Σχεδιάζει Summer Madness!

Τα τελευταία χρόνια, ολοένα και περισσότεροι φίλοι του μπάσκετ μαθαίνουν για το περίφημο March Madness, κυρίως λόγω της συμμετοχής (και) Ελλήνων αθλητών με τις κολεγιακές τους ομάδες. 

Στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, το March Madness είναι το «κερασάκι» του κολεγιακού πρωταθλήματος και οι πιο μυημένοι γνωρίζουν πως από εκεί «αντλούνται» οι επόμενοι αστέρες του NBA. Και λέγεται March Madness διότι, πολύ απλά, διεξάγεται τον Μάρτιο. 

Πώς θα σας φαινόταν αν στην Ελλάδα βλέπαμε ένα αντίστοιχο… Summer Madness; Είναι ένας εκ των στόχων του ΕΣΑΚΕ, σύμφωνα με τον διευθυντή Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Συνδέσμου, κ. Νίκο Καραχάλιο, ο οποίος ανέλαβε την παρουσίαση του πρότζεκτ «Basket League 360Ο Χορηγικό και Επικοινωνιακό Πλάνο 2018-21».  Μεταξύ άλλων, ο κ. Καραχάλιος ανέφερε πως «πρέπει να δανειστείς και ιδέες από το εξωτερικό» ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει ότι «επαναφέραμε και θέλουμε να συνεχίσουμε το All Star Game. Θέλουμε να δημιουργήσουμε Youth Summer Camps 2018/19 και Summer Madness
Walk on σε 2 πόλεις το 2018
Walk on σε 5 πόλεις το 2019.
Δημιουργία sports think tanks
Συγκέντρωση βιβλίων σχετικών με το μπάσκετ από όλη την Ελλάδα με σκοπό τη δημιουργία βιβλιοθήκης από την Basket League.
Δημιουργία Webinars sports management με απονομή διπλώματος.
Mini GBL Hall Of Fame – Αθλητικό Μουσείο».

Επίσης, ο κ. Καραχάλιος ανέφερε πως «ο ΕΣΑΚΕ θα δημιουργήσει με την έναρξη των play offs ένα νέο παιχνίδι, το Basket League Predictor, στο οποίο οι φίλαθλοι θα έχουν την ευκαιρία να προβλέψουν τους νικητές των αγώνων.  Όσοι προβλέπουν σωστά, θα συγκεντρώνουν bonus και ανάλογα με την τελική κατάταξή τους, θα κερδίσουν δώρα όπως εισιτήρια αγώνων, μπάλες κ.ά.».