Μεγάλη ταλαιπωρία  στα γραφεία της ΔΕΗ Ρόδου

Δεκάδες πολίτες στενάζουν σε καθημερινή βάση στις υπηρεσίες της ΔΕΗ στη Ρόδο!

Απίστευτη είναι η ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται, το τελευταίο διάστημα πολλοί συμπολίτες μας, οι οποίοι προσπαθούν να εξυπηρετηθούν για προσωπικές τους υποθέσεις από τη ΔΕΗ (σ.σ. εξαίρεση αποτελούν τα ταμεία είσπραξης), καθώς ο χρόνος αναμονής μπορεί να ξεπερνάει σε αρκετές περιπτώσεις και τις δύο ώρες!

 Πολλοί δε από αυτούς βρίσκονται σε απόγνωση, είτε γιατί θέλουν να ολοκληρώσουν διακανονισμούς για να μην γίνει διακοπή ρεύματος, είτε για να πραγματοποιήσουν ρυθμίσεις ώστε να γίνει επανασύνδεση, είτε ακόμη και λόγω του ότι αναγκάζονται να χάσουν μεροκάματα για να μπορέσουν να βρουν λύση στα ζητήματά τους.

 Το πρόβλημα έγκειται στο γεγονός ότι υπάρχουν μόλις τρεις εργαζόμενοι (ένας στους διακανονισμούς και δύο για τις άλλες υπηρεσίες) της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού, για να εξυπηρετούν έναν δυσανάλογα μεγάλο αριθμό πολιτών σε καθημερινή βάση, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να «παραλύει» η διαδικασία και ακόμη και για την πιο απλή υπόθεση, όπως η έκδοση ενός λογαριασμού, να υπάρχουν μεγάλες ουρές αναμονής.

 Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι παρότι τηρούνται διαφορετικές σειρές προτεραιότητας για τις προαναφερόμενες περιπτώσεις, αυτό και πάλι δεν είναι αρκετό. Το ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι πως ενώ υποτίθεται ότι ο τομέας «Β» (διακανονισμοί) έχει σχεδιαστεί για την ταχύρυθμη εξυπηρέτηση των πολιτών (σ.σ. όπως πληροφορεί σχετικό έγγραφο στην είσοδο του κτηρίου), πολλές φορές η εξυπηρέτηση καθυστερεί ακόμη περισσότερο και από τον τομέα «Α» (γενικές υπηρεσίες). 

Συνεπώς πολλοί είναι εκείνοι που απογοητευμένοι αποχωρούν χωρίς να καταφέρουν να συνομιλήσουν με κάποιο εκπρόσωπο της ΔΕΗ, ώστε να μπορέσουν να ενημερωθούν για τα δεδομένα που ισχύουν στη δικιά τους περίπτωση, ενώ πρακτικά το πρόβλημα μεταφέρεται στις επόμενες εργάσιμες μέρες, αφού οι περισσότεροι πολίτες επιστρέφουν σε άλλη ημερομηνία με την ελπίδα πως η κατάσταση θα είναι καλύτερη, αλλά μάλλον μάταια…