Απονομή βραβείων 3ου Διαγωνισμού γραπτού λόγου “Χαρά Κοσεγιάν”

Απονομή βραβείων 3ου Διαγωνισμού γραπτού λόγου “Χαρά Κοσεγιάν”

Απονομή βραβείων 3ου Διαγωνισμού γραπτού λόγου “Χαρά Κοσεγιάν”

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 628 ΦΟΡΕΣ

Από το Ίδρυμα Υποτροφιών Εμμανουήλ και Μαίρης Σταματίου

Το απόγευμα της Τετάρτης 16 Ιανουαρίου στα Γραφεία του Ιδρύματος δόθηκαν στους μαθητές που διακρίθηκαν τα βραβεία του 3ου Διαγωνισμού Γραπτού Λόγου.

Ο Πρόεδρος του Ιδρύματος κος Μάνος Κόκκινος καλωσόρισε τους μαθητές που διακρίθηκαν, τους γονείς τους, τους εκπαιδευτικούς και τους επισήμους οι οποίοι παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.

Μεταξύ άλλων ο κος Κόκκινος επισήμανε ότι το Ίδρυμα Εμμανουήλ και Μαίρης Σταματίου δίνει μεγάλη σημασία και αξία στον Πολιτισμό και στην ανάπτυξη της Παιδείας. Επίσης, δήλωσε ότι εντυπωσιάστηκε από το επίπεδο του Γραπτού Λόγου των μαθητών και ευχαρίστησε θερμά όλα τα παιδιά που συμμετείχαν και τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι καθοδήγησαν τα παιδιά.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης πήραν τον λόγο και συνεχάρησαν τον Πρόεδρο του Ιδρύματος και τα μέλη της Επιτροπής Νεολαίας για την καθιέρωση του θεσμού του Γραπτού Λόγου οι:
α) Χαρούλα Γιασιράνη Αντιπεριφερειάρχης,
β) Καντάς Κώστας Συντονιστής Α/θμιας Εκπαίδευσης και
γ) Μαντζάνος Δημήτριος Συντονιστής Εκπαίδευσης.

Στη συνέχεια η Εκπαιδευτικός κα Ευαγγελία Μουλά της Β/θμιας Εκπαίδευσης φανερά συγκινημένη μίλησε για τη Συγγραφέα, φιλόλογο και Σχολική Σύμβουλο Χαρά Κοσεγιάν, στην οποία είναι αφιερωμένος ο Διαγωνισμός Γραπτού Λόγου.
Κατόπιν ο Πρόεδρος του Ιδρύματος κος Μάνος Κόκκινος επέδωσε Τιμητική πλακέτα προς τιμήν της Χαράς Κοσεγιάν στην κα Μουλά προκειμένου αυτή με την σειρά της να την παραδώσει στον γιο της Χαράς Κοσεγιάν.

Παράλληλα η κα Μουλά αναφέρθηκε στην ποιότητα των γραπτών των μαθητών του Γυμνασίου, εφόσον αυτή πραγματοποιεί την αξιολόγηση των Γραπτών.

Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί: Χριστίνα Κυπριώτη και Αθηνά Γρηγόρα, ως υπεύθυνες αξιολόγησης των γραπτών των μαθητών του Δημοτικού, ευχαρίστησαν τους μαθητές, τον Πρόεδρο του Ιδρύματος και τα μέλη της Επιτροπής Νεολαίας, και επισήμαιναν την αξία των γραπτών των παιδιών και τη μεγάλη σημασία που δίνει το Ίδρυμα στην κατεύθυνση της προαγωγής των γραμμάτων και της Παιδείας στον τόπο μας.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν από τον υπεύθυνο της επιτροπής Νεολαίας τα σημαντικότερα αποσπάσματα από τα Γραπτά των παιδιών που διακρίθηκαν, ενώ η εκδήλωση έκλεισε με την απονομή των βραβείων στα παιδιά και την επίδοση των Δωροεπιταγών.
Ο επόμενος Διαγωνισμός 2018-2019 θα έχει ως θέμα «Το πρόβλημα των τροχαίων Δυστυχημάτων» και βεβαίως το ζήτημα αυτό άπτεται των δράσεων της ΕΥΘΥΤΑ γεγονός για το οποίο η Ελένη Καρύδη εξέφρασε την πλήρη ικανοποίησή της και υποστήριξή της. Από την πλευρά του ο κος Μάνος Κόκκινος Πρόεδρος του Ιδρύματος εξέφρασε τον ενθουσιασμό του και τη χαρά του για το θέμα και πρότεινε να περιληφθούν τα Γραπτά των μαθητών σ’ ένα ειδικό τεύχος.

