Alltours: Στόχος η αύξηση 10% για Ελλάδα το 2019

Alltours: Στόχος η αύξηση 10% για Ελλάδα το 2019

Alltours: Στόχος η αύξηση 10% για Ελλάδα το 2019

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 338 ΦΟΡΕΣ

Ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός μετά την Ισπανία ήταν η Ελλάδα το 2018 για τον γερμανό τουρ οπερέιτορ alltours.

Ελλάδα, Τουρκία και Βουλγαρία, και σε δεύτερη κλίμακα η Αίγυπτος και η Τυνησία, ήταν οι προορισμοί που σημείωσαν την ισχυρότερη αύξηση ζήτησης στον γερμανό τουρ οπερέιτορ το οικονομικό έτος 2017-18, συμβάλλοντας δραστικά στην αύξηση 4% που καταγράφηκε στον αριθμό των ταξιδιωτών (1,7 εκατ.) και +6% στις πωλήσεις την περίοδο Νοέμβριος 2017-Οκτώβριος 2018. Επιπλέον, η χώρα μας είναι ανάμεσα στους προορισμούς με μεγάλες προσδοκίες και για το 2019.

Αυτά επισήμανε ο επικεφαλής του τουρ οπερέιτορ, Willi Verhuven, κατά τη παρουσίαση του προγράμματος για το καλοκαίρι του 2019.

Την τελευταία 5ετία, ο τουρ οπερέιτορ διακινεί στην Ελλάδα Γερμανούς τουρίστες με διψήφιο ποσοστό αύξησης ετησίως, ενώ για το 2019 η εταιρία επιδιώκει συνέχιση της ανάπτυξης όλου του εύρους των υπηρεσιών της στην ελληνική ταξιδιωτική αγορά. Ο τουρ οπερέιτορ απευθύνεται σε όλους τους τύπους ταξιδιωτών, από οικογένειες μέχρι ζευγάρια και μοναχικούς ταξιδιώτες.

Στόχος του alltours για το 2019 είναι αύξηση 10% και 340.000 ταξιδιώτες. Για το λόγο αυτό, η εταιρία διεύρυνε την αποκλειστική προσφορά της στη χώρα μας και απέκτησε και τρίτο ξενοδοχείο στην Κρήτη.
Στην Ελλάδα το 2019 θα προσφέρει 731 ξενοδοχεία έναντι 651 φέτος ενώ σύναψε συμφωνία συνεργασίας με τις αλυσίδες ξενοδοχείων Sunshine και Grecotel.

Ο μεγαλύτερος προορισμός της alltours στην Ελλάδα είναι η Κρήτη και ακολουθούν Ρόδος και Κως. Μόνο στην Κρήτη, ο αριθμός ταξιδιωτών αυξήθηκε κατά 20% το 2018. Η προσφορά στο νησί για το 2019 περιλαμβάνει 20 νέα ξενοδοχεία.

Ο τουρ οπερέιτορ εκτιμά ότι τα επώνυμα ξενοδοχεία του θα συμβάλλουν σε περαιτέρω ανάπτυξη της Κρήτης. Εκτός από το allsun Hotel Zorbas Village και το allsun Hotel Carolina Mare, έχει προστεθεί το Malia Beach το οποίο το 2019 θα λειτουργήσει ως ξενοδοχείο allsun.
Στην Κω, ο τουρ οπερέιτορ επένδυσε στην κατασκευή δύο νέων ντιζάιν ξενοδοχείων, τα οποία θα είναι έτοιμα εγκαίρως για να λειτουργήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι.
Νέοι προορισμοί θα είναι η Κεφαλονιά και η Πελοπόννησος με τα αεροδρόμια Αράξου και Καλαμάτας.
Πάνω από το ένα τρίτο των επισκεπτών του alltours στην Ελλάδα έκαναν διακοπές το 2018 σε ξενοδοχείο που προσφερόταν αποκλειστικά από τον τουρ οπερέιτορ.

