Νέος κανονισμός λειτουργίας για τη μαρίνα στο Μαντράκι

Νέος κανονισμός λειτουργίας για τη μαρίνα στο Μαντράκι

Νέος κανονισμός λειτουργίας για τη μαρίνα στο Μαντράκι

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 1170 ΦΟΡΕΣ

Να βάλει τάξη επιδιώκει το Λιμενικό Ταμείο Νότιας Δωδ/σου

Να βάλει τάξη στη λειτουργία της μαρίνας Μαντρακίου, με την εφαρμογή του τροποποιημένου κανονισμού λειτουργίας της, αποφάσισε χθες το Διοικητικό Συμβούλιο του δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νότιας Δωδεκανήσου (Λ.Τ.) ενώ ομόφωνη ήταν και η απόφαση για τον διπλασιασμό του ανταλλάγματος για τα εκδοτήρια λόγω των αναβαθμισμένων υπηρεσιών που παρέχονται πλέον.

Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στη χθεσινή συνεδρίαση, η κατάσταση που επικρατεί στη μαρίνα Μαντρακίου από ορισμένους από εκείνους που δραστηριοποιούνται σ’ αυτήν θεωρείται ότι δεν συνάδει με την εικόνα που πρέπει να παρουσιάζει ως μία από τις «βιτρίνες» της πόλης αλλά ούτε και με τον κανονισμό λειτουργίας που τη διέπει.

Όπως εξήγησε ο Πρόεδρος του Λ.Τ. κ. Μιχάλης Χριστοδούλου, το Διοικητικό Συμβούλιο του Λ.Τ. έχει πάρει μία απόφαση το 2016, η οποία είχε να κάνει με την εύρυθμη λειτουργία της μαρίνας Μαντρακίου. Στην απόφαση αυτή, καταρχήν αναφέρεται η τυπολογία των εκδοτηρίων, δηλαδή πώς πρέπει να είναι, και κατά δεύτερο λόγο ποιοι θα πρέπει να είναι οι χρήστες τους.

Πριν από δύο χρόνια, λοιπόν, με την απόφαση που είχε ληφθεί, πράγματι είχαν συμμορφωθεί οι χρήστες. Πέρυσι και φέτος, όμως, διαπιστώνουν μία τελείως διαφορετική εικόνα η οποία δεν συνάδει με αυτά που αναφέρονται στην απόφαση. Δηλαδή, η τυπολογία των εκδοτηρίων δεν είναι αυτή που έχει εγκριθεί από την Εφορεία Νεωτέρων Μνημείων. Αυτό, σύμφωνα με τον ίδιο, έχει να κάνει με τη λειτουργία της μαρίνας, ότι δηλαδή πρέπει όλοι να μεριμνήσουν και να είναι σύμφωνοι με τις αποφάσεις που παίρνει το Δ.Σ. του Λ.Τ.

Μάλιστα, ο κ. Χριστοδούλου διαμηνύει ότι θα υπάρξει αυστηρός έλεγχος από πλευράς Λιμεναρχείου και εντός δέκα ημερών από χθες που πήραν την απόφαση, θα πρέπει οι χρήστες της μαρίνας Μανδρακίου να έρθουν και να υποβάλουν εκ νέου τις αιτήσεις τους, ούτως ώστε να πάρουν την απαιτούμενη άδεια για να μπορούν να εκδίδουν εισιτήρια.

Σημειώνεται ότι η μαρίνα έχει χωρητικότητα 175 σκαφών και αυτοί που δραστηριοποιούνται εκεί είναι περίπου 40 άτομα.

Το δεύτερο θέμα που έχει να κάνει με την εύρυθμη λειτουργία της μαρίνας, είναι και κάποιες μικροεργασίες που γίνονται στα σκάφη και οι οποίες βάσει του κανονισμού λειτουργίας της είναι καθορισμένες και υπάρχουν ώρες και ημέρες που μπορούν να γίνονται. Δεν μπορεί, δηλαδή, ο καθένας να κάνει μικροεργασίες συντήρησης του πλοίου του για μία εβδομάδα, τονίζει ο Πρόεδρος και δηλώνει ότι θα είναι αυστηροί σ’ αυτό.

Παράλληλα, στην απόφαση που πήραν, υπήρχε ένα τέλος για αυτούς που εκδίδουν εισιτήρια, το οποίο ανερχόταν στα 300 ευρώ το χρόνο για το τραπεζάκι (σ.σ. το εκδοτήριο των εισιτηρίων) και ελήφθη μία ομόφωνη απόφαση επειδή έχουν γίνει κάποιες βελτιωτικές παρεμβάσεις στο λιμένα Μαντρακίου, όπως η πυρασφάλεια κ.α., ότι το τέλος των εκδοτηρίων θα είναι πλέον στα 600 ευρώ.

