Υποψήφιος περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Μ. Γλυνός: Απαιτείται αλλαγή στρατηγικής στον τουρισμό

Η μεγάλη ανταπόκριση της κοινωνίας στο κάλεσμα του υποψήφιου περιφερειάρχη, επικεφαλής της παράταξης «Συμμαχία Νοτίου Αιγαίου» κ. Μανώλη Γλυνού, για συνεργασία, συνέργεια και καινούργιο ύφος και ήθος διοίκησης μακριά από στείρες συγκρούσεις, επιβεβαιώνεται στις περιοδείες που συνεχίζει στα νησιά και στα χωριά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Εχοντας στο επίκεντρο τον πολίτη και τις ανάγκες του, από την μια άκρη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου ως την άλλη, ακούει με προσοχή τα προβλήματα που του θέτουν οι κάτοικοι των νησιών, διαβεβαιώνοντάς τους ότι θα είναι δίπλα τους με το ίδιο ενδιαφέρον και ως αυριανός περιφερειάρχης. 

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης κ. Μανώλης Γλυνός, στο πλαίσιο των περιοδειών και των επισκέψεών του παραβρέθηκε στην ενδιαφέρουσα εκδήλωση του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου,  για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών της Ρόδου, ως τουριστικού προορισμού.

Τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποίησε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων σε συνεργασία με το Αμερικανικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης ACT, το αποτελούν χρήσιμο εργαλείο, όπως είπε ο κ. Μανώλης Γλυνός στην αναγκαία αλλαγή πολιτικής στον τομέα του τουρισμού, στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, αφού συνεχάρη τον πρόεδρο του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργο Ματσίγκο και τον υπεύθυνο καθηγητή του Κολλεγίου ACT κ. Ανέστη Αναστασίου για την σημαντική αυτή πρωτοβουλία, δήλωσε τα εξής:

«Οι εποχές αλλάζουν, οι ανάγκες διαφοροποιούνται και πρέπει να ακολουθούμε τις εξελίξεις και στον σημαντικό τομέα του Τουρισμού, ειδικά στην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, που είναι η κατεξοχήν τουριστική Περιφέρεια της χώρας. Απαιτείται η χάραξη και η υλοποίηση νέας στρατηγικής που θα αναδεικνύει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε νησιού ξεχωριστά ώστε το κάθε ένα να αποκτήσει τη δική του ταυτότητα. Είναι αδιανόητο, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου σήμερα, να βασίζεται για την προβολή και την προώθηση της ως προορισμός, στο μοντέλο της παρουσίας σε τουριστικές εκθέσεις και να μην έχει αξιοποιήσει όλα εκείνα τα σύγχρονα εργαλεία και τις δομές, που θα την καταστήσουν σημείο αναφοράς, στο αχανές τοπίο των εναλλακτικών προορισμών διακοπών ανά τον κόσμο».