Ακολουθούν τα ονόματα των βραβευθέντων μαθητών και αποσπάσματα από τα γραπτά τους:
Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
1o Βραβείο
Ιωάννα-Μαρία Παπαθεοδωράκη - Ροδίων Παιδεία

«Μέσα απ’ αυτήν την έκθεση κατάλαβα πόσο μπορεί να σε βοηθήσει η ανάγνωση ενός βιβλίου στο σχολείο και στη σωστή ανάπτυξη του πνεύματος”.
«Η ζωή είναι άδεια, θα πρέπει να τη γεμίσουμε με αναμνήσεις, συναισθήματα, ιδέες και σκέψεις»
«Το βιβλίο είναι ζουμερό ρόδι κάθε καρπός είναι μια καλογραμμένη φράση»
“Είναι ένα σύντομο πολύχρωμο ή άχρωμο μονοπάτι που φεύγει σαν τη ζωή και κυλάει, το βιβλίο σε περιμένει να ξεκινήσεις και να κυλάς μαζί του”.

2ο Βραβείο
Μάλαμα-Ματούλα Μανούσου – Κολλεγίου Ρόδου

«Το βιβλίο είναι η τροφή του μυαλού με γνώσεις, φαντασία, εμπειρίες, αν έχεις έναν κήπο τρέφεσαι υγιεινά”.
«Η βιβλιοθήκη είναι η μνήμη της ανθρωπότητας ένα παράθυρο στον κόσμο που ενημερωνόμαστε για τις Παγκόσμιες εξελίξεις”.
«Το βιβλίο βοηθάει στην ηθική και πνευματική καλλιέργεια του ανθρώπου και στην ολοκλήρωση της προσωπικότητας”.
«Όσο περισσότερα βιβλία διαβάζουμε τόσο περισσότερο αλλάζει ο τρόπος της ζωής μας. Βλέπουμε τον κόσμο με διαφορετική όψη, αντιλαμβανόμαστε το νόημα της ζωής”.

2ο Βραβείο
Κανέλλος Χριστοπούλος – 1ο Πειραματικό Σχολείο Ρόδου

“Τι μας κάνει να διαβάσουμε βιβλία και ιστορίες που δεν υπήρξαν; Είναι το ταξίδι με όχημα τη φαντασία ή δημιουργία εικόνων και το ταξίδι στο χώρο και το χρόνο”.
«Διαβάζοντας εμπλουτίζεται το λεξιλόγιο (λεξιπενία) και βοηθάει στην επιρροή συναισθημάτων.»
«Μπορούμε να καταλάβουμε διαφορετικούς ανθρώπους χωρίς να κατακρίνουμε, διότι νιώθουμε πώς αισθάνονται (ενσυναίσθηση)». “Εκτιμάται το διαφορετικό, πράγμα δύσκολο αν δεν συμπονέσεις δεν ταυτιστείς με τον άλλον, αυτό ενώνει τους ανθρώπους. Ταυτιζόμαστε με τον ήρωα του βιβλίου, συμπάσχουμε μαζί του”.

3ο Βραβείο
Γεώργιος Ζερβός – 1ο Δημοτικό Σχολείο Ιαλυσού

«Μέσα από το βιβλίο ο κόσμος γίνεται άπειρος ή μικρός ανάλογα με τη φαντασία μας.»
“Η ανάγνωση είναι συναρπαστική, μαθαίνουμε σωστά τρόπους συμπεριφοράς, τη σημασία της φιλίας, την ευγένεια, την καλοσύνη, το σεβασμό προς τους άλλους και πολλές άλλες αξίες χρήσιμες για τη ζωή μας.
«Γνωρίζουμε τα ιστορικά γεγονότα και προσπαθούμε να μην επαναλάβουμε τα λάθη που έγιναν παλαιότερα».
«Σήμερα δεν διαβάζουν βιβλία, προτιμούν την τηλεόραση, το κινητό και τα ηλεκτρονικά”.

ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
1o Βραβείο
Α) Διακίδης-Κώστας Γιώργος-Φιλήμονας -Μιχαήλ-Κολλέγιο Ρόδου “Πυθαγόρας”

«Ο άνθρωπος δεν έχει χρησιμοποιήσει όλη τη σκέψη του και το μυαλό του. Το βιβλίο μπορεί να μαγέψει και να αλλάξει τον άνθρωπο ακόμα και τον πιο σκληρό”.
«Με το βιβλίο συναντάμε άγνωστους κόσμους και τόπους χωρίς να μετακινηθούμε, με τη σκέψη και τη φαντασία ζούμε μοναδικές στιγμές που μας δίνουν νόημα στη ζωή μας και μπορούμε να θέσουμε στόχους για το τι θέλουμε να κάνουμε όταν μεγαλώσουμε”. «Μπορούμε να έχουμε έναν κήπο να τον καλλιεργούμε και να απολαμβάνουμε τις μυρωδιές των λουλουδιών έτσι και μια βιβλιοθήκη μπορεί να καλλιεργήσει τη σκέψη και ν’ αναπτύξει την προσωπικότητα μας».

Β) Γαρυφάλλης Αθανάσιος – Κολλέγιο Ρόδου Πυθαγόρας
«Για να επικοινωνήσουν οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον προφορικό λόγο και ύστερα τον γραπτό. Ο προφορικός χάνεται αμέσως ενώ ο γραπτός μένει για πάντα. Με το γραπτό λόγο διαδόθηκε από γενιά σε γενιά, ο πολιτισμός, η επιστήμη, η τέχνη, η ιστορία και οι ιδέες των ανθρώπων.
Τα βιβλία σε σχέση με την τηλεόραση που μας δίνει έτοιμες εικόνες, μας αναγκάζουν να δημιουργήσουμε εικόνες. Τα βιβλία μας ταξιδεύουν και μας κάνουν αισιόδοξους και χαρούμενους, διαμορφώνουν τον χαρακτήρα μας και την προσωπικότητά μας.
Η ανάγνωση αυξάνει την ευαισθησία, εφόσον από έρευνες προκύπτει ότι αυτοί που διαβάζουν κατανοούν καλύτερα τα συναισθήματά του άλλου.

2ο Βραβείο
Ζαφειρία Γαμβρούδη – 2ο Δημοτικό Σχολείο Αφάντου

«Στην εποχή μας που επικρατεί ο καταναλωτισμός και η χρησιμοθηρία, τα διάβασμα αποτελεί μονόδρομο για την πνευματική ανάταση και ολοκλήρωση του ανθρώπου».
«Η ανάγνωση πριν από τον ύπνο, σύμφωνα με έρευνες, λειτουργεί αγχολυτικά»
«Η ανάγνωση βιβλίων, εξευγενίζει το πνεύμα, ακονίζει τη σκέψη, δυναμώνει τον εγκέφαλο».
«Μέσα από την ταύτιση με ήρωες – πρότυπα καλλιεργείται η ευσυναίσθηση κατά συνέπεια έχει θετική επίδραση στην ψυχοσύνθεση.
“Η ουσία της ζωής δεν βρίσκεται στον υλικό κόσμο αλλά στην ομορφιά της ψυχής της”.

3ο Βραβείο
Α’ Βασιλική Βασιλειάδη – Ροδίων Παιδεία

«Αποκτούμε γνώσεις, Παιδεία για να είμαστε ενεργοί και συνειδητοποιημένοι πολίτες στη «φιλόξενη» κοινωνία μας.
Επίσης καταπολεμάμε τη βία, τον ρατσισμό, τον πόλεμο γιατί τα βιβλία διδάσκουν τις αξίες του σεβασμού και ισότητας.
«Αν ο καθένας πιει από το φάρμακο της ευσυναίσθησης και της ευαισθητοποίησης, ο κόσμος θα θεραπευτεί.
«Βέβαια αν έρθει ο κύριος Σεβασμός και οι αδελφές του κυρία Συναδέλφωση και κύρια Ισότητα – όλα θ’ αλλάξουν.
Όμως όλα θα γίνουν αν σ’ όλα αυτά κρύβεται η κυρία Αγάπη και η κυρία Θέληση. Όλα αυτά συνδέουν τη Λογοτεχνία.

