Οι κρατήσεις πάνε καλά αλλά  δεν πρέπει να εφησυχάζει κανείς

Τα νούμερα των κρατήσεων για το 2018 είναι πολύ θετικά και ενθαρρυντικά με σημαντικές αυξήσεις για τα ελληνικά Brand ξενοδοχεία, όμως δεν πρέπει να εφησυχάζει κανείς, καθώς ο τουρισμός είναι ρευστός και εξαρτάται από πολλά πράγματα και συγκυρίες, επεσήμανε μιλώντας στη «Ροδιακή» ο περιφερειακός λειτουργικός διευθυντής για τα branded franchise ξενοδοχεία της Thomas Cook στην Ελλάδα (regional director of franchise operations Greece Thomas Cook hotels) Νικήτας Νικηταράς.

Με αφορμή την ομιλία που θα πραγματοποιήσει στη σχολή ΑΝΚΟ του νησιού μας το Σάββατο και θα αφορά τα brand και τα πλεονεκτήματα που έχουν για τον ξενοδοχειακό κλάδο, ο κ. Νικηταράς στάθηκε ιδιαίτερα στις προσπάθειες που πρέπει να κάνει η Ρόδος και κατ’ επέκταση η Ελλάδα στον τουρισμό καθώς κύριοι ανταγωνιστές μας, όπως η Αίγυπτος και η Τουρκία, έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν.

Μάλιστα εκτιμά ότι σε πρώτη φάση θα πρέπει να κρατήσουμε και σε δευτέρη φάση να αυξήσουμε την τουριστική μας κίνηση και αυτό θα γίνει εάν συνεχίσουμε να βελτιώνουμε συνεχώς το προϊόν μας ξεκινώντας από την καθαριότητα του νησιού μας, τις υποδομές και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας.

Αντικείμενο της δουλειάς του είναι να παρακολουθεί και να ελέγχει την πορεία ενός ξενοδοχείου από τη στιγμή που θα «ενταχθεί» σε ένα Brand κυρίως σε ό,τι αφορά την εφαρμογή των standards που τίθενται. Γίνεται ποιοτικός έλεγχος αυτών των ξενοδοχείων και ειδικά το χειμώνα πραγματοποιεί τον έλεγχο των ανακαινίσεων ενώ ένα από τα καθήκοντά του είναι η εύρεση καινούριων ευκαιριών για ανάπτυξη συμφωνιών franchise με Έλληνες ξενοδόχους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Branded ξενοδοχεία που έχει η Thomas Cook για το 2018 είναι παγκοσμίως 188. Από αυτά τα 46 βρίσκονται στην Ελλάδα και από αυτά, τα 43 είναι franchise. Τα 12 από τα 46 βρίσκονται στη Ρόδο.

Πρόκειται για ένα υψηλό ποσοστό και μάλιστα η Thomas Cook έχει σταθερούς συνεργάτες με τους οποίους συνεργάζεται αρκετά χρόνια.

Σύμφωνα με τον κ. Νικηταρά, υπάρχει αυξανόμενη τάση για Branded ξενοδοχεία στο μέλλον, καθώς όπως τονίζει αυτή τη στιγμή η Thomas Cook έχει αναπτύξει 7 διαφορετικά ξενοδοχειακά Brands.
Η Ελλάδα μάλιστα είναι η μόνη χώρα που έχει και τα 7 αυτή τη στιγμή, καθώς το casa cook που είναι το τελευταίο Brand της Thomas Cook και το οποίο παρουσιάστηκε το 2016 , υπάρχει μόνο στην Ελλάδα και το πρώτο παγκοσμίως που δημιουργήθηκε τότε βρίσκεται στη Ρόδο.

Το δεύτερο δημιουργήθηκε πέρσι στην Κω και από φέτος θα υπάρχει ένα τρίτο στα Χανιά.
«Γενικώς υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και ζήτηση για τα Branded ξενοδοχεία γιατί έχουν αρκετά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα απέναντι στα μη Branded, αποτελούν έναν πολύ δυνατό παίκτη στην αγορά σήμερα και είμαι σίγουρος ότι κάθε χρόνο θα γίνονται όλο και πιο δημοφιλή και θα παίρνουν ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς των ταξιδιωτών και των τουρ οπερέιτορς» επισημαίνει.

Στην ερώτηση “ποια είναι τα οφέλη από μια τέτοια συμφωνία και τι οδηγεί έναν ξενοδόχο στο να καταφύγει σε αυτού του είδους τη συνεργασία” ο κ. Νικηταράς απαντά: «Τα πλεονεκτήματα που έχει είναι η αναγνώριση, η εμπιστοσύνη και η αφοσίωση των πελατών μας σε αυτά τα Brand.

Ταυτόχρονα τα standards που έχουμε είναι υψηλά και μπορούν να διασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών μας. Ενώ παράλληλα και ο ξενοδόχος υποστηρίζεται σε όλα τα κομμάτια για τη λειτουργία του ξενοδοχείου, το μάρκετινγκ, το εμπορικό τμήμα, τη διαχείριση, και μάλιστα από επαγγελματίες του χώρου.

Είναι μέλος των καινοτομιών της Thomas Cook και έχουμε τα τελευταία δύο χρόνια δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες μας να μπορούν να κλείνουν συγκεκριμένο αριθμό δωματίου, ενώ από φέτος δίνεται η δυνατότητα να μπορεί ο πελάτης να επιλέξει και ξαπλώστρα καθώς και άλλες καινοτομίες».

Αξίζει να σημειώσουμε ότι πολλά από τα ξενοδοχεία αυτά έχουν βραβευτεί και έχουν πάρει διεθνείς διακρίσεις.

Φέτος για το 2017 δύο ροδίτικα ξενοδοχεία, το Sentido Port Royal στα Κολύμπια του κ. Πλατή βραβεύτηκε ως το δεύτερο καλύτερο sentido παγκοσμίως και το Sentido Apollo Blue στο Φαληράκι του κ. Γεωργά και του κ. Μηναΐδη βραβεύτηκε ως το τρίτο καλύτερο sentido παγκοσμίως. Σχεδόν κάθε χρόνο υπάρχουν διακρίσεις ελληνικών ξενοδοχείων ανάμεσα στα Branded ξενοδοχεία της Thomas Cook παγκοσμίως.  

Βέβαια, όπως καταλήγει ο κ. Νικηταράς, υπάρχουν και ξενοδόχοι που δεν ανήκουν σε κάποιο Brand αλλά κάνουν μια εξαιρετική δουλειά με πολύ ικανοποιημένους πελάτες και πολύ δυνατά αποτελέσματα και τα ξενοδοχεία τους επίσης διακρίνονται.