Δ. Γάκης: Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου αποτελεί σημαντικό κέντρο παιδείας και επιστημονικής γνώσης

Στην Τελετή παράδοσης – παραλαβής της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου που πραγματοποιήθηκε στις 3 Σεπτεμβρίου στη Μυτιλήνη, παραβρέθηκε ο βουλευτής Δωδεκανήσου και πρόεδρος της Επιτροπής Περιφερειών του Κοινοβουλίου, Δημήτρης Γάκης.

Στην ομιλία του ο Δημήτρης Γάκης, αφού συνεχάρη την καθηγήτρια Χρυσή Βιτσιλάκη για την ανάληψη των καθηκόντων Πρυτάνεως στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, δήλωσε: «Εύχομαι στις νέες Πρυτανικές αρχές του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στην πρυτάνισσα Χρυσή Βιτσιλάκη κάθε επιτυχία στα νέα τους διοικητικά καθήκοντα.

Είμαι σίγουρος ότι με τη συνεργασία και τη συμβολή όλων, της Πανεπιστημιακής κοινότητας και των τοπικών νησιωτικών κοινωνιών, η νέα Διοίκηση θα πετύχει στο έργο της.

Για να συνεχίσει το Πανεπιστήμιο Αιγαίου την ανοδική του πορεία στις προτιμήσεις των υποψηφίων φοιτητών, που σε συνδυασμό με το άριστο ακαδημαϊκό περιβάλλον, με σεβασμό στην ελευθερία της σκέψης και του λόγου, το έχουν κατατάξει μεταξύ των κορυφαίων Ιδρυμάτων στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.

Για να συνεχίσει να είναι το Πανεπιστήμιο Αιγαίου κέντρο ακαδημαϊκής γνώσης, καινοτομίας, εξωστρέφειας και κοινωνικής προσφοράς.

Με αυτές τις σκέψεις, πιστεύω ότι η καινούργια Διοίκηση του Πανεπιστημίου Αιγαίου θα το οδηγήσει μπροστά, αντιμετωπίζοντας με επιτυχία τις νέες προκλήσεις της ανώτατης εκπαίδευσης δρώντας με επιτυχία σ’ ένα απαιτητικό και πολύπλευρο πολυνησιωτικό περιβάλλον. Συμβάλλοντας, παράλληλα, αποφασιστικά στο σχεδιασμό ανάπτυξης για το Αιγαίο με συνέργειες, με στρατηγική στόχευση και κοινωνική ευαισθησία.

Τέλος, γνωρίζοντας τους δεσμούς συνεργασίας που αναπτύσσει το Παν/μιο Αιγαίου με τις τοπικές κοινωνίες στην ανάπτυξη της οικονομίας και στην επίλυση προβλημάτων των νησιών μας, πιστεύουμε ότι οι Σχολές που εδρεύουν στη Ρόδο, θα μπορέσουν, αναβαθμισμένες, γύρω από τον εκπαιδευτικό άξονα της «στρατηγικής της τουριστικής ανάπτυξης» στα προγράμματά σπουδών τους, να ανταποκριθούν στις σημερινές προκλήσεις στην περιοχή. Αλλά και στις προσδοκίες των Δωδεκανήσιων για καλύτερη γνώση και εξειδίκευση/συνέργεια της ακαδημαϊκής κοινότητας με την πραγματική οικονομία».