Η Τράπεζα Πειραιώς στέκεται δίπλα σε όσους αναζητούν λύση για τα «κόκκινα δάνεια»

Η Τράπεζα Πειραιώς στέκεται δίπλα σε όσους αναζητούν λύση για τα «κόκκινα δάνεια»

Η Τράπεζα Πειραιώς στέκεται δίπλα σε όσους αναζητούν λύση για τα «κόκκινα δάνεια»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 501 ΦΟΡΕΣ

Σταθερά δίπλα στους πελάτες της παραμένει η Τράπεζα Πειραιώς, ειδικά για όσους αντιμετωπίζουν τον βραχνά των «κόκκινων δανείων», καθώς η αντιμετώπιση του προβλήματος για τον δανειολήπτη γίνεται απλώς με ένα τηλεφώνημα.

Ο πελάτης δεν έχει παρά να αναζητήσει τη βοήθεια της Τράπεζας καλώντας τον δεκαψήφιο αριθμό 21 11 20 20 20. Με μια κλήση στην τηλεφωνική γραμμή, μπορεί να βρει μια βιώσιμη και μακροπρόθεσμη λύση για τον ίδιο. Διαθέτοντας λιγότερο από 15 λεπτά από τον χρόνο του, μπορεί να συζητήσει το πρόβλημά του με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο της Τράπεζας, ο οποίος θα τον συνδράμει σε όλη τη διαδικασία.

Ο δανειολήπτης που καλεί το 21 11 20 20 20, μπορεί να δώσει στον Σύμβουλο της Τράπεζας τα βασικά στοιχεία που θα του ζητηθούν για την οικονομική του κατάσταση. Με τον τρόπο αυτό ο πελάτης διευκολύνει ουσιαστικά τον ίδιο, καθώς τα βασικά στοιχεία του είναι απαραίτητα για να καθοριστεί η δυνατότητα αποπληρωμής.
Στην πράξη, πόσα χρήματα έχει τη δυνατότητα να πληρώνει κάθε μήνα, έτσι ώστε να υλοποιηθεί η αντίστοιχη πρόταση ρύθμισης που θα προταθεί από τον εξειδικευμένο - προσωπικό πλέον- Σύμβουλό του.

Μετά την πρώτη αναλυτική ενημέρωση από τον Σύμβουλο, ο δανειολήπτης αποστέλλει τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είτε με ηλεκτρονική αλληλογραφία, είτε μέσω φαξ. Με τη λήψη των δικαιολογητικών, οριστικοποιείται άμεσα η λύση που προτείνει η Τράπεζα μέσω του Συμβούλου.

Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία αυτή αποσκοπεί στο να συμφωνηθεί μια βιώσιμη και μακροπρόθεσμη ρύθμιση, στην οποία ο πελάτης μπορεί να ανταποκριθεί σε βάθος χρόνου, προς αποφυγή επανάληψης δύσκολων καταστάσεων, κυρίως για τον ίδιο.

Η Τράπεζα Πειραιώς βρίσκεται δίπλα σε όλους τους πελάτες της και ειδικά στους δανειολήπτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ωρου και όχι μόνο τις καθημερινές.
Ο πελάτης μπορεί να συνομιλήσει τις εργάσιμες μέρες με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο, από τις 8.00 το πρωί έως τις 8.00 το βράδυ.

Το τηλεφωνικό κέντρο αντιμετώπισης «κόκκινων δανείων» λειτουργεί και το Σάββατο από τις 10.00 το πρωί και μέχρι τις 2.00 το μεσημέρι και το απόγευμα από τις 6.00 έως τις 10.00 το βράδυ.

Στην περίπτωση δε που ο πελάτης – δανειολήπτης επιθυμεί να επικοινωνήσει με τον εξειδικευμένο προσωπικό του Σύμβουλο ακόμα και εκτός του διευρυμένου ωραρίου, έχει τη δυνατότητα μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία λειτουργεί όλο το 24ωρο. Ο Σύμβουλος θα μπορέσει να επικοινωνήσει με τον πελάτη, την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Ο εξειδικευμένος προσωπικός Σύμβουλος είναι το όπλο που διαθέτει η Τράπεζα Πειραιώς για να καλύψει άμεσα και αποτελεσματικά τις ανάγκες του πελάτη της, σε κάθε του βήμα και μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Παράλληλα, η Τράπεζα διαθέτει τεχνολογικά «εργαλεία» που της δίνουν τη δυνατότητα να διαμορφώνει εξατομικευμένες λύσεις στα μέτρα του κάθε πελάτη.

Διαβάστε ακόμη

19 εκατομμύρια ευρώ στους δήμους της Δωδεκανήσου

ΕΝΦΙΑ: 6 & 7 Απριλίου η ανάρτηση των εκκαθαριστικών

«Πρωταθλήτρια» στις απορροφήσεις του ΕΣΠΑ η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Κοινή επιστολή των νησιωτικών συλλόγων λογιστών για τους κατοίκους Εξωτερικού

Ε. Κρητικός: 1.200 πλειστηριασμοί και κατασχέσεις στα Δωδεκάνησα

Λογαριασμοί ρεύματος: Τα μέτρα στήριξης για τον Νοέμβριο

Νέα προγράμματα ΕΣΠΑ: Δίνουν έως 180.000€ σε νέες επιχειρήσεις

ΙΕΛΚΑ: Πώς η ακρίβεια άλλαξε τη διατροφή των Ελλήνων, ποια προϊόντα έχουν «κόψει» από το 2009