Β’ Έλσα Παντελίδη-Ροδίων Παιδεία
«Μέσα από τα βιβλία διαμορφώνουμε τον τρόπο σκέψης μας».
«Τα βιβλία εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό μας με επίσημες λέξεις που θα αντικαταστήσουν τον τρόπο ομιλίας που χρησιμοποιούν οι νέοι άνθρωποι.
«Αν κρατήσουμε την ελληνική γλώσσα και μάθουμε αρχαία Ελληνικά η χώρα μας θα κάνει μερικά βήματα μπροστά».
«Όταν διαβάζεις αποκτάς ευσυναίσθηση και μπαίνεις στις σκέψεις του συνανθρώπου σας».
«Οι αρετές που απόκτησαν οι άνθρωποι προέρχονται από την καλή παιδεία που μας προσφέρουν τα παραμύθια».

Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1ο Βραβείο
Ελένη Ρηγούλη-2ο Γυμνάσιο Λέρου

«Η Παιδεία βοηθά τον άνθρωπο να βρίσκεται σε αρμονία με το κοινωνικό του περιβάλλον και τον εαυτό του».
«Όπως αναφέρει ο Πλάτων: ο άνθρωπος είναι το αγριότερο όλων των ζώων, αν λάβει παιδεία γίνεται το ημερότερο και το πλέον θείο».
«Η παιδεία συμβάλλει στη μείωση του άγχους, των φόβων, καλλιεργεί την ενσυναίσθηση».
«Η εκπαίδευση να είναι δημοκρατική, με ισότιμη μεταχείριση των μαθητών και χωρίς ρατσιστικές διακρίσεις από τους Εκπαιδευτικούς».
«Το εκπαιδευτικό σύστημα καλείται να θέσει υψηλούς στόχους, παρέχοντας, δίνοντας βάση στην ποιότητα της μάθησης.

2ο Βραβείο
Γιάννης Ανέμης – 2ο Γυμνάσιο Λέρου

«Η Παιδεία προσφέρει στο άτομο ελπίδα, δύναμη και αυτοπεποίθηση, επιμονή και υπομονή και τον μετατρέπει σε έναν ταπεινό και γενναιόδωρο άνθρωπο»
«Του μαθαίνει να είναι δημοκρατικός, να τηρεί τους νόμους, αν όμως θεωρήσει ότι είναι άδικοι αγωνίζεται να τους αλλάξει»
«Η εκπαίδευση θα πρέπει να είναι Δημοκρατική, να υπάρχει στην τάξη ήπιο κλίμα και ελεύθερη διακίνηση ιδεών και απόψεων να προωθείται ο διάλογος, ενώ η διδασκαλία θα πρέπει να είναι Μαθητοκεντρική».

3ο βραβείο
Μπίζας Παναγιώτης-2ο Γυμνάσιο Λέρου

«Η Παιδεία μαθαίνει τον άνθρωπο να σκέφτεται, να έχει επίγνωση του ρόλου του στην κοινωνία»
«Ο νέος κατανοεί τους τρόπους λειτουργίας και οργάνωσης της πολιτείας, διαπιστώνει τις ελλείψεις και παραλείψεις των πολιτικών, αντιλαμβάνεται και διαχωρίζει την ειλικρινή απ’ την ανειλικρινή στάση των κομμάτων, κι έτσι δεν μπορούν να τον χειραγωγήσουν οι διάφορες παρατάξεις.»
«Ο άνθρωπος γίνεται δίκαιος, αξιοπρεπώς σέβεται και αγαπά τους συνανθρώπους του και προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο. Αναλαμβάνει ευθύνη για τις πράξεις του και δείχνει σεβασμό στους συνανθρώπους του.

Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1ο Βραβείο
Βάλια Γαρυφάλλη-Κολλέγιο Ρόδου

«Η παιδεία συμβάλει στην πνευματική καλλιέργεια του ατόμου εφόσον μαθαίνει τρόπους συμπεριφοράς, αποκτά αξίες και αρετές, το άτομο έχει την ικανότητα να καθορίζει το μέλλον του, να γίνεται αυτόνομος και ανεξάρτητος παίρνοντας αποφάσει.»
«Αποφεύγει τις συγκρούσεις και τη βία ενώ χρησιμοποιώντας τον διάλογο διεκδικεί τα δικαιώματά του».
«Μειώνει τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις και αποδυναμώνει αυτούς που διαπνέονται από ρατσιστικές αντιλήψεις και επιθετικό πνεύμα αποδεικνύοντας ότι η διαφορετικότητα στη θρησκεία, στο χρώμα, στην εθνικότητα ή στα πιστεύω δεν αποτελούν κατωτερότητα ή ανισότητα».
«Οι άνθρωποι με μόρφωση είναι αυτοί που ασχολούνται με τις επιστήμες, τον πολιτισμό, την ιστορία και εξέλιξαν την ιατρική, αυξάνοντας το προσδόκιμο της ζωής»

