Διεθνή απήχηση έχει ο Μαραθώνιος της Ρόδου

Διεθνή απήχηση έχει ο Μαραθώνιος της Ρόδου

Διεθνή απήχηση έχει ο Μαραθώνιος της Ρόδου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 961 ΦΟΡΕΣ

Σημαντική διοργάνωση που συμβάλλει ουσιαστικά στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία οι συμμετοχές από Ελλάδα και εξωτερικό στο Μαραθώνιο της Ρόδου, που διεξάγεται στο νησί μας από 29 Απριλίου έως και 1 Μαΐου, με τους διοργανωτές να κάνουν λόγο για αύξηση σε ποσοστό 25% στις συμμετοχές σε σχέση με πέρσι.

Αυτή η επίδοση συμβάλλει όπως τονίστηκε, στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και μάλιστα του χρόνου ο Μαραθώνιος θα πραγματοποιηθεί ακόμα πιο νωρίς και συγκεκριμένα στις 14 Απριλίου.
Μάλιστα τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής που αναφέρθηκαν χτες στο γεγονός, εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τη μεγάλη ζήτηση που υπήρξε τονίζοντας ότι τα έσοδα που θα συγκεντρωθούν θα διατεθούν στους αθλητές και τις αθλήτριες της Δωδεκανήσου, ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να πάρουν μέρος σε σπουδαίους αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο Μαραθώνιο της Ρόδου θα πάρουν μέρος, η ΓΓ Τουρισμού Ευριδίκη Κουρνέτα, ο ΓΓ ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας, η Αντιπρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Αγγελική Χονδροματίδου, στελέχη της διεύθυνσης Τουρισμού και της Περιφερειακής μας αρχής, καθώς και εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων.
Μεταξύ άλλων η πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής του Μαραθωνίου αντιπεριφερειάρχης τουρισμού- πολιτισμού-αθλητισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου, υπογράμμισε ότι ο πέμπτος Μαραθώνιος έχει κατοχυρωθεί πλέον, και οι φίλοι του προέρχονται από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, με αποτέλεσμα πάνω από 2.700 δρομείς να έρχονται φέτος στη Ρόδο για να πάρουν μέρος στο Μαραθώνιο.

«Ήταν μία μεγάλη προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, πάμε βήμα-βήμα, και φέτος υπολογίζαμε ότι θα είχαμε μία αύξηση περίπου 20%, ποσοστό που ξεπεράστηκε και έφτασε τελικά το 25% κάτι που μας ανάγκασε να σταματήσουμε τις πωλήσεις, καθώς θέλουμε να εξελιχθούμε σταδιακά και έχουμε πάντα στόχο να υπάρχει προοπτική για μία άρτια διοργάνωση.
Αυτό το έχουμε καταφέρει, έχουν μπει γερές βάσεις με αποτέλεσμα ο Μαραθώνιος της Ρόδου να είναι φέτος και πολύ ποιοτικός και σίγουρα πολύ πετυχημένος. Υπήρξαν πολλοί άνθρωποι που ήθελαν να γραφτούν ακόμα και την τελευταία στιγμή, αλλά δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κάνουμε κάτι αν και προσπαθήσαμε να «ανοίξουμε» επιπλέον θέσεις. Όλες οι διαθέσιμες θέσεις συμπληρώθηκαν με τη λήξη της προθεσμίας εγγραφών και κάναμε sold out!» είπε η κα Παπαβασιλείου.

Μάλιστα όπως τόνισε στον 5ο Μαραθώνιο Ρόδου παίρνουν μέρος δρομείς από 30 χώρες, κάτι που με εξαίρεση το Μαραθώνιο της Αθήνας, κανείς άλλος Μαραθώνιος στην Ελλάδα δεν έχει καταφέρει. Σχεδόν οι μισοί αθλητές είναι από το εξωτερικό κάτι που δείχνει την απήχησή του διεθνώς.
Σύμφωνα με την κα Παπαβασιλείου, πλέον ο Μαραθώνιος της Ρόδου, πέρασε τις παιδικές ασθένειες, έχει ενηλικιωθεί και έχει δημιουργήσει το δικό του brand name διεθνώς. «Πάνω σε αυτό το Brand name επενδύουμε για τη συνέχεια ώστε να μεγαλώσει περισσότερο ο αγώνας και να προσελκύει περισσότερο κόσμο από την Ελλάδα και το εξωτερικό ενισχύοντας τις τουριστικές αφίξεις στο νησί, σε μία περίοδο μάλιστα που ακόμα η Ρόδος μας δεν είναι γεμάτη από τουρίστες.

Για πρώτη φορά ο Μαραθώνιος θα έχει θετικό πρόσημο από οικονομικής πλευράς. Το πλεόνασμα αυτό έχουμε δεσμευθεί ότι θα το επενδύσουμε στους αθλητές και τις αθλήτριες της Δωδεκανήσου, ώστε να τους δοθεί η δυνατότητα να πάρουν μέρος σε σπουδαίους αγώνες στην Ελλάδα και το εξωτερικό» δήλωσε και έκανε γνωστό ότι στο πλαίσιο της προσπάθειας για να μεγαλώσει ο αγώνας μας και να ανοιχτεί στο διεθνές κοινό, θα πραγματοποιηθεί αδελφοποίηση με το Μαραθώνιο της Λάρνακας που θα γίνει το Σάββατο σε μία ειδική εκδήλωση, στη Ρόδο καθώς αντιπροσωπεία του αγώνα θα ταξιδέψει από την Κύπρο.

