Μ. Παπαβασιλείου: Ενθαρρυντικά τα μηνύματα για τη νέα τουριστική σεζόν

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα για τη φετινή τουριστική περίοδο και μάλιστα τα slots των αεροπορικών εταιριών εμφανίζονται αυξημένα σε σχέση με πέρσι, όπως επεσήμανε η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού, πολιτισμού και αθλητισμού Μαριέττα Παπαβασιλείου.

Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου η κ. Παπαβασιλείου, αφού έκανε έναν σύντομο απολογισμό της χρονιάς που πέρασε αναφερόμενη στα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, υπογράμμισε ότι οι μέχρι σήμερα εκθέσεις τουρισμού, δείχνουν ότι θα σημειωθεί αύξηση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή μας.   

«Για το 2019 τα μηνύματα είναι πολύ ενθαρρυντικά, τα slots μας δείχνουν ότι έχουμε αύξηση παρά την αύξηση που είχαμε και πέρσι, βέβαια είμαστε συγκρατημένοι καθώς το Μάρτιο στο Βερολίνο θα δούμε τι πραγματικά συμβαίνει και εκεί θα φανεί τι θα γίνει στα slots και το πώς θα εξελιχθούν οι πτήσεις.

Δηλαδή τι αεροπλάνα θα έχουμε και τι θέσεις θα υπάρχουν.
Αυτή τη στιγμή πάντως τα μηνύματα από τις εκθέσεις από το Δεκέμβριο μέχρι και τον Ιανουάριο είναι σε όλες τις αγορές θετικά, υπάρχει αύξηση, ενώ το Φεβρουάριο έχουμε νέες εκθέσεις όπως αυτές στις Βρυξέλλες ,στο Μιλάνο, στο Τελ Αβίβ και στο Βελιγράδι, ώστε στο Βερολίνο το Μάρτιο να δούμε ποιο θα είναι το επόμενό μας βήμα» είπε η αντιπεριφερειάρχης.

Μιλώντας για τη χρονιά που πέρασε τόνισε ότι το 2018 ήταν μία χρονιά ρεκόρ για το νότιο Αιγαίο, σύμφωνα με τα στοιχεία της τράπεζας της Ελλάδος καθώς έχει παρουσιάσει το πρώτο εννιάμηνο του 2018 μία αύξηση της τάξης του 21,5% , που αντιστοιχεί σε ποσό ύψους 4 δις όσον αφορά τις εισπράξεις.

«Αυτή τη στιγμή είναι η ατμομηχανή της Ελλάδας, είναι η πρώτη περιφέρεια σε εισπράξεις με δεύτερη την Κρήτη, η οποία όμως παρουσίασε μείωση 4%. Είναι μία μεγάλη επιτυχία για την περιφέρεια νοτίου Αιγαίου, η οποία οφείλεται σε μία συλλογική προσπάθεια. Η περιφέρεια έκανε το καλύτερο δυνατό. Έχουμε δώσει τη δυνατότητα ακόμα και στα μικρότερα νησιά να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τον τουρισμό τους και αυτό έχει δώσει αυτή την αύξηση στην περιφέρειά μας» είπε επίσης.

Η προβολή στο CNN
Παράλληλα αναφέρθηκε και στο αποτέλεσμα της διαφημιστικής προβολής που ολοκληρώθηκε στο CNN και η οποία μάλλον θα επαναληφθεί και στο μέλλον. Ειδικότερα μιλώντας αναλυτικά για το θέμα η κ. Παπαβασιλείου αφού εξέφρασε την ικανοποίησή της για το αποτέλεσμα που σημειώθηκε, είπε τα εξής:

«Έχουμε και διάφορες παράλληλες δράσεις όπως την προβολή από μεγάλα μέσα ενημέρωσης, στο πλαίσιο των οποίων έχουμε ήδη προβληθεί από το CNN. Συγκεκριμένα έχουν προβληθεί δύο video και συγκεκριμένα σε 60 αεροδρόμια της Αμερικής όπου το κοινό που τα παρακολούθησε ανέρχεται σε 24 εκατομμύρια άτομα ενώ στην αρχή υπολογίζαμε ότι θα ήταν γύρω στα 14 εκατομμύρια εκείνοι που θα το έβλεπαν.

