα σε συγκεκριμένο σημείο και να μην μπορεί να πραγματοποιηθεί η μεταφορά τους, άρα και η παραλαβή απο τους επιβάτες.

Εξαιτίας μάλιστα της έλλειψης προσωπικού, υπήρξε καθυστέρηση μέχρι να δοθεί η λύση από τους υπαλλήλους του αεροδρομίου, ενώ μάλιστα λίγη ώρα μετά που ξεκόλλησαν τις βαλίτσες απο τον χαλασμένο ιμάντα, "κόλλησε" η νέα φουρνιά βαλιτσών!

Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι αγανακτισμένοι επιβάτες που περίμεναν για περισσότερη από μισή ώρα να παραλάβουν τις βαλίτσες τους, να αναλαμβάνουν μόνοι τους δράση επιχειρώντας να "ξεκολλήσουν" τις βαλίτσες απο τον χαλασμένο ιμάντα. 

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύει σήμερα η "Ροδιακή" είναι χαρακτηριστικές για την ταλαιπωρία στην οποία υποβλήθηκαν οι επιβάτες, γεγονός που είναι ιδιαίτερα σύνηθες στο αεροδρόμιο της Ρόδου, μιας και η έλλειψη του προσωπικού αλλά και η μη βελτίωση των υποδομών του αεροδρομίου είναι ιδιαίτερα αισθητή ακόμη και από την περίοδο που η νέα εταιρεία (Fraport) ανέλαβε τη διαχείρισή του.

Παρά λοιπόν τις εξαγγελίες για αναβάθμιση αλλά και για πρόσληψη προσωπικού, προς το παρόν οι επιβάτες υπόκεινται σε ταλαιπωρία είτε κατά την αναχώρησή τους από το αεροδρόμιο "Διαγόρας" είτε κατά την άφιξή τους, αφού φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που πραγματοποιούνται τέτοιου είδους περιστατικά. 
 

Για περισσότερη από μισή ώρα περίμεναν βαλίτσες οι επιβάτες της βραδινής πτήσης της Δευτέρας στο αεροδρόμιο “Διαγόρας”
Για περισσότερη από μισή ώρα περίμεναν βαλίτσες οι επιβάτες της βραδινής πτήσης της Δευτέρας στο αεροδρόμιο “Διαγόρας”

 

Ένας ιμάντας που κόλλησε σε συνδυασμό με την έλλειψη του προσωπικού  στο αεροδρόμιο “Διαγόρας”, ανάγκασε τους επιβάτες να πάρουν πρωτοβουλίες  και να “ξεκολλήσουν” τις αποσκευές
Ένας ιμάντας που κόλλησε σε συνδυασμό με την έλλειψη του προσωπικού στο αεροδρόμιο “Διαγόρας”, ανάγκασε τους επιβάτες να πάρουν πρωτοβουλίες και να “ξεκολλήσουν” τις αποσκευές