Τάσος Βελιάδης: Ένας Ροδίτης που έκανε  το χόμπι του επάγγελμα

Στην εποχή μας, είναι πολύ δύσκολο να είσαι ευχαριστημένος με το επάγγελμά δουλειά σου και το χώρο εργασίας σου και ακόμη πιο δύσκολο να είσαι ευτυχισμένος στην εργασία, πόσω μάλλον να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα. 

Ο συντοπίτης μας, Τάσος Βελιάδης, μέτοχος της διαφημιστικής εταιρείας Socialab με έδρα την Αθήνα, έχει πετύχει όλα αυτά και κάτι παραπάνω! Ο ίδιος, μαζί με τους συνεργάτες του Γιώργο Αναγνωστόπουλο και Μάνο Βαλάση, είναι στο τιμόνι της εταιρείας από το 2012, μιας εταιρείας που απαρτίζεται απο σχεδόν 50 άτομα, οι περισσότεροι κάτω των 30 ετών με διάθεση για δουλειά σε ένα εργασιακά ιδανικό περιβάλλον.

Η Socialab αναλαμβάνει καμπάνιες εταιρειών, έχοντας μάλιστα συνεργασία με μεγάλα ονόματα στην επιχειρηματική αγορά της χώρας μας. Dodekanisos seaways, lays, lego, smartpark, nutella, bio-oil, subaru, energiser, holmes place, panasonic, ilove, Λουμίδης, κρασιά Μπουτάρης,  lanes, vidal και πολλές ακόμη που τους εμπιστεύτηκαν για την προώθηση προϊόντων τους ή ακόμη και για την προώθηση της ίδιας της εταιρείας.

Μάλιστα, η Socialab, έχει βραβευθεί για τις ιδέες της αρκετές φορές, όπως για παράδειγμα το 2017 με το βραβείο Gold Social Media award για την Δωδεκάνησος Seaways αλλά και την τελευταία πολύ σημαντική διάκριση, αυτή της καινοτομίας  αποτελώντας μάλιστα τη μία από τις 11 Ελληνικές εταιρίες, National Winners, οι οποίες βραβεύτηκαν από την RSM Ελλάδος στην κατηγορία "Award for Innovation in European Business Awards".

Ο Τάσος Βελιάδης μίλησε στην "Ροδιακή" για το πως κατάφερε να κάνει το χόμπι του επάγγελμα, για το digital marketing, για το χώρο εργασίας του κ.α.

Τάσο, αν κάποιος κοιτάξει το προφίλ σου στα social media, βλέπει οτι περνάτε πολύ καλά στη Socialab. Τι πραγματικά συμβαίνει στην εταιρεία; 
Η αλήθεια είναι ότι περνάμε ωραία. Είναι πολύ βασικό επειδή δουλεύουμε πολλές ώρες να περνάμε καλά μέσα στο γραφείο. Είμαστε πολύ δεμένοι σαν ομάδα και αυτό που κάνουμε είναι ότι  πέφτουμε πάνω σε ένα προτζεκτ προκειμένου να βγει η δουλειά. Μας βοηθάει πολύ και το γεγονός ότι όλοι μας είμαστε κοντά ηλικιακά. Ο μέσος όρος είναι κάτω από 30, είμαστε νεανική σαν εταιρεία, και είναι άτομα που σου δίνουν trends και πράγματα που εσύ όταν μεγαλώνεις δεν τα βλέπεις. 

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με τη digital διαφήμιση και τη Socialab; 
Έχω σπουδάσει οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, ωστόσο δεν ασχολήθηκα ποτέ απόλυτα με αυτό που σπούδασα. Από τα 18-19 ξεκίνησα και αρθρογραφούσα σε διάφορα  blog και με το που τελείωσα το Πανεπιστήμιο, ξεκίνησα με τη digital διαφήμιση. 

Είχα ένα blog τεχνολογίας, οπότε είχα αρχίσει να έχω επαφές με μεγάλες εταιρείες, μου έδιναν κινητά για reviews, οπότε ξεκίνησα λίγο να καταλαβαίνω  πως δουλεύει το μάρκετινγκ και με το που τελείωσα το Πανεπιστήμιο, ξεκίνησα αυτό να το κάνω και επαγγελματικά.

Παράλληλα είχα συνεργασίες με τις εταιρείες και έβγαζα χρήματα μέσα από banner, advertorial, μέσα από reviews συσκευών κ.λπ. 

