Ποικιλία δράσεων για την τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

Ποικιλία δράσεων για την  τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

Ποικιλία δράσεων για την τουριστική προβολή της Αστυπάλαιας

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 642 ΦΟΡΕΣ

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του για το προσεχές έτος ενέκρινε ο Δήμος Αστυπάλαιας. Στόχοι των δράσεων προβολής είναι η αύξηση της τουριστικής κίνησης με παράλληλη αύξηση του εσόδου, η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Αστυπάλαιας από τις αγορές και τα κοινά στόχους, καθώς και η ενημέρωση και διαρκής εκπαίδευση των επαγγελματιών του νησιού σε θέματα που αφορούν στην τουριστική ανάπτυξη και στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών.

Επιμέρους στόχοι του προγράμματος προβολής της Αστυπάλαιας είναι μεταξύ άλλων η ανάπτυξη ποικίλων – ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού συνδεδεμένων με το ιδιαίτερο φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον, καθώς και με την τοπική οικονομία, η προβολή πολιτιστικών εκδηλώσεων και ενεργειών που ήδη οργανώνονται στην Αστυπάλαια, αλλά και δημιουργία νέων που θα ενισχύσουν την εικόνα του νησιού τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή τουριστική αγορά και οι ενέργειες στήριξης του προγράμματος Astypalea Smoke FreeΤο πρόγραμμα περιλαμβάνει ένα πλέγμα δράσεων που καλύπτει όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής, ενημέρωσης και διαδραστικής επικοινωνίας με το κοινό ενώ περιλαμβάνει δράσεις που ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου τουριστικού marketing και είναι προσαρμοσμένες στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Ελληνικής πραγματικότητας.Το εν λόγω πρόγραμμα στηρίζεται στα αποτελέσματα του marketing plan και προβάλλει, ενισχύει ή ενδυναμώνει τα κύρια τουριστικά προϊόντα του νησιού.Αναλυτικά, το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2019 περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα εξής:

Ψηφιακή προβολή
Η ψηφιακή προβολή αφορά σε ενέργειες όπως τεχνική συντήρηση και διαχείριση του website της Αστυπάλαιας, μετάφραση περιεχομένου στα Γαλλικά – Γερμανικά, διαχείριση και παραγωγή περιεχομένου για τα social media με βάση σχετικό ημερολόγιο περιεχομένου και ανάπτυξη ταξιδιωτικών ιστοριών με τη μορφή travel stories (blogposts), ενώ προγραμματίζεται η ψηφιακή προώθηση σε σελίδες μεγάλες επισκεψιμότητας όπως google, facebook, youtube,.

Έντυπη προβολή
Η έντυπη προβολή περιλαμβάνει τη δημιουργία προωθητικού υλικού, όπως θεματικά μονόφυλλα έντυπα για την προβολή των κύριων κατηγοριών τουριστικού προϊόντος, τη δημιουργία λευκώματος, οδηγού του νησιού και των επιχειρήσεων, καθώς και τη δημιουργία folder που θα περιλαμβάνει τα έντυπα και usb σε μορφή πιστωτικής κάρτας.

Θεματικά Βίντεο
Προγραμματίζεται η δημιουργία θεματικών videos από έμπειρη εταιρεία παραγωγής στη δημιουργία videos για τον τουρισμό και αφορά στην στοχευμένη φωτογράφηση των κύριων κατηγοριών τουριστικού προϊόντος του νησιού.

Διοργάνωση Θεματικών Παρουσιάσεων σε Ευρωπαϊκές χώρες
Προβλέπονται μεταξύ άλλων σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις - παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων και διοργάνωση θεματικών εκδηλώσεων σε δύο πόλεις του εξωτερικού (Μιλάνο – Γαλλία), όπου θα παρουσιαστεί η Αστυπάλαια σε δημοσιογράφους τουριστικών εντύπων και τουριστικούς πράκτορες.

Διοργάνωση εκδηλώσεων και ημερίδων
Στο ανωτέρω πλαίσιο, υλοποιούνται εκδηλώσεις για την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας, διαγωνισμός μαγειρικής, φεστιβάλ ποδηλασίας , εκδήλωση για τα Κουκάνια με στόχο την προβολή της παράδοσης και των εθίμων του νησιού , δράσεις για την προώθηση της Ευεξίας / Ευζωίας, Θετικής ενέργειας, Yoga καθώς και εκπαιδευτική ημερίδα για τους επαγγελματίες του νησιού (Σχολείο Τουρισμού).

