Το μάθημα των Θρησκευτικών

Το μάθημα των Θρησκευτικών

Το μάθημα των Θρησκευτικών

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 186 ΦΟΡΕΣ

Γράφει η Μαίρη Παπανδρέου

Είναι γνωστό ότι «πολεμάς, αυτό που φοβάσαι, διότι πιστεύεις πως είναι δυνατότερο από εσένα». Αυτή η «αρχή», διέπει και ερμηνεύει πολλές θέσεις και δραστηριότητες ατόμων και της κοινωνίας μας.

Ο «φόβος» επομένως, κάποιων «πολιτικών ηγετών» (όπως οι ίδιοι πιστεύουν ότι είναι), τους ωθεί να δηλώνουν λάβροι πολέμιοι του μαθήματος των Θρησκευτικών, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα και την έλλειψη των γνώσεών τους, όχι μόνον για θέματα «υψηλού διανοητικού και συναισθηματικού επιπέδου», αλλά και της μακραίωνης Ιστορίας του Έθνους μας. Αν πραγματικά γνώριζαν και εκτιμούσαν την Ιστορία των Ελλήνων, τότε δεν θα αποτολμούσαν μια τέτοια βέβηλη πρόταση, όπως είναι και η κατάργηση της διδασκαλίας των Θρησκευτικών.

Οι Έλληνες, από αρχαιοτάτων χρόνων, όχι μόνον πίστευαν στην «επικρατούσα θρησκεία της εκάστοτε χρονολογικής περιόδου», αλλά είχαν και την οξύτητα πνεύματος, να αναμένουν την έλευση του Χριστιανισμού, καθώς το 54 μ.Χ. που έφτασε ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα (ας μην ξεχνάμε στο λιμανάκι του Αποστόλου Παύλου στη Λίνδο), βρήκε στην Αθήνα βωμό αφιερωμένο στον «Άγνωστο Θεό», γεγονός που του έδωσε την ευκαιρία να διδάξει τους Έλληνες για την έλευση του Χριστού.

Δεν γνωρίζουν, ή θεληματικά ξεχνούν οι κ.κ. σημερινοί αρμόδιοι, ότι ο Χριστιανισμός στην Ελλάδα, ήταν πάντα συνυφασμένος με τα Ιερά και Όσια της Φυλής μας και στάθηκε αρωγός σε όλους τους Απελευθερωτικούς μας Αγώνες, έμπρακτα και όχι μόνον θεωρητικά. Ακόμα και στον πρόσφατο πόλεμο του 40, έδωσε η Εκκλησία μας, δηλαδή η Θρησκεία μας, παραδείγματα αφοσίωσης και συμπόρευσης με τους Έλληνες που ήταν οι μόνοι που αντιστάθηκαν έτσι και τόσο ενάντια στη σκλαβιά και στον ολοκληρωτισμό. Δεν έχουμε παρά να επισκεφτούμε την Ιερά Μονή του Πανορμίτη της Σύμης, και το ενδιαφέρον Μουσείο του Μοναστηριού.

Ξεχνούν ακόμα και τα μέσα που χρησιμοποίησαν οι εκάστοτε επίδοξοι κατακτητές μας, για να μας υποδουλώσουν, που ήταν η απαγόρευση της τέλεσης Θρησκευτικών Εκδηλώσεων, Ιερές Λειτουργίες κ.λπ. Κατάργησαν ακόμα και το σταυρό που υπήρχε στο κοντάρι της σημαίας μας, κάποιοι κοντόθωροι αχαρακτήριστοι. Αλήθεια, δεν γνωρίζουν ότι από τη «διάνοια» πηγάζει η επιστημονική γνώση, αλλά από το «συναίσθημα» πηγάζει το Ήθος και η Πίστη. Δεν χρειάζεται βέβαια, να αναλυθεί αυτή η αλήθεια για την «πηγή του Ήθους»….

Σύμφωνα με τον Πλούταρχο, η λέξη «θρησκεία» ετυμολογείται από τη λέξη «θρήσσα-θρήσσαι» δηλαδή από τις μυημένες στα Καβείρια Μυστήρια θρακικές γυναίκες. «Θρησκεία» αναφέρεται επίσης στα Ομηρικά Έπη, χρησιμοποιείται από τον Ηρόδοτο για να δηλώσει τη λατρεία και την τιμή που οφείλει να αποδίδει ο άνθρωπος στο Θεό, κι αυτό, διότι ο άνθρωπος δεν έχει μόνον «υλική υπόσταση». Στ’ αλήθεια, που «κατατάσσουν τη συνείδηση» του ανθρώπου οι εισηγητές της κατάργησης του μαθήματος των Θρησκευτικών; Ποιοι πάσχουν από «σκοταδισμό», όπως επαγγέλλονται οι «διανοούμενοι εισηγητές»;