Ήθελα όμως να κάνω  κάτι λίγο πιο δημιουργικό και έτσι ξεκίνησα να έρχομαι σε επαφή με διάφορες διαφημιστικές για να δω με ποιά θα μπορούσα να συνεργαστώ. 

Στην ουσία με τους συνεργάτες μου, κάναμε το χόμπι μας επάγγελμα.  Η εταιρεία ξεκίνησε πριν μπω εγώ μέτοχος, το 2009, ήταν θυγατρική μιας άλλης εταιρείας και το 2011 διαχωρίστηκε, εγώ όταν ήρθα εργαζόντουσαν 5 άτομα. Πήγα στην εταιρεία το 2012 και πραγματικά ήθελα να κάνω το χόμπι μου επάγγελμα. Πίστευα πάρα πολύ στο digital και πιστεύω ότι έχω να δώσω, να προσφέρω στον χώρο. 

Πιστεύεις ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη για το digital marketing;
Εδώ και πολλά χρόνια η Ελλάδα είναι έτοιμη για το digital marketing. Υπάρχουν πάρα πολλές καμπάνιες που βραβεύονται στο εξωτερικό, οπότε δείχνουμε και τη δύναμή μας σαν χώρα, αλλά γενικά οι ελληνικές εταιρείες έχουν στρέψει ένα μεγάλο τμήμα του budget τους και στο digital marketing, χωρίς να  αφήνουν και τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης εκτός.

Γενικά πιστεύω  πως όταν δημιουργείς μια καμπάνια είναι καλό να επενδύεις σε πολλά μέσα. Δηλαδή δεν θα κάνω  μόνο digital ή μόνο τηλεόραση, θα κάνω τα πάντα, για να μπορεί ο κόσμος να με βλέπει σε περισσότερα σημεία. Έχεις και ένα μεγαλύτερο target audience.

Η αλήθεια είναι πως όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι το 2009 με το digital marketing, δεν ήταν έτοιμη η αγορά. Ήταν σε πολύ πρώιμα στάδια. Αλλά πλέον όλοι το ζητάνε και είναι πλέον εκπαιδευμένοι, ξέρουν πολύ περισσότερο τι θέλουν από το digital και τι θα περιμένουμε. 

Υπάρχουν brand που έχουν καταλάβει τι προσφέρει το digital και επειδή το πιστεύουν, δίνουν και τα ανάλογα χρήματα. Και όταν λέω ανάλογα χρήματα δεν εννοώ να τρέξουν την καμπάνια στο facebook, αλλά και στο να δημιουργήσεις περιεχόμενο τύπου βίντεο, πολύ ωραίες φωτογραφίες κ.α. Υπάρχουν αυτά τα brand, υπάρχουν και εκείνα όμως που επειδή δεν είδαν αποτέλεσμα απο τα digital, έχουν ψιλοσταματήσει να επενδύουν ή θέλουν μια ώθηση για να μπουν στη διαδικασία να δώσουν περισσότερα χρήματα. 
 

Ο συντοπίτης μας Τάσος Βελιάδης, στα 32 του χρόνια μπορεί  να θεωρείται επιτυχημένος  επιχειρηματίας που βρίσκεται  στο τιμόνι μιας μεγάλης  διαφημιστικής εταιρείας
Ο συντοπίτης μας Τάσος Βελιάδης, στα 32 του χρόνια μπορεί να θεωρείται επιτυχημένος επιχειρηματίας που βρίσκεται στο τιμόνι μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας


Πώς βρίσκετε τις ιδέες;
Καθόμαστε όλοι γύρω απο έναν φοίνικα και σκεφτόμαστε και περιμένουμε να πέσουν οι καρύδες (γέλια).
Κοίτα, θα σου πω, η ιδέα είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της δουλειάς. Ένα πολύ μεγάλο μέρος της ιδέας δεν οφείλεται στο δημιουργικό, οφείλεται και σε αυτόν που θα γράψει τη στρατηγική.  Εμείς πηγαίνουμε στον πελάτη, παίρνουμε ένα brief, μας λένε π.χ. εμάς ο στόχος μας είναι φέτος να αυξήσουμε τις πωλήσεις ή θα κάνουμε ένα καινούργιο λανσάρισμα, πώς  αυτό μπορούμε να το προωθήσουμε στην αγορά. 

