Έκτακτο: "Μπλακ άουτ" σε όλο το νησί της Ρόδου!

Έκτακτο: "Μπλακ άουτ" σε όλο το νησί της Ρόδου!

Έκτακτο: "Μπλακ άουτ" σε όλο το νησί της Ρόδου!

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 8575 ΦΟΡΕΣ

Εκτός λειτουργίας και τα δύο εργοστάσια της ΔΕΗ

Ώρα 12:00

Ξεκίνησε σταδιακά η αποκατάσταση του ηλεκτρικού ρεύματος στο νησί της Ρόδου λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι ενώ μέσα στην επόμενη ώρα, υπήρξε πλήρης αποκατάσταση.

Αναμένεται επίσημη ανακοίνωση απο τη ΔΕΗ για τα ακριβή αίτια του "μπλακ άουτ" που άφησε ολόκληρο το νησί της Ρόδου χωρίς ρεύμα.

Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα παραμένει απο τις 10:20 σήμερα το πρωί ολόκληρο το νησί της Ρόδου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της "Ροδιακής", πρόκειται για γενικό "μπλακ άουτ" που προκλήθηκε απο τεχνική βλάβη.

Αρχικά, εκτός λειτουργίας βγήκε η μια απο τις εξί μονάδες του εργοστασίου του ΑΗΣ Σορωνής, η οποία στη συνέχεια παρέσυρε ολόκληρο το εργοστάσιο, προκαλώντας έτσι και αντίστοιχο "μπλακ άουτ" στο νέο εργοστάσιο της ΔΕΗ στη Νότια Ρόδο!

Οι πρώτες εκτιμήσει των τεχνικών κάνουν λόγο οτι η βλάβη οφείλεται στα χαμηλά φορτία χαμηλού ρεύματος που υπάρχουν αυτή την εποχή στο νησί μας, σε συνδιασμό με μια "αστοχία" του συστήματος.

Οι τεχνικοί εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση, ενώ η ηλεκτροδότηση αναμένεται να γίνει σταδιακά μέσα στην επόμενη μια ώρα.

Διαβάστε ακόμη

Σημαντικές επιτυχίες είχαν οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου της Ρόδου

Δύο υποθέσεις παραβατικότητας στη Ρόδο: Ανήλικος κατέληξε στο νοσοκομείο από κατανάλωση αλκοόλ – Συλλήψεις και για υπερβολική μουσική

Υπό μερικό έλεγχο τέθηκε η φωτιά που ξέσπασε λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι στον Καλαμώνα

Φωτιά σε καλαμιές ανάμεσα σε Δαματριά και Θολό - Μεγάλη κινητοποίηση των δασοπυροσβεστικών δυνάμεων του νησιού

Τρεις συνεδριάσεις του Περιφερειακού Συμβουλίου την επόμενη εβδομάδα

Ρόδος: Συζήτηση για τα χωροταξικά ΑΠΕ και Βιομηχανίας στο περιφερειακό

Ο δήμος Ρόδου πραγματοποίησε εκτεταμένες εργασίες αποψίλωσης στ’ «Αμπέλια ΚΑΙΡ» για την ενίσχυση της πυροπροστασίας της περιοχής

Ν. Γερονικόλας: «Καμπουράκης και Κολιάδης, Ξανά στην ίδια πλευρά!»