Πονοκέφαλος για τους καταναλωτές της Ρόδου οι λογαριασμοί άρδευσης

Μετά από σχεδόν μία πενταετία ξεκίνησε και πάλι η αποστολή στους καταναλωτές της ΔΕΥΑΡ των λογαριασμών της άρδευσης, που αναμένεται να προκαλέσουν νέο πονοκέφαλο στους ιδιοκτήτες των παροχών λόγω των μεγάλων ποσών που περιλαμβάνουν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε η «Ροδιακή» τα μπιλιετάκια της ΔΕΥΑΡ έφτασαν ήδη στους ιδιοκτήτες, και εκ των πραγμάτων θα πρέπει να προχωρήσουν σε διακανονισμό των χρεών είτε να τα πληρώσουν εφάπαξ παίρνοντας μάλιστα και μία έκπτωση της τάξης του 15% σε αυτή την περίπτωση.

Όπως έγινε γνωστό λόγω της μεγάλης χρονικής διάρκειας που καλύπτουν οι λογαριασμοί, υπάρχουν περιπτώσεις κατά τις οποίες τα ποσά φτάνουν ακόμα και τα 5.000 ευρώ, με αποτέλεσμα να έχουν προκληθεί έντονες αντιδράσεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως η χρέωση του νερού που καταναλώθηκε έγινε με το ποσό των 15 λεπτών ανά κυβικό,  τιμή που περιλαμβάνει μόνο το πάγιο και τον ΦΠΑ χωρίς να εμπεριέχει κανένα άλλο τέλος ή άλλο φόρο.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές ότι μπορούν αν επιθυμούν να μεταβαίνουν στη ΔΕΥΑΡ και να ζητούν να διορθωθεί το ποσό στην περίπτωση που οι ενδείξεις του μετρητή τους διαφέρουν από την ποσότητα του  νερού που υπάρχει στο λογαριασμό, καθώς είναι η πρώτη φορά που έρχονται λογαριασμοί άρδευσης μετά από τόσα χρόνια και όσα καταγράφονται είναι κατά προσέγγιση.

Η δυσχέρεια στην έκδοση λογαριασμών, προκλήθηκε από το γεγονός ότι μετά την ενοποίηση των δήμων του νησιού, έπρεπε να βρεθεί τρόπος να εξυπηρετηθούν από τη ΔΕΥΑΡ και οι κάτοικοι των χωριών που μέχρι τότε πλήρωναν στα κατά τόπους κοινοτικά καταστήματα μετά από την αντίστοιχη έκδοση των λογαριασμών.
Στο εξής η μέτρηση της άρδευσης θα γίνεται επίσης σε τακτά χρονικά διαστήματα.