Η δουλειά μετά η δική μου, επειδή εγώ δημιουργώ τη στρατηγική, είναι να βρω το κατάλληλο inside ή κάποια trends της αγοράς, στα οποία θα βασιστεί η ιδέα. Και τι είναι αυτό; Trend  για παράδειγμα μπορεί να είναι ότι οι νέοι ηλικίας 18 έως 24 βγαίνουν περισσότερο και πάνε σινεμά, ή παίζουν  playstation. Οπότε βασίζεσαι σε αυτά τα trends και δημιουργείς τις ιδέες σου. Για παράδειγμα αυτή την περίοδο θέλουμε να δημιουργήσουμε υλικό για καφετέριες, το trend τώρα είναι ότι οι Έλληνες πίνουν πάρα πολύ καφέ αλλά έχουν σταματήσει να πίνουν σπίτι τους και πίνουν καφέ on the go.

Οπότε πρέπει να εκμεταλλευτείς αυτό το trend για να δημιουργήσεις μια ιδέα. Το πώς μας γεννάται η ιδέα, είναι θέμα brainstorming. Μας γεννάται μια ιδέα κάθε φορά από το δημιουργικό τμήμα και μετά αρχίζουμε και σκεφτόμαστε και πετάει ο καθένας τις ιδέες του. Κάπως έτσι γεννιούνται. Ωστόσο, επειδή είναι μια δουλειά αρκετά δημιουργική, πιστεύω ότι όσοι ασχολούνται με αυτό το κομμάτι πρέπει να βγαίνουν αρκετά έξω. Είναι τα άτομα που δεν πρέπει να είναι μόνο γραφείο σπίτι- σπίτι γραφείο.

Πρέπει να έχουν εικόνες, να ταξιδεύουν. Πολλές φορές οι εικόνες σου έρχονται όταν ταξιδεύεις, ακόμη και όταν είσαι στο ταξί και σκέφτεσαι αυτό που είπαμε  στο γραφείο και να σου έρχεται εκεί η ιδέα ή μέσα από μια συζήτηση. Οπότε είναι μια διαδικασία η οποία δεν τελειώνει ποτέ. 

Υπάρχουν πελάτες που δεν σε εμπνέουν; 
Και να μη σε εμπνέουν οι πελάτες, θα μας εμπνέουν οι ιδέες που θα "κατεβάσουμε". Η αλήθεια είναι οτι δεν γίνεται να μας εμπνέουν όλοι οι πελάτες ούτε να δουλεύουμε μόνο για brand που μας εμπνέουν. Π.χ. εγώ έχω τρέλα με τα αυτοκίνητα, δεν γίνεται να έχω πελάτες μόνο τα αυτοκίνητα.  

Έχεις πελάτες που είναι πιο δύσκολο κοινό. Ακόμα και για αυτά  μπορείς να βρεις ιδέες και πράγματα που και να σε ιντριγκάρουν και να αρέσουν και στον πελάτη, να μπορείς να το πας ένα βήμα παρακάτω. Γενικότερα είναι πολύ διαφορετικά τα αντικείμενα και χρειάζεσαι κόσμο για να μπορεί να τα υποστηρίξει και αυτό είναι μια δυσκολία της δουλειάς. Θα ήταν πολύ διαφορετικό αν είχα πελάτες που ήταν για παράδειγμα μόνο αυτοκίνητα. 

Έχεις ένα patern και καταφέρνεις και βρίσκεις πελάτες για αυτοκίνητα. Όταν οι πελάτες είναι τόσο διαφορετικοί, ζορίζεσαι λίγο να βρίσκεις συνέχεια ιδέες, ωστόσο είναι κάτι που σε κάνει να μη βαριέσαι. Σε αυτή τη δουλειά άλλωστε δεν προλαβαίνεις να βαρεθείς. Για παράδειγμα, τα κρασιά είναι brand που μπορείς να κάνεις πάρα πολλά πράγματα, έχεις να πεις, έχουν μια ιστορία από μόνα τους. Οπότε αρκεί να βρεις τα κατάλληλα εργαλεία και να αξιοποιήσεις αυτή την ιστορία.

Έχετε ποτέ σκεφτεί να φύγετε εξωτερικό;
Έχουμε αρχίσει να έχουμε αρκετούς πελάτες στην Κύπρο, οπότε διάφορα brands που "τρέχουμε" στην Ελλάδα, “τρέχουμε” και τα αντίστοιχα στην Κύπρο όπως για παράδειγμα το Sanitas ή το Βio Οil. Γενικά έχει περάσει πολλές φορές από το μυαλό μας να φύγουμε εξωτερικό, θα σου πω κυρίως Αγγλία ή χώρες που έχουν μεγάλες διαφημιστικές αγορές ή έχουν γενικότερα μεγάλους πελάτες απλά δεν είναι το πιο εύκολο. Θέλουν και αρκετή σκέψη και αρκετό κόσμο από πίσω για να μπορεί να υποστηριχθεί μια τέτοια κίνηση. Είναι στα σχέδιά μας, απλά δεν ξέρω πόσο άμεσα θα γίνει. 

Μας καλύπτει η Ελλάδα αλλά θέλουμε ένα διαφορετικό challenge. Θα θέλαμε να μπούμε σε ένα άλλο κοινό, να δούμε πώς δουλεύει και τι μπορούμε να προσφέρουμε στη συγκεκριμένη αγορά καθώς και εμείς έχουμε δουλειές οι οποίες έχουν βραβευθεί στο εξωτερικό και ξέρουμε ότι μπορούμε να παράξουμε πράγματα τα οποία είναι καλά και θέλουμε να δούμε πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να μπεις σε μια τέτοια αγορά. Αλλά η Ελλάδα πλέον σαν αγορά επειδή έχει αρχίσει να "ανοίγει", μας καλύπτει αρκετά. 

Πόσο εύκολο είναι να είσαι επιχειρηματίας στην Ελλάδα του 2018;
Θα σου πω μόνο ότι το πρώτο εξάμηνο που έγινα μέτοχος άσπρισαν τα μισά μου μαλλιά. Δεν θεωρώ ότι είναι εύκολο. Έχεις να αναλάβεις πάρα πολλά κομμάτια και πάρα πολλές ευθύνες. Είναι διαφορετικό να πεις κάνω μόνο το δημιουργικό ή κάνω μόνο τη στρατηγική και πολύ διαφορετικό να πεις ότι κάνεις κάτι δικό σου.

Εκτός από το ότι πρέπει να καλύψεις το οτιδήποτε, είσαι και ο τελευταίος άνθρωπος που θα σηκώσουν το τηλέφωνο για να πάρουν αν γίνει κάτι ή αν για παράδειγμα κάποιος από το δημιουργικό δεν καταφέρει να βγάλει κάτι, αν κάποιος αρρωστήσει θα πρέπει να είσαι εκεί και να τον καλύψεις. Οπότε από τη μία δεν είναι εύκολο, από την άλλη έχει αρκετό challenge και νομίζω οτι έχω αρκετή τρέλα για να μπορώ να το καλύψω ακόμη. Άλλωστε θέλει τρέλα για να είσαι επιχειρηματίας στην Ελλάδα ακόμη! 

Πόσες ώρες δουλεύεις; 
Να σου πω πόσες ώρες δεν δουλεύω; Μόνο τις ώρες που κοιμάμαι! (γέλια)
Συνήθως δεν δουλεύουμε Σαββατοκύριακα ή αν δουλέψουμε, δουλεύουμε τις περιόδους που έχουμε project, αν για παράδειγμα έχουμε να παρουσιάσουμε μια πάρα πολύ μεγάλη πρόταση οπότε ερχόμαστε στο γραφείο για να δουλέψουμε. Κατά τα άλλα δουλεύουμε μέσα στην εβδομάδα δέκα το πρωί μέχρι ότι ώρα τελειώσουμε. 

Η διαφήμιση θέλει τρέλα και από την άλλη θέλει αντοχή. Γενικότερα θέλει να εξελίσσεσαι, επειδή κάθε χρόνο στο digital αλλά και στο design, τα πράγματα αλλάζουν, πρέπει κάθε χρόνο να εκπαιδεύεσαι, να μαθαίνεις καινούργια πράγματα, να διαβάζεις συνέχεια. Δεν είναι μια δουλειά που την ξεκινάς τώρα και σε δέκα χρόνια παραμένει ίδια. Σε δέκα χρόνια είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε κάτι εντελώς διαφορετικό, ακόμη και σε δύο χρόνια θα κάνουμε κάτι διαφορετικό. 

