Νέα τουριστική ταυτότητα και στρατηγική για την Αστυπάλαια

Νέα τουριστική ταυτότητα και στρατηγική για την Αστυπάλαια

Νέα τουριστική ταυτότητα και στρατηγική για την Αστυπάλαια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 370 ΦΟΡΕΣ

Με νέα στρατηγική προσαρμοσμένη στο τουριστικό προϊόν του νησιού που συνοδεύεται από καμπάνια προβολής και σειρά πρωτότυπων δράσεων «εξοπλίζεται» ο Δήμος Αστυπάλαιας, ενόψει μιας τουριστικής χρονιάς που, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα είναι εντυπωσιακή.

Η παρουσίαση έγινε το περασμένο Σάββατο στο νησί από την εταιρεία Συμβούλων Τουρισμού του Δήμου, παρουσία του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργου Χατζημάρκου, του Δημάρχου κ. Πανορμίτη Κονταράτου, της Αντιδημάρχου Τουρισμού κυρίας Μαρίας Καμπούρη, Δημοτικών Συμβούλων, πολλών επαγγελματιών από το χώρο των καταλυμάτων και της εστίασης και δημοσιογράφων.

Κεντρικό μήνυμα της ταυτότητας, που παρουσίασε η κυρία Μαρία Τζάννου από την εταιρεία Συμβούλων, είναι “Astypalea. Τhe Aegean Energy Spring”. Η «πεταλούδα του Αιγαίου», όπως λέγεται η Αστυπάλαια λόγω του σχήματός της, εκπέμπει θετική ενέργεια που αναβλύζει από τη γη και τους ανθρώπους της, γίνεται αισθητή στους επισκέπτες της, δημιουργώντας αισθήματα χαράς, ευφορίας και χαλάρωσης. Είναι η ενέργεια που φορτίζει τις μπαταρίες τους, γεμίζει τους πνεύμονες οξυγόνο και θαλασσινή αύρα, δίνει ρυθμό στα πόδια τους να σύρουν το χορό στα πανηγύρια, να διασκεδάσουν, να ερωτευτούν, να ζήσουν μοναδικές, αυθεντικές εμπειρίες.

Είναι η ενέργεια που δίνει ώθηση στα φτερά της «πεταλούδας». Και εκείνη μας ξεναγεί στον μαγικό κόσμο του νησιού. Μεταμορφώνεται, σαγηνεύει και αλλάζει σχήμα για να παρουσιάσει κάθε φορά μια ξεχωριστή εμπειρία στο νησί της Αστυπάλαιας (γαστρονομία, πολιτισμός, δραστηριότητες, φύση που συνδυάζονται αρμονικά με τον Ήλιο και τη Θάλασσα) και να απευθυνθεί στα κοινά, δηλαδή τους νέους 25+, τα ζευγάρια και τις οικογένειες, όπως αναφέρθηκε σχετικά.

Η πεταλούδα, ως δημιουργικό όχημα αποδόθηκε στα χρώματα της παλέτας της Αστυπάλαιας (χρώματα του Αιγαίου, κόκκινο από τις στέγες των ανεμόμυλων και τις βουκαμβίλιες που διακοσμούν τις αυλές των σπιτιών, λευκό από την αρχιτεκτονική του νησιού).


Στον χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στη σημαντική συμβολή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο ΑΕΠ της χώρας χάρη στην τουριστική ανάπτυξη, πράγμα που αποδεικνύεται, όπως είπε από το γεγονός ότι 1 στα 3 ευρώ των τουριστικών και όχι μόνο επενδύσεων γίνεται στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα ενώ ακόμα και το 50% του τέλους διανυκτέρευσης θα έχει εισπραχθεί από το Νότιο Αιγαίο. Ο κ. Χατζημάρκος τόνισε επίσης ότι πολιτική της Περιφέρειας είναι η παροχή δυνατοτήτων για τη χωριστή προβολή κάθε νησιού και εξέφρασε την ικανοποίησή του για την παρουσίαση της στρατηγικής δηλώνοντας την υποστήριξή του στις ενέργειες του Δήμου για την τουριστική ανάδειξη του νησιού.