Άλλα θέματα
Στη χθεσινή συνεδρίαση, επίσης, εξετάστηκαν έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη. Ένα από αυτά είναι η συντήρηση και περίφραξη μεταλλικού εξοπλισμού των λιμένων της πόλης της Ρόδου, για το οποίο υπάρχει ο ανάδοχος και χθες ενέκριναν το πρακτικό της Επιτροπής ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν στη σύμβαση και να εγκατασταθεί. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 48 χιλιάδες ευρώ.

Επίσης, έχουν πάρει την έγκριση μελέτης επισκευής κρηπιδωμάτων στο λιμένα Φρυ της Κάσου, το οποίο είναι ένα έργο χρηματοδοτούμενο από το ειδικό πρόγραμμα, ύψους 635 χιλιάδων ευρώ. Έτσι, ενέκριναν τη μελέτη για να προχωρήσουν στα επόμενα βήματα για την υλοποίηση του έργου. Ένα άλλο είναι η έγκριση της μελέτης του έργου ανακατασκευή αβαθών, κρηπιδωμάτων και καταστρώματος της προβλήτας του Πανορμίτη Σύμης, προϋπολογισμού 281.500 ευρώ.

Στην ενημέρωση που έκανε προς το Δ.Σ. ο κ. Χριστοδούλου, ένα από τα θέματα στα οποία αναφέρθηκε είναι ότι στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής Σχεδιασμού Λιμένων θα υπάρξει το αίτημά τους για έγκριση της μελέτης για το λιμάνι της Καμείρου Σκάλας και θα πρέπει να έχει παρουσία εκεί το Λ.Τ. μαζί με το μελετητή για να υποστηρίξουν το έργο.

«Πιστεύω ότι είναι ένα έργο που θα δώσει μία διαφορετική πνοή σε όλο το νησί της Ρόδου, το χρειάζεται το νησί ένα δεύτερο λιμάνι, για πάρα πολλούς λόγους, και για λόγους ασφαλείας», είπε ο Πρόεδρος και ανέφερε ότι γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο είχαν κάνει αίτημα ότι πρέπει να προτάξουμε το συγκεκριμένο θέμα και το είχαν θέσει και στον Υπουργό που βρέθηκε εδώ με το περιφερειακό συνέδριο. Μάλιστα, με δική του πρωτοβουλία προχώρησαν για να μπει στην επόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής το συγκεκριμένο θέμα.

Ο Πρόεδρος, ευελπιστεί ότι μέχρι το τέλος του μηνός και θα έχουν την έγκριση για να μπορέσουν αν προχωρήσουν στις οριστικές μελέτες οι οποίες θα χρειαστούν δέκα μήνες έτσι ώστε να προχωρήσει το έργο του οποίου η μελέτη είναι χρηματοδοτούμενη από το ΕΣΠΑ όπως και η υλοποίησή του. Ο προϋπολογισμός του ανέρχεται στα 9,5 εκατ. ευρώ.

Ένα ακόμη έργο που θα προτάξουν στη μεθεπόμενη συνεδρίαση της Επιτροπής, τέλος, είναι το λιμανάκι των Φανών.

Διαβάστε ακόμη

Στη Σαουδική Αραβία ταξιδεύουν τρία προϊόντα του Νοτίου Αιγαίου για να εκπροσωπήσουν την Περιφέρεια

Αύριο η συνεδρίαση της Διακομματικής Επιτροπής των Ευρωεκλογών στη Ρόδο

Με τον πατέρα του 10χρονου που κατήγγειλε τον αρχαιοφύλακα στη Νίσυρο συναντήθηκε ο Στέφανος Κασσελάκης

Δύο διαμερίσματα στην Αθήνα παραχωρεί η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δωδεκανήσου

Ο δικηγόρος Στέφανος Καψάλης εξελέγη περιφερειακός Συμπαραστάτης του Πολίτη και της Επιχείρησης

Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Ρόδου την Τετάρτη 1η Μαΐου

Γιάννης Φλεβάρης: Η εμμονή είναι κακό πράγμα κύριε Πρόεδρε!

Παναγιώτης Εγγλέζος για την εκμετάλλευση ασφαλισμένων από ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα