Συνεχίζονται οι ημερίδες στα Δωδεκάνησα για την ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 282 ΦΟΡΕΣ
Ξεπέρασε κάθε προσδοκία το ενδιαφέρον για τις ενημερωτικές ημερίδες με θέμα το Διαδίκτυο, την κυβερνοασφάλεια, την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τα social media και την ορθή τους χρήση, που πραγματοποιήθηκαν σε πολλά νησιά της Δωδεκανήσου.
Οι ημερίδες έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια του Οκτωβρίου στα νησιά, Κως, Λέρος, Σύμη, Καστελόριζο, Κάλυμνος, Πάτμος, Αστυπάλαια και Κάρπαθος.
Ο κύκλος τους θα κλείσει τη Δευτέρα 29 Οκτωβρίου στη Ρόδο, και μάλιστα ενδεικτικό του ενδιαφέροντος που υπάρχει είναι το ότι ενώ είχε προγραμματιστεί να γίνει μία ενημερωτική εκδήλωση στο νησί μας τελικά θα πραγματοποιηθούν τέσσερις.
Πιο συγκεκριμένα, ενημερώσεις θα γίνουν εκείνη τη μέρα στα σχολεία του Κεραμικού, της Καπνοβιομηχανίας (Γυμνάσιο), του Μουσικού και του 1ου ΕΠΑΛ.
Διοργανώνονται από την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, σε συνεργασία με το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας – Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και το Κ.Ε.Κ. Γ.ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ Α.Ε και με την υποστήριξη της Ένωσης Ασκούμενων και Νέων Δικηγόρων Ρόδου (ΕΑΝΔιΡ)
Η δράση ενημέρωσης και επιμόρφωσης για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο σχεδιάστηκε από τη Χαρούλα Γιασιράνη, Εντεταλμένη Δια βίου Μάθησης και Εκπαίδευσης και Πρόεδρο του ΚΕΚ Γεννηματάς, σε συνεργασία με τον Διευθυντή Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Ταξίαρχο Γιώργο Παπαπροδρόμου, την Πρόεδρο της ΕΑΝΔιΡ κα Χρυσή Χρυσοχού και το μέλος Μανώλη Τεχνίτη, δικηγόρους εξειδικευμένους στο Δίκαιο του Διαδικτύου και των Προσωπικών δεδομένων και την εγκληματολογία, οι οποίοι θα συμμετέχουν στη δράση.
Στόχος των δράσεων ήταν:
-η ενημέρωση των μαθητών γυμνασίου-λυκείου για τους κινδύνους και τις παγίδες του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
-η παρουσίαση των τρόπων προστασίας της ιδιωτικότητάς τους, από τους κινδύνους αυτούς και των κανόνων ασφαλούς πλοήγησης.
-η επιμόρφωση γονέων στη διαχείριση επικίνδυνων περιστατικών που υποπίπτουν στην αντίληψή τους (π.χ. «μπλε φάλαινα» κ.ά.) αλλά και εκπαιδευτικών, ώστε να ευαισθητοποιηθούν και να βρίσκονται σε εγρήγορση για να μπορούν να διακρίνουν εγκαίρως πιθανές ενδείξεις μη ορθολογικής χρήσης του Διαδικτύου, εθισμού, ηλεκτρονικής απάτης και εκφοβισμού κ.α. και να επιλέγουν κατάλληλους τρόπους προσέγγισης και θετικού επηρεασμού των μαθητών τους.