Η κα Παπαβασιλείου εξέφρασε την ικανοποίησή της καθώς, όπως είπε, βλέπουμε το στόχο της σύνδεσης του Μαραθωνίου Ρόδου με τον τουρισμό να παίρνει σάρκα και οστά και κάλεσε όλους τους Ροδίτες και τις Ροδίτισσες να βρεθούν την Κυριακή στην αφετηρία του Μαραθωνίου και να πάρουν μέρος στη μεγάλη αυτή αθλητική γιορτή, έστω κι αν δεν τρέχουν. «Πρέπει όλοι να βρεθούμε στο πλευρό των δρομέων, να τους χειροκροτήσουμε και να τους ενθαρρύνουμε και να βγάλουμε προς τα έξω μία δυνατή εικόνα, με όλο τον κόσμο του νησιού να αγκαλιάζει το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός του Νοτίου Αιγαίου…» είπε.

Στ. Κυριαζής: πετύχαμετην επιμήκυνση…
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΔΟΠΑΡ Στέφανος Κυριαζής, αναφέρθηκε στην ουσιαστική στήριξη που παρείχε και φέτος ο δήμος Ρόδου, στο Μαραθώνιο, τονίζοντας ότι φέτος υπήρξε ακόμα καλύτερη συνεργασία.
«Ο Δήμος Ρόδου στηρίζει και οικονομικά και υλικοτεχνικά τη διοργάνωση και στόχος είναι να ενταχθεί η Ρόδος σε ένα πρόγραμμα μεγάλων αθλητικών γεγονότων. Η άρτια διοργάνωση είναι αποτέλεσμα συνολικής και ομαδικής προσπάθειας. Αγωνία όλων είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και από όλες τις δράσεις που υλοποιήθηκαν φάνηκε ότι αρχίσαμε να το πετυχαίνουμε. Η τοπική κοινωνία και ο αθλητικός κόσμος αναζητά τέτοιες μεγάλες διοργανώσεις και γι’ αυτό θα συνεχίσουμε να τις στηρίζουμε» δήλωσε.

Δ. Αναστασιάδη: Να επενδύσουμε στην προβολή του αγώνα…
Η υπεύθυνη του τομέα μάρκετινγκ του Μαραθωνίου, Δώρα Αναστασιάδη, μίλησε για μεγάλη ικανοποίηση γιατί όπως ο Μαραθώνιος αγκαλιάστηκε από την πρώτη στιγμή από πολύ μεγάλους χορηγούς που κάλυψαν πάνω από το 50% του κόστους της διοργάνωσης. Μάλιστα αναφέρθηκε στα καταστήματα Adidas, τα ξενοδοχεία H hotels, SHERATON και PLAZA τα Atrium hotels, το ΔΕΔΔΗΕ και την interveten.

Μιλώντας για την προβολή του Μαραθωνίου σε Ελλάδα και εξωτερικό δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ένα άλλο σημαντικό πράγμα στο οποίο έχουμε επενδύσει από πλευράς προσπάθειας είναι η προβολή του αγώνα κυρίως στο εξωτερικό. Συστηματικά από την πρώτη χρονιά καλούμε χρησιμοποιώντας τις επαφές είτε στον ΣΕΤΕ είτε στον ΕΟΤ είτε με προσωπικές γνωριμίες μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού και διάσημους δημοσιογράφους που ασχολούνται με το χώρο του αθλητικού τουρισμού και των αθλητικών διακοπών.

Αυτό έχει αρχίσει και αποδίδει και είναι πολλά τα δημοσιεύματα ανά τον κόσμο που προβάλλουν το Μαραθώνιό μας, και αυτό είναι που οδήγησε σιγά -σιγά μεγάλους τουρ οπερέιτορς όπως η TUI και η L TOUR να πουλάνε φέτος το Μαραθώνιό μας.
Φέτος θα έρθουν πέντε δημοσιογράφοι από το εξωτερικό και συγκεκριμένα από την Ολλανδία, την Αυστρία και τη Γερμανία ενώ θα έρθουν και δημοσιογράφοι από όλα τα μεγάλα μέσα της χώρας, από εφημερίδες, site κλπ.»

Διαβάστε ακόμη

Αύριο η συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής των Ευρωεκλογών στη Ρόδο

Με τον πατέρα του 10χρονου που κατήγγειλε τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Δύο διαμερίσματα στην Αθήνα παραχωρεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου

Ο δικηγόρος Στέφανος Καψάλης εξελέγη περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης

Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου την Τετάρτη 1η Μαΐου

Γιάννης Φλεβάρης: Η εμμονή είναι κακό πράγμα κύριε Πρόεδρε!

Παναγιώτης Εγγλέζος για την εκμετάλλευση ασφαλισμένων από ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα

Τμήμα Προετοιμασίας για νέους γονείς από τον ΕΦΚΑ στη Ρόδο