Ειδικές δράσεις
• Οργάνωση ενός 3ήμερου bloggers event με τη συνεργασία των Greek Instagrammers Events. Μέλη της ομάδας των Instagrammers / Photographers προσκαλούνται στην Αστυπάλαια για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει το νησί στους επισκέπτες του. Οι instagrammers ακολουθούν επιλεγμένα travel itineraries και εμπειρίες και φωτογραφίζουν το νησί. Επιλεγμένο φωτογραφικό υλικό παρουσιάζεται σε μία open exhibition σε κεντρικά σημεία στη Χώρα, το Λιβάδι, τον Πέρα Γιαλό και την Μαλτεζάνα καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού. To φωτογραφικό και video υλικό που θα δημιουργηθεί αναρτάται και στις σελίδες στα social media. Παράλληλα υλοποιείται έκθεση φωτογραφίας σε κεντρικό σημείο στην Αθήνα. Το υλικό θα χρησιμοποιηθεί και για τη δημιουργία Λευκώματος που θα διανέμεται σε σημαντικές επαφές που πραγματοποιεί ο Δήμος.

• Δημιουργία Εφαρμογής Ψηφιακών Tours: Με τη δημιουργία ψηφιακών θεματικών tours , δηλαδή διαδρομές με θεματικό ενδιαφέρον, δίνεται η δυνατότητα παρουσίασης σημαντικών μνημείων και στοιχείων πολιτισμού, παράδοσης, ή φυσικών τοπίων μέσω μικρών ιστοριών που συνδέονται με φωτογραφικό υλικό.

Ένας ηλεκτρονικός ξεναγός είναι χρήσιμο εργαλείο για την ενημέρωση των επισκεπτών του νησιού για στοιχεία που ενδυναμώνουν το τουριστικό προϊόν. Η εφαρμογή αναγνωρίζει το σημείο που βρίσκεται ο χρήστης και του δίνει ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με αυτό , όπως μουσείο, παραλίες, κάστρο, εκκλησίες και άλλα σημεία ενδιαφέροντος, ενώ λειτουργεί και εκτός σύνδεσης στο internet.
• Διεθνείς Σχέσεις: Στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων προτείνεται πρόγραμμα αδελφοποίησης με πόλη του εξωτερικού στο πλαίσιο του προγράμματος Astypalea Smoke Free. Στο πρόγραμμα εντάσσεται επίσκεψη στην Αστυπάλαια από την επίσημη αποστολή από την αδελφοποιημένη πόλη.
• Θεματικό Σταντ Προβολής της Αστυπάλαιας σε κεντρικό σημείο στην Αθήνα. Λίγο πριν το Πάσχα, σε συνεργασία με μεγάλο εμπορικό κέντρο διοργανώνεται προβολή της Αστυπάλαιας για διάστημα 3 ημερών με στήσιμο περιπτέρου με έκθεση φωτογραφίας με υλικό από τους Greek Instagrammers.

Στον χώρο πραγματοποιείται εντυποδιανομή και happenings.
Προβολή στο μετρό της Αθήνας: Αφορά σε πρόγραμμα προβολής με έκθεση φωτογραφικού υλικού.

• Ανάδειξη Εναλλακτικού Τουρισμού: Σε συνέχεια του περσινού προγραμματισμού, ο Δήμος Αστυπάλαιας, στο πλαίσιο ανάπτυξης του πεζοπορικού τουρισμού, προτίθεται να προχωρήσει στην ανάθεση υπηρεσίας με αντικείμενο την εκπόνηση σχεδίου με στόχο την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού στο νησί, την ανάδειξη του φυσικού, πολιτισμικού και ιστορικού περιβάλλοντος και την ενίσχυση και τον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος.

Ταυτόχρονα, αναπτύσσονται δράσεις που έχουν να κάνουν με δημιουργία αναρριχητικού πεδίου στις περιοχές Κόκκινος Γκρεμός και στον Άγιο Ιωάννη.

(Πηγή: tornosnews.gr)

Διαβάστε ακόμη

Τούρκοι τουρίστες... «κατέλαβαν» τα ελληνικά νησιά

110 πτήσεις τσάρτερ το Σαββατοκύριακο 20-21 Απριλίου στο αεροδρόμιο της Ρόδου

Χιλιάδες Τούρκοι τουρίστες στη Ρόδο

Ασπρονήσια: Οι εξωτικές νησίδες του Ανατολικού Αιγαίου στα ανατολικά των Λειψών που μαγεύουν τους επισκέπτες

TUI: Με νέα πρωτοβουλία υποστηρίζει 500 Έλληνες παραγωγούς σε Ρόδο και Κρήτη

Τεράστιο ενδιαφέρον για το Rodos Week στα βρετανικά ΜΜΕ

Γ. Κάππα: Η σεζόν στη Ρόδο έχει ξεκινήσει με ικανοποιητικά στοιχεία

Συνεχείς ακυρώσεις στα νησιά από επαγγελματικά θαλαμηγά σκάφη