Προβλήματα με τουρίστες στη Ρόδο μετά την πτώχευση της Primera Air

Τίτλοι τέλους για την αεροπορική εταιρεία Primera Air, η οποία υπέβαλλε αίτηση πτώχευσης σήμερα, δημιουργώντας "αναταράξεις" στην τουριστική αγορά αλλά και στους επιβάτες που είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν. 

Σημειώνεται ότι η αεροπορική εταιρεία Primera Air μεταφέρει επιβάτες κάθε χρόνο σε αρκετούς ελληνικούς προορισμούς (Κρήτη, Ρόδο, Πελοπόννησο, Κω, Ζάκυνθο, Αθήνα).

Πρόκειται για εταιρεία του ομίλου Primera Group, που διαθέτει Tour Operator σε Σουηδία(Solresor), Νορβηγία (Solia resor), Δανία (Bravo Tours) και Φινλανδία (Lomamatkat).

Η είδηση της πτώχευσης «έσκασε» χθες αργά το απόγευμα, ξαφνικά, με αποτέλεσμα εκατοντάδες τουρίστες – πελάτες της εταιρείες ν’ αδυνατούν να μεταβούν στις πατρίδες τους.

Μάλιστα το βράδυ της Δευτέρας περίπου 400 τουρίστες, οι οποίοι επρόκειτο ν’ αναχωρήσουν από τα Χανιά με πτήσεις της Primera Air, βρίσκονται στο αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης» και αναζητείται λύση για τον τρόπο μεταφοράς τους στις πατρίδες τους. Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι την ώρα που ανακοινωνόταν η πτώχευση, 400 τουρίστες ταξίδευαν προς τα Χανιά με αεροσκάφη της Primera Air, τα οποία προσγειώθηκαν στο «Δασκαλογιάννης».


ΤΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Σε μήνυμά του προς τους εργαζόμενους – συναδέλφους του, ο Διευθυντής Πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας κάνει λόγο για «μαύρη μέρα» και αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «μόλις πληροφορηθήκαμε ότι τόσο η Primera Air Nordic όσο και η Primera Air Scandinavia θα υποβάλλουν αίτηση πτώχευσης αύριο, 2 Οκτωβρίου 2018». Στο ίδιο e-mail ο Διευθυντής Πτήσεων κάνει σύντομη αναφορά στους λόγους που οδήγησαν στην πτώχευση.

Σε ανακοίνωσή της, στην ιστοσελίδα της, η αεροπορική εταιρεία αναφέρει τα εξής:

«Αγαπητοί επιβάτες

Οι αεροπορικές εταιρείες Primera Air και οι κώδικες IATA PF και 6F έχουν ανασταλεί από σήμερα, 2 Οκτωβρίου 2018. Εκ μέρους της ομάδας της Primera Air, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την αφοσίωσή σας. Σε αυτή τη θλιβερή μέρα, λέμε αντίο σε όλους εσάς. Επισκεφθείτε το primeraair.com για περαιτέρω ενημερώσεις τις επόμενες μέρες. Οι επιβάτες τουριστικών εταιρειών σας προτείνουν να απευθυνθείτε στους Tour Operators και τους πράκτορες για περισσότερες πληροφορίες και ενέργειες. Καταλαβαίνετε ότι οι συνήθεις επιλογές για επαφές (μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου) δεν μπορούν πλέον να προσφερθούν».