Στη “Ροδιακή” οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Γενναδίου

Στη “Ροδιακή” οι μαθητές  του δημοτικού σχολείου Γενναδίου

Στη “Ροδιακή” οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Γενναδίου

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 810 ΦΟΡΕΣ

Οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου Γενναδίου έκαναν "ποδαρικό" στην εφημερίδα “Ροδιακή” για τη σχολική χρονιά 2018-2019, προκειμένου να ξεναγηθούν.

Τα τμήματα Ε' και Στ' τάξης του δημοτικού σχολείου, επισκέφθηκαν τόσο τα γραφεία σύνταξης όσο και τις εγκαταστάσεις του πιεστηρίου της "Ροδιακής", όπου δημοσιογράφοι και υπεύθυνοι των αντίστοιχων τμημάτων εξήγησαν στους μαθητές τον τρόπο με τον οποίο μια εφημερίδα λειτουργεί.

Οι περίπου 30 μαθητές, συνοδεία των εκπαιδευτικών τους κ.κ. Ευθύμιου Αρχοντή Αικατερίνης Γιασιράνη, Αντιόπης Καπετανάκη είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν με τον αρχισυντάκτη της "Ροδιακής" κ. Μιχάλη Μαστή, ο οποίος τους εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν τα διάφορα τμήματα προκειμένου να καταφέρει να τυπωθεί μια καθημερινή εφημερίδα αλλά και το πώς δουλεύουν οι δημοσιογράφοι προκειμένου να έχουν καθημερινά πλήθος ειδήσεων που θα δημοσιευθούν στην εφημερίδα.


Ο κ. Μαστής έκανε μια αναφορά και στα 103 χρόνια λειτουργίας της ιστορικής αυτής εφημερίδας, αλλά και για το πως, την περίοδο της Ιταλοκρατίας (συγκεκριμένα τον Σεπτέμβριο του 1939) και η "Ροδιακή" "φιμώθηκε" από τους κατακτητές.

Οι μαθητές, που παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τον κ. Μαστή, δεν σταμάτησαν να πραγματοποιούν ερωτήσεις. Ο ίδιος, τους εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται οι δημοσιογράφοι, πώς γίνεται το ρεπορτάζ για ένα θέμα αλλά και πόσο μεγάλη ευθύνη έχουν απέναντι στο αναγνωστικό κοινό ούτως ώστε να τους ενημερώσουν έγκυρα και έγκαιρα.

Ο ίδιος, μίλησε στους μαθητές για την εφημερίδα που λειτουργεί ως εργαλείο ενημέρωσης για τον τόπο μας, ενώ τους τόνισε ότι είναι απαραίτητο ως πολίτες να ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στο νησί τους.


Όπως συνηθίζει, ο κ. Μαστής, αναφέρθηκε στο μεγάλο πρόβλημα που μαστίζει το νησί μας και δεν είναι άλλο απο τα τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα, τονίζοντάς τους ότι είναι όλα θέμα παιδείας και οτι πρέπει να είμαστε προσεχτικοί όταν οδηγούμε φορώντας ζώνη ή κράνος.

Αμέσως μετά, οι μαθητές επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του πιεστηρίου της "Ροδιακής", όπου εκεί τους υποδέχθηκε ο υπεύθυνος του πιεστηρίου κ. Σεραφείμ Φλώρος, ο οποίος τους εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο τυπώνονται οι εφημερίδες στα πελώρια μηχανήματα.

Ο ίδιος, μίλησε για τα βασικά χρώματα που χρησιμοποιούνται στις έγχρωμες σελίδες, το μέγεθος του χαρτιού που χρησιμοποιείται και φυσικά πώς ένα τεράστιο ρολό χαρτί καταλήγει να πάρει τη μορφή που όλοι γνωρίζουμε.


Ο κ. Φλώρος τους εξήγησε πως, όταν αναμείξουμε το μελάνι με το νερό μπορούμε να τυπώσουμε πάνω σε τσίγκους τις σελίδες και αμέσως μετά να τους τοποθετήσουμε στα μηχανήματα προκειμένου να τυπωθεί η εφημερίδα, ενώ έδωσε και άλλες πολλές χρήσιμες πληροφορίες στους μαθητές αλλά και στους δασκάλους που τους συνόδευαν.

Όπως συνηθίζεται, οι μαθητές έφυγαν απο τις εγκαταστάσεις του πιεστηρίου, με μια "φρέσκια" εφημερίδα στο χέρι, αφού προηγουμένως έβγαλαν τις καθιερωμένες φωτογραφίες.

Οι μαθητές που επισκέφθηκαν την εφημερίδα:
Λέα Σκεμπη, Μανώλης Χριστοδούλου, Θεανώ Παπασταμάτη, Ειρήνη Χαραλάμπους, Βλαντιμίρ Σεκριέρου, Οδυσσέας Σελιμάι, Πάολα Σέχου, Μέριλιν Σουλάι, Ματέο Πούπα, Ορνεστη Χοτζαι.ν Στέργος Παπαδάκης, Μουγκρού Σκιαδενή, Λέριου Κατίνα, Μανκόλλι Αλίσια, Μπεζάτι Μάνο, Μυρτώ Αναστασιάδη-Αλεξίου, Παπαγεωργίου Καλλιόπη, Χοτζάι Πάουλα, Μπυλυκμπάσι Τέρρι, Μπαϊράμι Μέγγι, Αναστασιαδη Ιωάννα,Κατσελλαρι Φαμπιόλα, Λαζελλαρι Χριστίνα, Χάνκο Ροσίλντο.

Διαβάστε ακόμη

Από την εφηβεία στην ενηλικίωση: Χτίζοντας γέφυρες

Σε πανελλήνιο συνέδριο μαθητές του 1ου Δημοτικού Κρεμαστής και 1ου Δημοτικού Αφάντου

Λαοί και θρησκείες συναντώνται στο νησί «της πεταλούδας» και του «ελαφιού»

Το 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Ρόδου… ταξιδεύει!

Το 1ο ΓΕΛ Ρόδου (Βενετόκλειο) στο Cern

Από το Νεστορίδειο της Ρόδου στα βήματα του Ελ Γκρέκο

Γιορτή ποίησης στο 1ο ΔΣ Κρεμαστής

Oλοκλήρωση επιμορφωτικής δράσης για τη διαχείριση παιδιών με Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής ή /και Υπερκινητικότητας - ΔΕΠΥ