Αύξηση τιμών 2,5% στα ελληνικά ξενοδοχεία το 2019
Τα brand του alltours προσφέρουν υψηλά πρότυπα ποιότητας σε χαμηλές τιμές, δήλωσε ο κ. Verhuven, επομένως, είναι πολύ ικανοποιητικό οτι παρά την υψηλή ζήτηση για Ελλάδα οι τιμές θα αυξηθούν μόλις κατά 2,5% το ερχόμενο καλοκαίρι. Επίσης, οι διακοπές στην Τουρκία, τη Βουλγαρία, την Αίγυπτο, την Πορτογαλία και την Κροατία θα έχουν αύξηση τιμών της τάξης του 2,5%, ενώ φθηνότερες κατά 1,2% θα είναι η Τυνησία και η Ισπανία (ιδιαίτερα τα Κανάρια και οι Βαλεαρίδες). Οι τιμές το καλοκαίρι του 2019 θα κοστίζουν κατά μέσο όρο 1,5% περισσότερο σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Για το 2018, η ισχυρότερη αύξηση ταξιδιωτών καταγράφηκε στην Τουρκία και ανήλθε σε +50%, κάτι που καθιστά τη χώρα τον τρίτο μεγαλύτερο προορισμό του οργανισμού.

Ο τουρ οπερέιτορ κατέγραψε στροφή προς την ανατολική Μεσόγειο και τη Βόρεια Αφρική, με αποτέλεσμα η Ισπανία να σημειώνει μείωση επισκεπτών (875.000 έναντι 940 το προηγούμενο 12μηνο), συνεχίζοντας όμως να είναι, με διαφορά, ο μεγαλύτερος και σημαντικότερος προορισμός για τον τουρ οπερείτορ.

Η πτώση αποδίδεται αφενός στις υψηλές τιμές των ισπανών ξενοδόχων στις Βαλεαρίδες και τα Κανάρια Νησιά σε επίπεδα μη ανταγωνιστικά σε σύγκριση με της Αιγύπτου και της Τυνησίας, καθώς και στον τουριστικό φόρο στη Μαγιόρκα και την πτώχευση της Air Berlin και της Niki. Επιπλέον, η Ελλάδα, μαζί με την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία αναμένεται οτι θα συμβάλλουν σε περαιτέρω ανάπτυξη τη νέα σεζόν του 2018-19, στόχος της οποίας είναι τα συνολικά έσοδα του τουρ οπερέιτορ να αυξηθούν κατά 5,6% και τα κέρδη κατά 3,2%.

Συνολικά, θα προσφέρονται 15.000 ξενοδοχεία έναντι 10.800 τη χρονιά που μας πέρασε, ενώ έχουν προστεθεί περισσότεροι προορισμοί και περισσότερα αποκλειστικά ξενοδοχεία των brand allsun, allsun, alltoura, sunline, Family & Friends και Luxmar.

Ο online πάροχος, συμφερόντων της alltours, byebye, αυξάνει επίσης την προσφορά ξενοδοχείων κατά 25% ενσωματώνοντας επιπλέον βάσεις δεδομένων με ξενοδοχεία στο σύστημα κρατήσεων.
Οι χειμερινές κρατήσεις παρουσιάζουν θετική εικόνα, με νικητές την Αίγυπτο, την Τουρκία και την Τυνησία.

Ο alltours είναι ανάμεσα στους 5 κορυφαίους τουρ οπερέιτορ της Γερμανίας σε επίπεδο εσόδων και αριθμού ταξιδιωτών, με ιστορία 40 χρόνων και πάνωβ από 1,7 εκατ. ταξιδιώτες τη σεζόν 2017-18.

(Πηγή: tornosnews.gr)

Διαβάστε ακόμη

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό

Επανασυστήνεται η Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού

Στις τρεις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε ξενοδοχειακές επενδύσεις η Ελλάδα το 2023