Τα «πανεπιστημιακά πτυχία» μερικών – διότι δεν διαθέτουν όλοι οι επαΐοντες πτυχία ανώτατης παιδείας – δεν τους έμαθαν ότι η Θρησκεία των Ελλήνων, η Ορθοδοξία δηλαδή, είναι η μόνη Χριστιανική Εκκλησία που έχει ενσωματώσει στους κόλπους της και στα τελετουργικά της, πανάρχαια ήθη και έθιμα, κυριολεκτικά χιλιετιών που αποδεικνύει τις ρίζες και τη σημαντικότητα της Ελληνικής μας παράδοσης, όπως π.χ. η τελετή του γάμου, που πηγαίνει πίσω χιλιάδες χρόνια και παριστάνει την ιστορία του Ορφέα που οδήγησε την Ευρυδίκη από τον κάτω κόσμο στον επάνω κόσμο, έτσι και σήμερα συμβολίζει τον γαμπρό που οδηγεί τη νύφη σε μια καινούργια ζωή.

Δεν «βλέπουν» ότι στη «Βάπτιση» εμείς οι Ορθόδοξοι, «εμβαπτίζουμε» το μωρό ολόκληρο μέσα στην κολυμβήθρα, όπως έκαναν στην αρχαία Ελλάδα (Αθήνα) όταν έκαναν το πρώτο μπάνιο του μωρού και του έδιναν το όνομά του και ακόμα μια συγκινητική λεπτομέρεια: ντυμένο το μωρό με τα καινούργια ρούχα που του δώριζε η μαμή που το έχει φέρει στον κόσμο, κρατώντας το στην αγκαλιά της, γύριζε τρεις φορές γύρω από το βωμό της θεάς Εστίας (προστάτισσας της οικογένειας).

Δεν έχετε το δικαίωμα κ.κ. αδαείς υπουργοί και λοιποί θιασώτες της κατάργησης του μαθήματος των Θρησκευτικών, να αγνοείτε την Ελληνική μας Πίστη που είναι συνυφασμένη με την Παράδοση μας, επειδή θέλετε να υποχρεώσετε και τους άλλους να πιστεύουν πως ο άνθρωπος είναι μόνον ύλη. Αλήθεια δεν γνωρίζετε πως αποκόβοντας ένα λαό από τις ρίζες της μακραίωνης Παράδοσής του, τον καταδικάζεται σε βέβαιο πνευματικό και πολιτιστικό θάνατο;

Ας έχετε υπόψη σας τουλάχιστον, ότι η ύψιστη Φιλοσοφία, είναι καταγραμμένη μέσα στο Ιερό μας Ευαγγέλιο, που δίνει όχι μόνον λύσεις, αλλά και απαντήσεις, με διαχρονική αξία, όπως π.χ. «Ακολούθει μοι, και άφες τους νεκρούς θάψαι τους εαυτών νεκρούς» (Ματθ. Στ΄14-15), «Άφετε αυτούς – τυφλοί εισίν οδηγοί –τυφλός δε τυφλόν οδηγή, αμφρότεροι εις βόθυρον πεσούνται» (Ματθ. Ιε΄ 14). Ο Ματθαίος, μας παρακινεί να τηρούμε επίσης και την εντολή στο κεφάλαιο ΣΤ’ παραγράφους 14,15: «Εγώ δε λέγω υμίν, αγαπάτε τους εχθρούς υμών και προσεύχεσθε υπέρ των διωκόντων υμάς»….

Διαβάστε ακόμη

Δρ. Μελίνα Φιλήμονος - Τσοποτού: Τα νησιά, τα μουσεία και οι φύλακες

Σπύρος Συρόπουλος: "Δωριέας: Ο αρχιτέκτονας του πολιτικού μεγαλείου μιας διαχρονικής πόλης"

Φίλιππος Ζάχαρης "«Δικαίωμα στη Λήθη»: H ασφαλιστική κάλυψη των ασθενών που επιβίωσαν από καρκίνο"

Γιάννης Παρασκευάς: Οι ενστάσεις και η ουσία του πολιτικού προβλήματος

Φίλιππος Ζάχαρης: Ο πολύπλευρος άνθρωπος σε μία πολύπλοκη ζωή

Ηλίας Καραβόλιας: «Η επικίνδυνη εμμονή»

Θανάσης Καραναστάσης: Με τους... κράχτες στην Ευρωβουλή

Σωτήρης Ντάλης: "Iσραήλ- Ιράν: Από τον σκιώδη πόλεμο στην απόλυτη σύγκρουση;"