Γ. Φλεβάρης: Πρέπει να υλοποιηθούν οι εξαγγελίες για τα αεροδρόμια

Την ευχή, τα νέα καταστήματα duty free στο αεροδρόμιο της Ρόδου να σηματοδοτήσουν και νέες σημαντικές επενδύσεις σε αυτό αλλά και στα υπόλοιπα 14 περιφερειακά αεροδρόμια συνολικά, εξέφρασε ο αντιπεριφερειάρχης Γιάννης Φλεβάρης μιλώντας στην τελετή των εγκαινίων τους που πραγματοποιήθηκε προ ημερών στο «Διαγόρας».

Εκπροσωπώντας την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου μαζί με τον περιφερειακό σύμβουλο Νίκο Νικολή και τον περιφερειακό συμπαραστάτη του πολίτη και της επιχείρησης Φίλιππο Τριομμάτη, ο κ. Φλεβάρης υπογράμμισε ότι «αυτό είναι το καθολικό αίτημα της κοινωνίας που πραγματικά ανυπομονεί να δει να υλοποιούνται οι εξαγγελίες και να πραγματοποιούνται επενδύσεις και έργα, τα οποία θα αλλάξουν τη μορφή των αεροδρομίων.

Παράλληλα μιλώντας για τα νέα καταστήματα των αφορολογήτων, τόνισε ότι ο χώρος που αυτά καταλαμβάνουν πλέον δεν έχει καμία σχέση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι πρότινος, προσθέτοντας ότι μετά τις αλλαγές που έγιναν μπορούν να εξυπηρετήσουν όλους τους ταξιδιώτες και δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από άλλα καταστήματα μεγάλων διεθνών αεροδρομίων.

«Ειδικά το αεροδρόμιο της Ρόδου που είναι το μεγαλύτερο πρέπει μετά το δείγμα γραφής των καταστημάτων duty free να αποτελέσει πρότυπο σύγχρονου αεροδρομίου απορροφώντας σειρά βελτιωτικών έργων που θα του προσδώσουν τη σύγχρονη και λειτουργικη μορφή που όλοι οι επιβάτες επιθυμούν» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα ο κ. Φλεβάρης σχολίασε επίσης ότι σε πολλά από τα καταστήματα προβλέπεται χώρος διάθεσης τοπικών προϊόντων και αυτό αποτελεί στην πράξη βήμα προβολής τους καθώς σήμερα όλες οι έρευνες αποδεικνύουν ότι οι επισκέπτες προτιμούν σε σημαντικό ποσοστό να προμηθεύονται από τον τόπο των διακοπών τους «γαστρονομικά σουβενίρ», που πέραν όλων των άλλων προβάλλουν και ενισχύουν την τοπική οικονομία και παραγωγή.

«Ας μη ξεχνάμε ότι το νότιο Αιγαίο για το έτος 2019 θα είναι η γαστρονομική περιφέρεια της Ευρώπης και σίγουρα όσο περισσότερα τοπικά προϊόντα βρίσκονται στα αεροδρόμια του νοτίου Αιγαίου τόσο μεγαλύτερη θα είναι η προβολή μας» κατέληξε αναδιεκνύοντας και μία άλλη σημαντική παράμετρο αυτή της δημιουργίας θέσεων εργασίας . 


Σημειώνεται ότι τα καταστήματα που δημιουργήθηκαν είναι τρία:
1. Το Walk through Self Service, συνολικού εμβαδού 1.074 τ.μ.,το οποίο διαθέτει επώνυμα αρώματα και καλλυντικά καθώς και μία μεγάλη ποικιλία οινοπνευματωδών, σοκολατών, ελληνικών τροφίμων και ποτών, καπνικών, ηλεκτρονικών ειδών, ειδών ταξιδίου, αναμνηστικών καθώς και εταιρίες με ελληνικά φυσικά καλλυντικά.  Σε κεντρικό σημείοτου καταστήματος παρουσιάζεται ειδικά σχεδιασμένο, το Hellenic gourmet που προσφέρει στους ταξιδιώτες μια τελευταία γεύση Ελλάδας. Εδώ, μπορούν οι πελάτες να προμηθευτούν παραδοσιακά τρόφιμα και ποτά από τη Ρόδο αλλά και την υπόλοιπη Ελλάδα. 

2. Το Luxury, συνολικού εμβαδού 146 τ.μ., στο οποίο διατίθενται οι τελευταίες τάσεις επώνυμων ειδών πολυτελείας (ρολόγια, αξεσουάρ, γυαλιά ηλίου κ.ά). Ενδεικτικά αναφέρουμε τα brands Emporio Armani, Hugo Boss, Prada, Guess, Swarovski, Folli Follie, Swatch. 

3. Το Last Minute, συνολικού εμβαδού 246 τ.μ., το οποίο διαθέτει μια μικρότερη συλλογή από τα δημοφιλέστερα προϊόντα αρωμάτων και καλλυντικών, ποτών, καπνικών, ελληνικών προϊόντων κ.ά. και απευθύνεται στους ταξιδιώτες για αγορές της τελευταίας στιγμής.