Kαταγγελία Ροδίτη σε βάρος αεροπορικής εταιρείας

Ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας, σε βάρος της πολιτικής που ακολουθεί η αεροπορική εταιρία Aegean απέστειλε στη ΡΟΔΙΑΚΗ ο συμπολίτης μας κ. Αλέξανδρος Μπάρκας,  κάτοικος Παστίδας.

Στην επιστολή του, που εκφράζει το παράπονο αλλά και την αγανάκτησή του ο κος Μπάρκας επισημαίνει συγκεκριμένα:

«Οι μεγάλες εταιρείες δεν φαίνονται μόνο από τα οικονομικά μεγέθη, τις παραγγελίες νέων αεροσκαφών ή την πολυτέλεια.

Πάνω απ’όλα είναι η εξυπηρέτηση των πελατών και η διευκόλυνση σε κάθε τους πρόβλημα που παρουσιάζεται.

Έκλεισα τέσσερα αεροπορικά εισιτήρια από Ρόδο για Ηράκλειο προκειμένου να μεταβούμε οικογενειακά για γάμο συγγενικού μου προσώπου.

Η μικρή μου κόρη (12 ετών) μία ημέρα πριν αλλά και την ημέρα που θα ταξιδεύαμε λόγω ξαφνικού προβλήματος υγείας κάναμε εισαγωγή στο Νοσοκομείο της Ρόδου.

Λόγω του έκτακτου αυτού σοβαρού προβλήματος πήραμε επίσημο έγγραφο του Νοσοκομείου της Ρόδου όπου αναφερόταν χαρακτηριστικά ότι δεν μπορούσε να ταξιδέψει η κόρη μου αεροπορικώς.

Με αυτό το δικαιολογητικό στα χέρια μου πήγα στην AEGEAN και τους εξήγησα την κατάσταση ότι δυστυχώς δεν θα μπορούσαμε να ταξιδέψουμε.

Συνολικά πληρώσαμε 350 Ευρώ και η εταιρεία μας επέστρεψε μόνο τα 100 (!) Ευρώ γιατί λέει η επιστροφή ολόκληρου του αντιτίμου γινόταν μόνο σε ειδικές περιπτώσεις.

Εάν δεν είναι ειδική περίπτωση η ξαφνική βλάβη υγείας του παιδιού σου και η εισαγωγή του στο Νοσοκομείο σε διάστημα δύο ημερών καθώς και η διάγνωση των ιατρών ότι δεν μπορούσε να ταξιδέψει, τότε ποια είναι;

Δυστυχώς και παρά τις δύσκολες στιγμές που ζούμε όλοι μας, συμπεριφορές τέτοιες όπως της AEGEAN είναι επιεικώς απαράδεκτες.

Το κερασάκι στην τούρτα είναι το e-mail που απέστειλε η εν λόγω εταιρεία όπου με γενικόλογα και ευχές του τύπου «στην διάθεση σας» και «ελπίζουμε να σας εξυπηρετήσαμε» κ.λ.π. νομίζει ότι μας έκαναν και χάρη.

Μία λέξη μόνο ταιριάζει στην περίπτωση…Κρίμα! Είστε απαράδεκτοι!!!!

Σε παρόμοια περίπτωση ελληνική «μικρή» αεροπορική εταιρεία επέστρεψε στο ακέραιο το αντίτιμο των εισιτηρίων.

Εύχομαι στους… υπεύθυνους να μην τους τύχει ποτέ κάτι τέτοιο και να μην μετράνε μόνο τις παραγγελίες νέων αεροπλάνων αλλά να έχουν στην κορυφή εκεί όπου απευθύνονται, ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ.

Αλέξανδρος Μπάρκας 
(Δημότης Παστίδας Ρόδου)»