Αίσθηση προκάλεσε η παρουσία της Ρόδου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Μιλάνο της Ιταλίας

Αίσθηση προκάλεσε η παρουσία της Ρόδου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Μιλάνο της Ιταλίας

Αίσθηση προκάλεσε η παρουσία της Ρόδου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Μιλάνο της Ιταλίας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 372 ΦΟΡΕΣ

Το δυνατό brand name της Ρόδου, η διαχρονική αγάπη των Ιταλών για το νησί των Ιπποτών αλλά και η δυναμική παρουσία της Διεύθυνσης Τουρισμού Δήμου Ρόδου, κατέστησαν τον χώρο έκθεσης και προβολής της Ρόδου, πόλο έλξης εκατοντάδων επισκεπτών στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού BIT Milano 2018, που πραγματοποιήθηκε στον καινοτόμο εκθεσιακό χώρο Fieramilanocity, το χρονικό διάστημα 11-13 Φεβρουαρίου 2018, στο Μιλάνο της Ιταλίας.

Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού BIT συγκέντρωσε και φέτος, όπως γίνεται για περισσότερα από 35 χρόνια, σημαντικούς τουριστικούς φορείς λήψης αποφάσεων, εμπειρογνώμονες του κλάδου και προσεκτικά επιλεγμένους αγοραστές από διάφορες γεωγραφικές περιοχές, καθώς και απλούς επισκέπτες από όλη τη χώρα. Η πλήρως ανανεωμένη έκθεση ΒΙΤ ΜΙΛΑΝΟ 2018 περιελάμβανε περισσότερα από 1.500 Hosted Buyers από την Ιταλία και το εξωτερικό, πάνω από 2.000 συμμετέχουσες εταιρείες και περισσότερους από 60.000 επαγγελματίες επισκέπτες.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα της έκθεσης η Ρόδος, που κατείχε εξέχουσα θέση στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, κέρδισε το στοίχημα για την προσέλκυση ακόμα περισσότερων τουριστών από την γειτονική Ιταλία, με τους τουριστικούς φορείς του νησιού να είναι αισιόδοξοι και να κάνουν λόγο για αξιόλογη αύξηση των Ιταλών τουριστών στο νησί.

Εκατοντάδες Ιταλοί, εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού και δημοσιογράφοι, επισκέφθηκαν το stand της Ρόδου καθ΄ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, εκφράζοντας το ενδιαφέρον τους για εναλλακτικό τουρισμό με έμφαση στον θρησκευτικό τουρισμό, στέλνοντας θετικά μηνύματα για τη φετινή σαιζόν.

Ο προϊστάμενος του Τμήματος Προβολής, Προώθησης και Πληροφόρησης της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου κ. Κώστας Χατζίκος υποδεχόταν τους επισκέπτες, παρέχοντας πληροφορίες και διανέμοντας έντυπο ενημερωτικό υλικό του Δήμου Ρόδου, στην Ιταλική γλώσσα. Προσέφερε δε στους επισκέπτες, όπως σε όλες τις εκθέσεις στις οποίες συμμετέχει η Διεύθυνση Τουρισμού, τοπικά προϊόντα του νησιού, όπως το παραδοσιακό μελεκούνι.

Από πλευράς επιχειρηματιών της Ρόδου στην έκθεση συμμετείχε ο τουριστικός πράκτορας και ιδιοκτήτης του πρακτορείου “Destination One” κ. Αναστάσιος Χατζηλιαμής.


Διαβάστε ακόμη

Τούρκοι τουρίστες... «κατέλαβαν» τα ελληνικά νησιά

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη