Θα μπορούσαμε να κάνουμε ρεπορτάζ και χωρίς να χρειαστεί να παραστούμε στη σύσκεψη - Περίπου ξέρουμε τι θα πει ο καθένας!

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ρεπορτάζ και χωρίς να χρειαστεί να παραστούμε στη σύσκεψη - Περίπου ξέρουμε τι θα πει ο καθένας!

Θα μπορούσαμε να κάνουμε ρεπορτάζ και χωρίς να χρειαστεί να παραστούμε στη σύσκεψη - Περίπου ξέρουμε τι θα πει ο καθένας!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 292 ΦΟΡΕΣ

Κακίες

• Η “συνήθης” σύσκεψη για την προετοιμασία του νησιού ενόψη τουριστικής περιόδου, πραγματοποιείται σήμερα το μεσημέρι στο δημαρχείο. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα ακούσουμε και τα ...”συνήθη” και κυρίως δεν θα έχουμε τα ίδια αποτελέσματα!

• Ολες σχεδόν οι διαπιστώσεις των εκπροσώπων των φορέων και των υπηρεσιών είναι ιδιαιτέρως εύστοχες όμως... στο δια ταύτα είναι που πάσχουμε! Από τις συσκέψεις αυτές φεύγεις κυρίως με ένα αίσθημα πικρίας...

• Κάλλιστα πάντως θα μπορούσαμε να κάνουμε ρεπορτάζ και χωρίς να χρειαστεί να παραστούμε στη σύσκεψη. Περίπου ξέρουμε τι θα πει ο καθένας!

• Χρειάζεται πάντως τόλμη και κυρίως ειλικρίνεια για να αντιμετωπιστούν οι καταστάσεις που ταλαιπωρούν τον Ροδιακό τουρισμό. Απ’ όλους και για όλα!

Ο κακός

Διαβάστε ακόμη

Ο δήμος Ρόδου προμηθεύεται λεωφορεία…

Προσοχή στα spoof calls

Ξύπνησαν αναμνήσεις στους παλιούς Ροδίτες τα εγκαίνια της «Περβόλας»

…Έτοιμος ο Νίκος Τσουκαλάς!

H «κλειστή πόρτα»

Συνεχιζόμενη δυσοσμία στην οδό Μεγ. Κωνσταντίνου

Καλά πήγε ο Μάιος, ελπίζουμε να πάει καλά και ο Ιούνιος!

Ολ. Βικάτου: Μέχρι το Σάββατο στη Ρόδο, τη Δευτέρα γ.γ. του ΥΠΠΟ