Μ. Κόνσολας: «92 κενές θέσεις εκπαιδευτικών σε Γυμνάσια και Λύκεια της Δωδεκανήσου»

«Η ωραιοποιημένη εικόνα που θέλει να παρουσιάσει η κυβέρνηση για τη στελέχωση των σχολείων στα νησιά, έρχεται σε σύγκρουση με την πραγματικότητα, αφού υπάρχουν 92 κενές θέσεις εκπαιδευτικών σε Γυμνάσια και Λύκεια της Δωδεκανήσου», επισημαίνει ο Τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, σε σχετική Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον Υπουργό Παιδείας.

Ο κ. Κόνσολας αναφέρεται αναλυτικά στις κενές θέσεις εκπαιδευτικών που καταγράφονται στις ακόλουθες ειδικότητες:

ΠE02 Φιλολόγων: 30

ΠE 04 Φυσικών Επιστημών: 15

ΠΕ03 Μαθηματικών: 10

ΠΕ05 Γαλλικής Φιλολογίας: 02

ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας: 05

Εκπαιδευτικοί Μουσικών ειδικοτήτων: 10

Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής: 20

Ο Μάνος Κόνσολας, ζητά από τον Υπουργό Παιδείας να καλυφθούν άμεσα κενές θέσεις εκπαιδευτικών, κατά προτεραιότητα στις νησιωτικές περιοχές, προκειμένου να μην παραταθούν τα προβλήματα ομαλής λειτουργίας των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα Δωδεκάνησα.

Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης του Βουλευτή Δωδεκανήσου:

Ερώτηση

Προς Κύριο Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

ΘΕΜΑ: «Μεγάλα κενά εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα Δωδεκάνησα και ενώ ήδη έχει ξεκινήσει η σχολική χρονιά»

Κύριε Υπουργέ,

H στελέχωση με εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων στις νησιωτικές περιοχές και ιδιαίτερα στα Δωδεκάνησα, δεν ανταποκρίνεται στην ωραιοποιημένη εικόνα που καλλιεργεί η κυβέρνηση.

Στα Δωδεκάνησα, ενώ ήδη η σχολική χρονιά έχει ξεκινήσει, υπάρχουν 92 κενές θέσεις εκπαιδευτικών.

Συγκεκριμένα, τα κενά καταγράφονται στις εξής ειδικότητες:

ΠE02 Φιλολόγων: 30

ΠE 04 Φυσικών Επιστημών: 15

ΠΕ03 Μαθηματικών: 10

ΠΕ05 Γαλλικής Φιλολογίας: 02

ΠΕ06 Αγγλικής Φιλολογίας: 05

Εκπαιδευτικοί Μουσικών ειδικοτήτων: 10

Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής: 20

Όπως γίνεται αντιληπτό, το Υπουργείο οφείλει άμεσα να καλύψει τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών, κατά προτεραιότητα στις νησιωτικές περιοχές, προκειμένου να μην παραταθούν τα προβλήματα ομαλής λειτουργίας των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα Δωδεκάνησα.

Κατόπιν των ανωτέρω

Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός

1. Ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στα νησιά της Δωδεκανήσου.

Ο Ερωτών Βουλευτής
Μάνος Κόνσολας
Βουλευτής Δωδεκανήσου