2ο Βραβείο
Ζουμπούλη Δήμητρα – Μπελένειο Γυμνάσιο Λέρου

«Η παιδεία σύμφωνα με τον Πλάτωνα: «είναι δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους»
«Η παιδεία ταυτίζεται με τη γενική μόρφωση του ατόμου, την ολόπλευρη καλλιέργειά του, όχι μόνο την απόκτηση γνώσεων αλλά και τη διάπλαση του ήθους και της συμπεριφοράς»
«Το σχολείο αποτελεί μικρογραφία της κοινωνίας διότι ο μαθητής κοινωνικοποιείται, μαθαίνει να είναι ειλικρινής, υπεύθυνος, να εκφράζει τη γνώμη του»
«Η παιδεία θα πρέπει να είναι προσανατολισμένη προς τον ανθρωπισμό, με την καλλιέργεια ιδανικών και αξιών: όπως την αγάπη, τη δικαιοσύνη, την ελευθερία, την αλληλοβοήθεια και την αξιοπρέπεια.

3ο Βραβείο
Έλενα Καφαράκη-2ο Γυμνάσιο Λέρου

«Παιδεία είναι το κληροδοτούμενο κεφάλαιο από γενιά σε γενιά, των πνευματικών αγαθών που σχηματίζεται μέσα από την ιστορία, με ατομικό και συλλογικό μόχθο του ανθρώπου».
«Παιδεία θα πει να είσαι άνθρωπος, ν’ αγαπάς, να προσφέρεις, να σέβεσαι, να είσαι ελεύθερος, να κλαις και να γελάς, να πέφτεις και να σηκώνεσαι».
«Εξοικειώνει τους νέους με τις διάφορες εκφάνσεις του πολιτισμού (παράδοση, μνημεία, τέχνη, γλώσσα, αθλητισμός».
«Αναπτύσσει το οικουμενικό πνεύμα, με τη γνωριμία της πανανθρώπινης παράδοσης και την κατανόηση της ενότητας του ανθρώπινου πνεύματος και του Παγκόσμιου πολιτισμού»
«Η ανθρωπιστική παιδεία αναδεικνύει τον άνθρωπο ως τη μοναδική ανυπέρβλητη αξία, σε μια εποχή όπου το ατομικό συμφέρον, η έλλειψη ιδανικών είναι η μόνη σίγουρη πραγματικότητα.

Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1ο Βραβείο
Ήσυχου Βασιλική -2ο Γυμνάσιο Λέρου

Αξίζουμε έναν καλύτερο κόσμο.
«Μέσω της ανάπτυξης των νοητικών δυνάμεων, το άτομο απελευθερώνεται από τις προκαταλήψεις του και το σκοταδισμό και οδηγείται στον ορθό λόγο και στην αλήθεια.»
«Σέβεται και συναισθάνεται τον συνάνθρωπο του χωρίς να ξεσπά λεκτικά ή σωματικά εναντίον του.»
Αν διατηρεί την αυτονομία της προσωπικότητάς του έχει πνευματική ανεκτικότητα, σέβεται τις διαφορετικές αντιλήψεις, διαμορφώνει ηθική συνείδηση, εσωτερικεύει κώδικα αξιών, εκδηλώνει ανώτερη συμπεριφορά και μπορεί να διακρίνει τη δίκαιη από την άδικη πράξη, επιλέγοντας το δρόμο της αρετής.
«Η Παιδεία βοηθά στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και διαμορφώνει την πολιτική του συνείδηση, ενώ η γνώση τον βοηθά να διακρίνει τους λανθασμένους χειρισμούς των πολιτικών.»

2ο Βραβείο
Λάτος Γεώργιος-Κολλέγιο Ρόδου

«Η Παιδεία είναι το απόλυτο «εργαλείο» στη διαμόρφωση του τέλειου, ιδανικού ανθρώπου».
«Ο τρόπος που υπακούς σε κανόνες, σεβόμενος τον εαυτό σαν, σε αποτρέπουν από το να πληγώσεις κάποιον σωματικά και ψυχικά….». Η μάθηση είναι η σημαντικότερη αρετή πλουτίζοντας τις γνώσεις, διευρύνοντας τους ορίζοντες, δημιουργώντας μια δίψα για να μάθεις κι άλλο να συνεχίζεις να προσπαθείς, έτσι αποκτάς έμπνευση, στοιχείο απαραίτητο για έναν επιτυχημένο άνθρωπο»
Το σύμπαν σε ανταμοίβει αν είσαι άνθρωπος με παιδεία, σου προσφέρει το νόημα να ζείς, ν’ αναγνωρίζεις αξίες, ηθικές, πνευματικές, τις τέχνες, τη ζωγραφική, τη μουσική, το θέατρο μέσω της επαφής με άλλους ανθρώπους.

