Οι δικοί μας ΡΟΜΑ χρειάζονται σχολείο αγωγής του πολίτη με ειδικά μαθήματα κοινωνικής επανένταξης

Οι δικοί μας ΡΟΜΑ  χρειάζονται σχολείο  αγωγής του πολίτη  με ειδικά μαθήματα  κοινωνικής επανένταξης

Οι δικοί μας ΡΟΜΑ χρειάζονται σχολείο αγωγής του πολίτη με ειδικά μαθήματα κοινωνικής επανένταξης

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 381 ΦΟΡΕΣ

Γράφει ο Γεώργιος Β. Παπαγεωργίου

Την τελευταία δεκαετία είμαι παρών συνεχώς και παρακολουθώ όπως πάντα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όλα τα θέματα και προβλήματα που απασχολούν τον Δήμο Ροδίων, δηλαδή την πόλη και την περιφέρεια, μερικά εξ αυτών χρονίζοντα και άλυτα, παρ’ ότι Δήμος και Περιφέρεια τα προσέγγισαν επανειλημμένης χωρίς όμως κανένα απολύτως αποτέλεσμα και ένα από αυτά είναι η περιοχή Καρακόνερο και ο καταυλισμός των αθιγγάνων-ρομά της Ρόδου.

Δεν είμαι εκπαιδευτικός αλλά σέβομαι βαθύτατα καθηγητής και δασκάλους γιατί πιστεύω ότι η αρχή μιας οικογένειας μιας γειτονιάς μιας κοινωνίας και ενός Δήμου είναι η παιδεία, δηλαδή η αγωγή του πολίτη γενικά και ειδικά προκειμένου να μπορέσει να ζήσει, να δράσεις, να ενεργήσει, να προσφέρει, μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο, μιας πόλης, ενός Δήμου, σεβόμενος νόμους, αρχές και αξίες, θεσμούς και παραδόσεις, αλλά κυρίως των συνανθρώπων και συμπολίτη του, αποφεύγοντας πράξεις και παραλείψεις που ενοχλούν, βλάπτουν.

Επειδή λοιπόν όλα τα σχέδια και οι μέθοδοι, οι οποίες υποσχέσεις για βελτίωση της ποιότητος ζωής, της μη οργανωμένης, κοινωνίας των αθιγγάνω-ρομά της Ρόδου απέβησαν άκαρποι, αυτό που ειλικρινά απομένει να δοκιμάσετε εσείς οι αρμόδιοι και υπεύθυνοι είναι η δημιουργία, η λειτουργία σε μόνιμη βάση, εντός του καταυλισμού των ρομά, σχολείου δεύτερης ευκαιρίας, όπου θα παρακολουθούν μαθήματα, όλοι ρομά, ανεξάρτητης ορίου ηλικίας και φύλου, σχολείο αγωγής του πολίτη και αναγκαίας κοινωνικής επανένταξης, με απόλυτο σεβασμό στους νόμους της πολιτείας.

Οι ρόδιοι προϊστάμενοι πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, οι υπεύθυνοι παιδείας της περιφέρειας και του δήμου και οι ειδικοί ικανοί εκπαιδευτικοί που υπάρχουν στη Ρόδο, μπορούν και πρέπει χωρίς καμία καθυστέρηση να προχωρήσουν στην ίδρυση και λειτουργία ειδικού σχολείου για τους ρομά της Ρόδου, θα πρέπει ναλειτουργεί μέσα στον καταυλισμό τους, θα το παρακολουθούν καθημερινά όλοι ρομά ενήλικες και παιδιά ανεξαρτήτως φύλλου θα πρέπει να διδάσκουν ειδικοί εκπαιδευτικοί και ψυχολόγοι, οι οποίοι και θα καταρτίσουν το πρόγραμμα εκπαίδευσης με βάση τις ανάγκες και τις παθογένειες, με βασικά μαθήματα την αγωγή του πολίτη και την κοινωνική επανένταξη.

Ο Δήμος Ροδίων οφείλει τον καταυλισμό που και αν λειτουργεί, να τον μετατρέψει σε τοπική κοινότητα με βάση όλες τις ιδιαιτερότητες, να αποκτήσουν δικό τους τοπικό συμβούλιο που θα υπάγεται και θα συνεργάζεται με το δήμο και τις άλλες αρμόδιες υπηρεσίες.

Η αστυνόμευση, οι συλλήψεις και τα δικαστήρια δεν απέδοσαν τα αναμενόμενα, απόδειξη το τελευταίο συμβάν με την πυροσβεστική.

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Σπυρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"

Φίλιππος Ζάχαρης "«Δικαίωμα στη Λήθη»: H ασφαλιστική κάλυψη των ασθενών που επιβίωσαν από καρκίνο"

Γιάννης Παρασκευάς: Οι ενστάσεις και η ουσία του πολιτικού προβλήματος

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"