Εγκρίθηκαν οι δράσεις για την προβολή των νησιών

Εγκρίθηκαν από το περιφερειακό συμβούλιο που συνεδρίασε τη Δευτέρα στη Σύρο, οι δράσεις τουριστικής προβολής της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου για την επόμενη χρονιά.

Επισημαίνεται ότι η περιφέρεια δίνει ιδιαίτερη σημασία στο άνοιγμα της τουριστικής αγοράς από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, και για το λόγο αυτό, την επόμενη χρονιά έχει συμπεριλάβει τη συμμετοχή της στην έκθεση που θα πραγματοποιηθεί εκεί.

Η έκθεση πραγματοποιείται κάθε Απρίλιο στο εμιράτο του Ντουμπάι και αποτελεί, τα τελευταία 25 χρόνια στον Αραβικό κόσμο μία διεθνούς κύρους κορυφαία διοργάνωση για την ταξιδιωτική βιομηχανία, προσελκύοντας περισσότερους από 40.000 επαγγελματίες του τουρισμού, ενώ εκτιμάται ότι οδηγεί στη σύναψη συμφωνιών που υπερβαίνουν τα 2,5 δισ. Δολάρια.

Στη διοργάνωση με τον τίτλο “Arabian Travel Market” που διεξάγεται στο διεθνές συνεδριακό κέντρο του Ντουμπάι, παίρνει τα τελευταία χρόνια μέρος και ο ΕΟΤ, μέσω του οποίου δίνουν το “παρών” και αρκετές περιφέρειες της χώρας ως συνεκθέτες.

Σημειώνεται ότι η περιφέρεια θα πάρει μέρος και στο workshop που θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα των ηνωμένων αραβικών εμιράτων, το Αμπού Ντάμπι με τον τίτλο “Greek Tourism Workshop”.

Παράλληλα η περιφέρεια θα συμμετάσχει την ερχόμενη χρονιά και στα workshop τουρισμού  που θα γίνουν στο Αμμάν της Ιορδανίας όσο και στην Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, προσδοκώντας να ανοίξει τις αγορές και από εκείνες τις χώρες.

Στα αξιοσημείωτα είναι και το γεγονός ότι τα νησιά μας θα έχουν παρουσία και στη διεθνή έκθεση για την κρουαζιέρα που διεξάγεται κάθε χρόνο στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, σε μία προσπάθεια να προωθηθεί το νότιο Αιγαίο στη βιομηχανία της κρουαζιέρας. Επειδή όμως η Αμερικάνικη αγορά είναι η μεγάλη στόχευση της περιφέρειας, τα τελευταία χρόνια, θα έχει συμμετοχή και στη διοργάνωση PANORAMA GREECE που θα πραγματοποιηθεί στη Νέα Υόρκη.

Επίσης η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θα προχωρήσει σε δυναμικές δράσεις προβολής, ιδιαιτέρως στις τρεις κυριότερες χώρες προέλευσης τουριστών στη χώρα (Μ. Βρετανία, Γερμανία και Ρωσία). Οι δράσεις αυτές περιλαμβάνουν την εκθεσιακή παρουσία της ΠΝΑ με περίπτερα που να καλύπτουν τις ανάγκες των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων και κυρίως των νησιών της Ρόδου, της Κω, της Σαντορίνης και της Μυκόνου, προορισμοί οι οποίοι είναι ένα τεράστιο brand name και ως επί το πλείστον αποτελούν το έναυσμα για τους ξένους επισκέπτες ώστε να ταξιδέψουν στην Ελλάδα.

Επιπλέον, η ΠΝΑ θα συμμετέχει, όπως κάθε χρόνο στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού ΙΤΒ, ΜΙΤΤ και WTM και δεδομένης της αυξημένης ανάγκης για την καλύτερη δυνατή εκπροσώπηση και προβολή των νησιών στη Γερμανική, Ρωσική και Βρετανική τουριστική αγορά αλλά και την ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά, καθώς οι εν λόγω εκθέσεις αποτελούν τις σημαντικότερες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις πανευρωπαϊκά, αποφασίζουμε την συμμετοχή της ΠΝΑ ως επίσημο εκθέτη, με δικό της εκθεσιακό χώρο.

Τέλος, σε χώρες που κρίνεται απαραίτητο, η ΠΝΑ θα διοργανώσει μια σειρά από θεματικά Road Shows σε σημεία αυξημένης ροής κόσμου, όπως εμπορικά κέντρα ή κεντρικά σημεία στις πόλεις αυτές με στόχο την καλύτερη δυνατή προβολή των Δωδεκανήσων και των Κυκλάδων. Επίσης, στα σημεία αυτά θα υπάρξουν και συναντήσεις με τους κυριότερους Tour Operators των αγορών αυτών.