3ο Βραβείο
Λεντάκη Μαγκαφούλα-Γυμνάσιο Ολύμπου Καρπάθου

«Η Παιδεία είναι ένα ανθρωποπλαστικό ιδεώδες που παρέχει εφόδια και δυνάμεις στους νέους για να αντιμετωπίσουν τη ζωή, ως ολοκληρωμένες προσωπικότητες, έτσι προετοιμάζεται το μέλλον της κοινωνίας”.
«Με τη γνώση ως οργανωμένη εικόνα και ιστορική διάσταση, υπερβαίνει την αμάθεια.
«Έχει συναίσθηση της ευθύνης για όσα πράττει και για όσα παρέλειψε να πράξει, η υπευθυνότητα πλέον καθίσταται συμπληρωματική έννοια της συνέπειας, της ωριμότητας και συντελεί στη συνειδητοποίηση του ατόμου, οι υπεύθυνοι πολίτες μπορούν να εγγυηθούν τη Δημοκρατία μας”.
«Επίσης η Παιδεία εξανθρωπίζει τον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου συντελώντας στην απάλυνση της τραχύτητας, των ενστίκτων και στη χαλιναγώγηση των ορμών»
Επίσης καλλιεργώντας αγάπη, διαμορφώνει στάση ζωής και οι νέοι μαθαίνουν τα ιδανικά ως εντιμότητα, αξιοπρέπεια και ακεραιότητα”.

ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2018-2019
«Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα της εποχής μας είναι τα τροχαία δυστυχήματα, εφόσον έχουν ως συνέπεια τον τραυματισμό και την απώλεια της ζωής πολλών συνανθρώπων μας και ειδικότερα νέων.
Α) Να περιγράψετε τους παράγοντες που ευθύνονται στην πρόκληση των τροχαίων δυστυχημάτων,
β) να προτείνετε λύσεις και τρόπους προκειμένου να μειωθούν, στη χώρα μας, τα τροχαία δυστυχήματα,
γ) να σημειώσετε τα μέτρα που θα πρέπει να λάβει η πολιτεία στην κατεύθυνση της μείωσης των τροχαίων δυστυχημάτων, λαμβάνοντας υπόψη την Κυκλοφοριακή Αγωγή και τις δράσεις που αναπτύσσει η ΕΥΘΥΤΑ Ρόδου για την απόκτηση κυκλοφοριακής παιδείας- συνείδησης».

Ο Δρ Ναπολέων Θ. Βλάσσης μέλος της Επιτροπής Νεολαίας του Ιδρύματος Εμμανουήλ και Μαίρης Σταματίου, ευχαριστεί τον Πρόεδρο κο Μάνο Κόκκινο και όλα τα μέλη του Συμβουλίου για την εμπιστοσύνη που τον περιβάλλουν, τον Γραμματέα του Ιδρύματος, κο Ελευθέριο Ζήφια για την άψογη συνεργασία και για τη συμβολή του στην άρτια οργάνωση του Διαγωνισμού και την κα Ελένη Καρύδη για τη συνεργασία στην επιλογή του θέματος.

Διαβάστε ακόμη

Ελεονώρα Ζουγανέλη: Αξιοποίηση του λογισμικού του EyeHarp στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου

Υλοποίηση επιμορφωτικού προγράμματος Erasmus+ στη Σεβίλλη από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου

Μεταφραστικό Εργαστήρι στο Πανορμίτειο Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις Σύμης από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Αναβάλλεται το αυριανό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής

Συμμετοχή εκπαιδευτικών του 12ου Δημοτικού Σχολείου σε πρόγραμμα στην Τενερίφη

«Από την Εφηβεία στην Ενηλικίωση: Χτίζοντας γέφυρες» - Ανοικτή εκδήλωση στο 1ο ΓΕΛ Ρόδου

Πρωτιά για το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου

Μαθητές από τη Σεβίλλη της Ισπανίας στο Καζούλλειο - 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου