Αγανάκτησαν να περιμένουν στ’  αεροδρόμιο

Φωνή απόγνωσης, από έναν Ροδίτη που είχε την... ατυχία να ταξιδέψει αυτές τις μέρες στο εξωτερικό και χρειάστηκε να επιστέψει στη Ρόδο με τη μοναδική (σχεδόν) εταιρεία που απέμεινε να εκτελεί καθημερινά δρομολόγια:

Έχοντας στο πλευρό του τη σύζυγο και τα δύο παιδιά τους ηλικίας μόλις 14 μηνών, έμπλεξε στις... αναταράξεις της γραφειοκρατίας, με αποτέλεσμα όχι μόνο να ταλαιπωρηθεί στο αεροδρόμιο των Αθηνών (επέστρεφε από Φινλανδία)  αλλά να αγανακτήσει κιόλας, αφού υποχρεώθηκε να περιμένει επί αρκετές ώρες μέχρι την επόμενη πτήση.

Η οικογένεια είχε φροντίσει να κλείσει εισιτήρια εδώ και μήνες για να ταξιδέψει μέσα σε ένα δίωρο προς τη Ρόδο, αλλά η αλλαγή του προγράμματος τους καθήλωσε να περιμένουν για πάνω από 6 ώρες.

Το πιο παράδοξο; Αντί να ζητήσουν συγγνώμη από την οικογένεια, ζήτησαν 180 ευρώ για να τους επιτρέψουν – έλεος δηλαδή- να έρθουν στη Ρόδο πιο νωρίς!

Το θέμα δεν πρόκειται να μείνει έτσι: Με το που έρθει στη Ρόδο ο συμπολίτης μας, αναμένεται  να ενημερώσει και την αρμόδια εισαγγελική αρχή. Για να δούμε...