Χαιρετισμό απηύθυνε και ο Δήμαρχος που αναφέρθηκε στα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει για την ενίσχυση του Τουρισμού, ευχαριστώντας και τους επαγγελματίες για τη συμμετοχή και τη στήριξη που παρέχουν στη γενικότερη προσπάθεια για την παρουσία της Αστυπάλαιας στις τουριστικές αγορές.

Η προβολή της Αστυπάλαιας
Η Αντιδήμαρχος Τουρισμού αναφέρθηκε στην καμπάνια και έκανε ένα σύντομο απολογισμό των δράσεων τουριστικής προβολής του τελευταίου διαστήματος που περιελάμβαναν, μεταξύ άλλων, μεμονωμένες φιλοξενίες αρκετών δημοσιογράφων, τρία group press trips με ξένους και Έλληνες εκπροσώπους ΜΜΕ, παραγωγή περιεχόμενου σε φωτογραφικό υλικό και θεματικά videos, ειδικές ενέργειες προβολής με influencers και ανθρώπους κύρους, στοχευμένες ενέργειες δημοσιότητας στο εξωτερικό (Volotea στη Βενετία, B2B στο Μιλάνο), καταχωρήσεις και αναφορές σε διεθνή έντυπα όπως το National Geographic και το Conde Nast Traveler, αφιερώματα σε μεγάλες εφημερίδες του εξωτερικού όπως είναι η BILD καθώς και ανάδειξη του νησιού στα ψηφιακά μέσα.

Ειδικά για την αγορά της Αμερικής η κυρία Καμπούρη εξήρε τη συμμετοχή της Αστυπάλαιας στην έκθεση στο Μαϊάμι με τη στήριξη της Περιφέρειας για την ενίσχυση της κρουαζιέρας. Αναφέρθηκε επίσης στην προώθηση του γαστρονομικού προϊόντος του νησιού μαγειρεύοντας με διάφορους σεφ στη «Μέκκα της μαγειρικής», στο James Beard Foundation. Και πρόσθεσε: «Προωθούμε τους επιχειρηματίες του νησιού και όχι με λόγια αλλά με έργα. Στέλνουμε τις επαφές με τους άμεσα ενδιαφερόμενους για τη σύναψη συμφωνιών».

Τέλος, ανακοίνωσε ότι τον επόμενο χρόνο η Αστυπάλαια θα συνδέεται και με άλλους προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας, ενώ φέτος ξεκινάει και η κρουαζιέρα με δύο αφίξεις. Η μια στις 28 Ιουλίου και η επόμενη στις 24 Αυγούστου με 600 άτομα ανά άφιξη. «Η έναρξη αυτή – συμπλήρωσε-δεν είναι καθόλου τυχαία καθώς είναι αποτέλεσμα παρουσίασης του νησιού μας στη διεθνή έκθεση Βερολίνου».

Παρουσιάζοντας την κεντρική ιδέα της στρατηγικής και της καμπάνιας, ο Πρόεδρος της MTC GROUP κ. Νότης Μαρτάκης μίλησε για τη «στροφή» της διεθνούς αγοράς από τη μαζικότητα στην επιλεκτικότητα προς την οποία προσαρμόστηκε η Αστυπάλαια σε όλες τις δράσεις της (προβολή, δημόσιες σχέσεις, επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους) με στόχο «την ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών του νησιού στο κατάλληλο κοινό, αποφεύγοντας τη μαζικότητα και τις συμβατικές μεθόδους προσέγγισης των αγορών που έχουν αμφίβολη αποτελεσματικότητα και μόνο τη δημιουργία εντυπώσεων εξυπηρετούν».

Χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η “SKY EXPRESS” και η “BLUE STAR FERRIES”.

Διαβάστε ακόμη

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη

Γ. Χατζημάρκος: Ιστορική ημέρα η χθεσινή για τον Ευρωπαϊκό Τουρισμό