Για παράδειγμα κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί πριν από πέντε με έξι χρόνια ότι το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς μας θα είναι να δημιουργούμε βίντεο τα οποία θα παίζουν είτε σε digital περιβάλλον είτε θα παίζουν στην τηλεόραση. Απλά όταν ξεκινήσαμε δημιουργούσαμε στρατηγικές και μετά δημιουργούσαμε post με εικόνες. Τώρα έχει αλλάξει εντελώς αυτό.

Επίσης έχει αλλάξει και ο τρόπος που "πετυχαίνεις" τον κόσμο. Ο κόσμος δεν είναι μόνο στο facebook, είναι σε πάρα πολλά μέσα. Οπότε πρέπει  να δημιουργήσεις σωστές στρατηγικές και σωστό περιεχόμενο. Δηλαδή, όσο καλύτερο περιεχόμενο έχεις και όσο καλύτερο κόσμο έχεις που σου γράφει περιεχόμενο, τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορείς να φέρεις σε ένα brand. Και εκεί μας βοηθάτε πολύ εσείς που έχετε τα μέσα.

Εμείς αυτή τη στιγμή συνεργαζόμαστε με πάρα πολλούς ομίλους οι οποίοι είτε γράφουν περιεχόμενο είτε δημοσιεύουν το περιεχόμενο που έχουμε δημιουργήσει εμείς για κάποια brands. Για παράδειγμα τα advertorial είναι κάτι που δουλεύει πάρα πολύ αυτή την περίοδο, πιστεύω οτι δουλεύουν πολύ καλύτερα και από τα banner. Αν κάποιος ξέρει να γράψει ένα καλό advertorial και να το διαφημίσει, ο κόσμος ψάχνει, "διψάει" για να βρει πληροφορίες. Οπότε είναι πολύ βασικό να του δώσεις την πληροφορία που χρειάζεται.  Πιστεύω στο "καλό" περιεχόμενο. 
 

Πώς προλαβαίνεις και τα κάνεις όλα; Είσαι πολλές ώρες στην εταιρεία και δουλεύεις για αυτήν, κάνεις διαλέξεις, γράφεις άρθρα, κάνεις blogging, ανεβάζεις βιντεάκια στα social media, και προλαβαίνεις να ταξιδέψεις, να φωτογραφίζεις.
Απλά κοιμάσαι λιγότερο! Κόβεις κάποια πράγματα και κάνεις κάποια άλλα που σου αρέσουν. Παράδειγμα δεν μου αρέσει να βγαίνω πολύ το βράδυ. Οπότε επειδή δεν ξενυχτάω, ξυπνάω νωρίς, οπότε κάνω πάρα πολλά πράγματα το πρωί πριν πάω στο γραφείο. Πολλές φορές πάω και για τρέξιμο πριν πάω στο γραφείο. Σαββατοκύριακο, επειδή το laptop μου το έχω πάντα μαζί, μ' αρέσει να μη μείνω στην Αθήνα, οπότε πάω εκδρομές και αν χρειαστεί να το δουλέψω από εκεί. Οπότε νομίζω ότι αν θέλεις, βρίσκεις χρόνο. Δεν θα σου πω "βάλε πρόγραμμα στη ζωή σου", δεν έχω κανένα πρόγραμμα στη ζωή μου, θα σου πω, βρες πέντε πράγματα που γουστάρεις και θα βρεις χρόνο να τα κάνεις. 

Σκέφτηκες ποτέ να γυρίσεις στην Ρόδο; 
Πολλές φορές τα προηγούμενα χρόνια (γέλια). Πάντα σκεφτόμουν, αν κάτι δεν πάει καλά στην Αθήνα έχω ένα backup. Πολλά χρόνια το σκεφτόμουν και έλεγα θα γυρίσω στην Ρόδο. 

Μ' αρέσει όμως η Ρόδος για να πάω να κάνω διακοπές, για να έρχομαι να βλέπω τους γονείς μου, είναι πολύ πιο ήσυχα και σίγουρα έχεις πολύ καλύτερη ποιότητα ζωής με πολύ λιγότερα χρήματα από ότι χρειάζεσαι στην Αθήνα. Επίσης το ότι η θάλασσα είναι δίπλα σου και μπορείς να βγεις να περπατήσεις στην παραλία, αυτό δεν το έχεις πολύ εύκολα στην Αθήνα. Να σου πω την αλήθεια όμως λόγω δουλειάς είναι δύσκολο να πω τα παρατάω όλα και γυρνάω στην Ρόδο. Αυτό που έκανα κάποτε, ήμουν εξωτερικό και είχα πει δεν αντέχω άλλο στο εξωτερικό, θέλω να γυρίσω στην Ελλάδα. Αλλά μέχρι εκεί. 