Επίσης υπήρχε ένα διαφημιστικό μήνυμα το οποίο σε διαλείμματα εμβληματικών εκπομπών του CNN με υψηλή τηλεθέαση, πρόβαλε τα νησιά μας και πέρα από αυτό διαφημιστήκαμε από το CNN σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία όπου το κοινό είναι τεράστιο. Τα συμπεράσματα είναι ότι η εντύπωση που δώσαμε και οι ομορφιές των νησιών μας που προβάλαμε κάνουν όλους οι οποίοι τα είδαν να θέλουν να έρθουν στα νησιά μας, σε εποχές όπως ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος κατά τους οποίους κλείνουν τις διακοπές τους για την επόμενη χρονιά. Ελπίζουμε λοιπόν φέτος να έχουμε αύξηση στην αμερικάνικη αγορά.

Όμως δε σταματάμε εκεί. Έρχονται δημοσιογράφοι του CNN και bloggers για να μπορέσουμε να δώσουμε στα νησιά μας ακόμα μεγαλύτερη προβολή».

Άνοιγμα στην αμερικάνικη αγορά
Ιδιαίτερα στάθηκε στην προσπάθεια της περιφέρειας να ανοίξει την αμερικάνικη αγορά, την οποία θεωρεί πολύ σημαντική, λέγοντας τα εξής: «Προσπαθούμε να ανοίξουμε και άλλες αγορές και μάλιστα έχουμε επικεντρωθεί στην αμερικάνικη αγορά γιατί είναι μία αγορά που δε χρειάζεται visa είναι εύκολη και αυτό που καταφέραμε για το 2019 είναι να γίνουν δύο μεγάλα συνέδρια, ένα στις Κυκλάδες και ένα στα Δωδεκάνησα.

Στις Κυκλάδες θα γίνει τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου σε Μύκονο και Σαντορίνη, στα Δωδεκάνησα θα γίνει στη Ρόδο από τις 12 έως τις 16 Μαΐου. Το ένα είναι από την ASTA δηλαδή την ένωση τουριστικών πρακτόρων της Αμερικής και θα γίνει στη Ρόδο με πάνω από 200 πράκτορες, οι οποίοι θα έρθουν για πρώτη φορά στο νησί. Στα μέσα Φεβρουαρίου περιμένουμε τον αντιπρόεδρο της ASTA και μία ομάδα εκπροσώπων της και αυτό γίνεται σε συνεργασία με την ένωση πρακτόρων Ελλάδας και τον ΕΟΤ και το υπουργείο τουρισμού.

Στη Μύκονο και τη Σαντορίνη το συνέδριο θα γίνει με τον Collette έναν από τους μεγαλύτερους τ.ο. της Αμερικής ο οποίος δεσμεύτηκε να εντάξει στο πρόγραμμά του και τα Δωδεκάνησα ξεκινώντας από το 2020”.

Εναλλακτικός τουρισμός
H κ. Παπαβασιλείου αναφέρθηκε όμως και σε ένα νέο πρόγραμμα που θα υλοποιήσει πιλοτικά στη Ρόδο η περιφέρεια, για τον εναλλακτικό τουρισμό, αναζητώντας καλύτερους πελάτες και πιο συνειδητοποιημένους.

Μιλώντας για το πρόγραμμα αφού είπε ότι θα υπάρξουν σύντομα περισσότερες λεπτομέρειες δήλωσε τα εξής: « Ξεκινάμε ένα καινούριο πρότζεκτ που αναφέρεται στην εναλλακτική την άλλη Ρόδο. Είναι ένας τρόπος για να μπορέσουμε να προσελκύσουμε ποιοτικό τουρισμό, καθώς όσοι έρχονται για τέτοιους είδους διακοπές είναι σίγουρα καλύτεροι πελάτες όσον αφορά τα εισοδήματά τους και είναι άνθρωποι που αναζητούν τέτοιες μορφές τουρισμού.

Θα γίνει πιλοτικά και θα περιλαμβάνει περίπου 16 σημεία της Ρόδου τα οποία έχουν εναλλακτικό τουρισμό με σκοπό αν αυτό πετύχει να μπορέσουμε να επεκταθούμε και στην υπόλοιπη Ρόδο και σε όλη την περιφέρεια.

Αυτά τα σημεία θα συνδεθούν με ένα site με μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με μία μεγάλη προβολή η οποία θα πάει σε μεγάλα μέσα μαζικής ενημέρωσης και θα αναδειχτούν με δημοσιογράφους. Έτσι θα βγάλουμε προς τα έξω μία άλλη Ρόδο, την οποία πρέπει να αναδείξουμε. Ερχόμαστε σε επαφή με ανθρώπους που έχουν ήδη αναπτύξει τον εναλλακτικό τουρισμό, το προβάλλουμε και το ενισχύουμε».