Έτσι λοιπόν ο ενδεικτικός κατάλογος των εκθέσεων, Road Shows και Workshops στα οποία θα πάρει μέρος η περιφέρεια το 2019 χωρίς να αποκλείεται η συμμετοχή της και σε άλλες διοργανώσεις στη συνέχεια έχει ως εξής:
ΧΩΡΑ              ΕΚΘΕΣΗ
ΓΕΡΜΑΝΙΑ    ΒΟΟΤ-Ντίσελντορφ
ΒΕΛΓΙΟ         SALON DES VACANCES Βρυξέλλες
ΙΣΡΑΗΛ          ΙΜΤΜ - Τελ Αβίβ
ΙΤΑΛΙΑ           BIT – Μιλάνο
ΣΟΥΗΔΙΑ      World Panorama Festival – Στοκχόλμη
ΣΕΡΒΙΑ         IFT - Βελιγράδι
ΓΕΡΜΑΝΙΑ    ΙΤΒ Βερολίνο
ΡΩΣΙΑ            MITT Μόσχα
ΓΑΛΛΙΑ          Salon Mondial du Tourisme – Παρίσι
DUBAI           ARABIAN TRAVEL MARKET - DUBAI
Η.Π.Α.            PANORAMA GREECE - ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ    
ΓΕΡΜΑΝΙΑ    Tour Natur – Ντίσελντορφ
ΓΕΡΜΑΝΙΑ    TRAVEL CONNEXION_THOMAS COOK
ΑΓΓΛΙΑ          WTM – Λονδίνο
ΕΛΛΑΔΑ        Philoxenia – Θεσσαλονίκη
ΠΟΛΩΝΙΑ      Grecka Panorama – Βαρσοβία
ΕΛΛΑΔΑ        Greek Tourism Expo – Αθήνα
ΕΛΛΑΔΑ        Ergo Marathon Expo – Αθήνα
Η.Π.Α.            MIAMI CRUISE
ΕΛΛΑΔΑ         Greek Travel Show - Αθήνα
    
WORKSHOPS    
Greek Tourism Workshop, Τζέντα-Σαουδική Αραβία
Greek Tourism Workshop, Άμπου Ντάμπι-ΗΑΕ
Greek Tourism Workshop, Αμμάν-Ιορδανία
Greek Tourism Workshop, Βηρυτός-Λίβανος

Παράλληλα εκτός από τις εκθέσεις και τα workshops την επόμενη χρονιά μεταξύ άλλων θα δημιουργηθούν νέα video για την προβολή και προώθηση των νησιών μας, θα γίνει εικαστική και δομική αναβάθμιση του τουριστικού Portal της Περιφέρειας ενώ θα ακολουθήσει ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη του blog της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Οι δράσεις περιλαμβάνουν επίσης τη διαχείριση και περαιτέρω ανάπτυξη των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, καθώς και το σχεδιασμό και υλοποίηση πλάνου ψηφιακής διαφήμισης για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στο σχεδιασμό και την υλοποίηση πλάνου προβολής σε Εθνικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή των προορισμών και των τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην ελληνική αγορά, καθώς και στο σχεδιασμό και υλοποίηση πλάνου προβολής σε Διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή των προορισμών και των τουριστικών προϊόντων της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη διεθνή τουριστική αγορά, η οποία αποτελεί μια εκ των σημαντικότερων αγορών στόχους της ΠΝΑ και μάλιστα θα δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην προβολή μέσω ΜΜΕ μεγάλης διείσδυσης στην παγκόσμια τουριστική αγορά όπως το CNN, το BBC, το Travel Channel.

Το 2019 θα συνεχιστούν οι διαφημιστικές καταχωρήσεις και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. σε infight έντυπα αεροπορικών εταιρειών που εκτελούν δρομολόγια στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα καθώς και  πτήσεων charter ξένων Tour Operators καθώς και οι διαφημιστικές καταχωρήσεις σε ΜΜΕ διεθνούς, πανελλαδικού και περιφερειακού βεληνεκούς, και όλων των θεματικών δράσεων της Περιφέρειας, όπως οι αθλητικές, οι πολιτιστικές και οι γαστρονομικές.

Σημειώνεται επίσης ότι θα υπάρξει ειδικό πρόγραμμα που θα περιλαμβάνει δράσεις προβολής και επικοινωνίας του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, μέσα από το ψηφιακό οικοσύστημα του Discovergreece.com. και φυσικά θα εκπονηθούν μελέτες για την τουριστική κίνηση και το προφίλ των τουριστών στα βασικά αεροδρόμια της Περιφέρειας.

Παράλληλα θα γίνει και ανάλυση των τάσεων των αφίξεων και εκπόνηση συμπερασμάτων, με στόχο τη βέλτιστη διαμόρφωση προτάσεων πολιτικής για την ανάπτυξη του τουριστικού τομέα και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού της προϊόντος.

Η περιφερειακή αρχή θα προχωρήσει όμως και στην εκπόνηση εκθέσεων και μελετών για την ψηφιακή καταγραφή και το αποτύπωμα της φήμης της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και των τουριστικών της προϊόντων και βασικών brand names, μέσα από ειδικές πλατφόρμες μέτρησης, με σκοπό την εξαγωγή συμπερασμάτων αποτελεσματικότητας των προωθητικών ενεργειών καθώς και την παροχή στοιχείων αντίληψης του κοινού, στόχος για την αξία των brands, ενώ θα συνεχιστούν και το 2019 οι φιλοξενίες ξένων και Ελλήνων ταξιδιωτικών συντακτών καθώς και εκπροσώπων από Tour Operators.

Φυσικά θα υπάρξουν δράσεις προώθησης της περιφέρειας και όλων των θεματικών δράσεων της αθλητικών, πολιτιστικών κλπ. σε συνεργασία με ξένους τουριστικούς πράκτορες και Tour Operators.