Στο εξωτερικό τι έκανες;
Δούλευα στη Ρουμανία το 2011 ένα μεγάλο πρότζεκτ για την Pepsico σε όλα τα Βαλκάνια, κάθισα περίπου 1,5 χρόνο στη Ρουμανία και γύρισα. Δεν μπορώ να σου πω ότι πέρασα άσχημα, απλά νομίζω οτι ο κόσμος που ήθελε να μείνει στο εξωτερικό είναι συγκεκριμένος και εγώ δεν ήθελα να μείνω στο εξωτερικό, οπότε αν δεν θέλεις να μείνεις πας, παίρνεις μια εμπειρία και γυρνάς. 

Το πιο πετυχημένο σας πρότζεκτ για εσάς;
Εγώ αγαπάω πολύ τα πρότζεκτ που βοηθάμε κόσμο. Έχουμε δημιουργήσει πρότζεκτ για τον ΟΗΕ, για τους πρόσφυγες, οπότε σίγουρα αυτό είναι από τα αγαπημένα μου γιατί ξέρεις οτι αυτό που κάνεις έχει ένα αντίκτυπο στην κοινωνία. Το δικό μου αγαπημένο είναι ένα πρότζεκτ που είχαμε δημιουργήσει για τα παιδιά των Special Olympics για τα οποία είχαμε δημιουργήσει μαζί με τα Hellenic Duty Free μια τσάντα την οποία πουλούσαν στα αεροδρόμια και ένα μέρος των χρημάτων πήγαινε στα Special Olympics.

Ήταν τόσο συγκινητικό όταν πήγα στα παιδιά και μου διάβασαν τον ευχαριστήριο λόγο για όσα είχαμε κάνει, δεν νομίζω ότι υπάρχει πιο ωραίο συναίσθημα από το να βλέπεις αυτό που κάνεις να έχει κάποιο αντίκτυπο στην κοινωνία. Μπορεί να μην ήταν το μεγαλύτερο πρότζεκτ που είχαμε κάνει αλλά είναι από αυτά που σου μένουν, που δημιουργούν κάποιο συναίσθημα. Γενικότερα κυνηγάω να κάνουμε πρότζεκτ που είτε κάνουν τον κόσμο πιο χαρούμενο, είτε κάνουν τον κόσμο να νιώσει καλύτερα με τον ίδιο του τον εαυτό ή με τους γύρω του. Γιατί είναι και τα πρότζεκτ που στο τέλος είναι και τα πιο δημοφιλή. Δηλαδή κάνουν τον κόσμο να τα μοιραστεί επειδή νιώθουν κάποιο συναίσθημα. 

Είστε απο τις εταιρείες που θα ζήλευε ένας εργαζόμενος! 
Ναι, πρέπει να έρθεις μερικές μέρες να μας νιώσεις. Δεν ξέρω αν θα ζήλευε ή όχι, η αλήθεια είναι ότι έχουμε πάρα πολύ πίεση, ειδικά όταν έχουμε πολλά πρότζεκτ ταυτόχρονα. Αλλά όταν βλέπεις ότι το αφεντικό σου και όλοι είναι εκεί για να σε βοηθήσουν νιώθεις πολύ καλύτερα. 

Ποτέ δεν θα πω εγώ ή οι δύο συνιδιοκτήτες "ξέρεις, κάνε τη δουλειά εγώ πάω σπίτι και στείλε το μετά να το δω". Θα κάτσω και εγώ μαζί του εκεί για να το δουλέψουμε μαζί. Νιώθουν και εκείνοι ότι είσαι κοντά τους δηλαδή.

Έχω καταλήξει ότι μια καλή ιδέα δεν είναι αυτή που θα σκεφτώ αλλά αυτή που θα καταφέρω να πουλήσω σε κάποιον (γέλια), γιατί από ιδέες έχουμε όλοι πάρα πολλές, αλλά πρέπει να βρεις την ιδέα που θα αγοράσει ο άλλος.