Στην έκθεση του Βερολίνου θα ξεκαθαρίσει το τοπίο για τη σεζόν του 2019

Ανοίγει σήμερα τις πύλες της η έκθεση τουρισμού IFT του Βελιγραδίου που θα διαρκέσει μέχρι τις 24 του μήνα η οποία είναι και η τελευταία έκθεση τουρισμού για το μήνα Φεβρουάριο, στην οποία συμμετέχει η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου ως συνεκθέτης του ΕΟΤ.

Η Σερβία και οι Σέρβοι τουρίστες περιλαμβάνονται στο σχεδιασμό της περιφέρειας με σκοπό την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τη χώρα αυτή και μάλιστα φέτος είναι η δεύτερη χρονιά κατά την οποία η Ρόδος θα έχει παρουσία στη διοργάνωση που είναι η 41η.

Η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού “IFT Beligrade 2019” αποτελεί το μεγαλύτερο τουριστικό γεγονός στη Σερβία και όλα τα Βαλκάνια, συγκεντρώνοντας μεγάλη συμμετοχή από tour operator όλων των βαλκανικών και άλλων ευρωπαϊκών χωρών.

Φέτος πρόκειται να συμμετάσχουν 1100 εκθέτες από 56 χώρες, ενώ αναμένεται να επισκεφθούν την έκθεση περισσότεροι από 60.000 επισκέπτες.

Η Ελλάδα είναι με διαφορά ο πλέον δημοφιλής τουριστικός προορισμός για τους Σέρβους τουρίστες, ενώ ισχυροί είναι οι δεσμοί, θρησκευτικοί και ιστορικοί, που ενώνουν τις δύο χώρες.

Οι ενέργειες του υπουργείου τουρισμού και άλλων τουριστικών φορέων της χώρας έχουν τονώσει το τουριστικό ρεύμα από τη Σερβία προς την Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, με τον αριθμό των Σέρβων που επισκέφθηκαν τη χώρα μας να αγγίζει το ένα εκατομμύριο.

Σύμφωνα δε με τα επίσημα στοιχεία του αεροδρομίου «Διαγόρας» της Ρόδου 10.694 Σέρβοι επισκέφθηκαν το νησί το 2018, ενώ το 2017 είχαν ανέλθει σε 11.358.
Με τα βλέμματα στο Βερολίνο

Αμέσως μετά την “IFT Beligrade 2019” ακολουθεί η έκθεση βαρόμετρο όχι μόνο για τη Ρόδο αλλά και για όλους τους τουριστικούς προορισμούς, αφού εκεί γίνεται και η επίσημη ανακοίνωση των τελικών στοιχείων για τις κρατήσεις της σαιζόν και τις αεροπορικές θέσεις.

Πρόκειται για την έκθεση ΙΤΒ στο Βερολίνο που θα διαρκέσει από τις 6 έως τις 10 Μαρτίου, συγκεντρώνοντας τα φώτα της δημοσιότητας όλων των μέσων ενημέρωσης του τουρισμού.
Εκεί η περιφέρεια νοτίου Αιγαίου θα έχει περίπτερο έκτασης 250 τ.μ. στο οποίο θα φιλοξενηθούν όσα νησιά θα δηλώσουν ενδιαφέρον να παραστούν με εκπροσώπους τους.  

Η Διεθνής Τουριστική Έκθεση του Βερολίνου (ITB) παρουσιάζει ολόκληρο τον τομέα του ταξιδιού: Χώρες, προορισμοί, διοργανωτές, συστήματα κρατήσεων, μεταφορείς, ξενοδοχεία και όλους εκείνους που θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους ευχάριστες στιγμές στις διακοπές τους.

Σε μια όλο και πιο παγκοσμιοποιημένη οικονομία, τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν καταλάβει σημαντική και επικερδή θέση στην ταξιδιωτική βιομηχανία παράλληλα με ταξίδια αναψυχής. Η ΙΤΒ είναι το ιδανικό μέρος για νέες τάσεις και φιλοσοφίες του κλάδου καθώς και δυνατότητες συνεργασίας.

Στην ITB Berlin 2018, συμμετείχαν 10.000 εκθέτες από 186 χώρες. Μεταξύ των 170.000 επισκεπτών, αριθμός ρεκόρ σε σχέση με την προηγούμενη διοργάνωση, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι από την πολιτική, δήμαρχοι και περιφερειάρχες με σκοπό τη δικτύωση και το κλείσιμο επαγγελματικών συμφωνιών με τους παγκόσμιους «παίκτες» και παράγοντες του τουριστικού κλάδου.

Η ΙΤΒ Berlin αποτελεί έναν αξιόπιστο δείκτη της κατάστασης του κλάδου και μια απαραίτητη πλατφόρμα δικτύωσης για μια από τις πιο σημαντικές βιομηχανίες του κόσμου. Η διεθνής ταξιδιωτική βιομηχανία απέδειξε την αντοχή της στο πρόσωπο της κρίσης των προσφύγων και των γεωπολιτικών κινδύνων, αποδεικνύοντας ότι παραμένει η δυναμικά αναπτυσσόμενη βιομηχανία παρά τις δύσκολες παγκόσμιες συνθήκες.

Την έκθεση ΙΤΒ κάλυψαν συνολικά περίπου 5.000 διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι από 76 χώρες και περίπου 450 bloggers από 34 χώρες.

 Στην ΙΤΒ 2019, θα παρουσιαστεί για τρίτη φορά σε ειδικό χώρο, το Medical Tourism Pavilion, ο Ιατρικός Τουρισμός, ένας ραγδαία αναπτυσσόμενος κλάδος, δίνοντας τη δυνατότητα σε ιατρικούς προμηθευτές να παρουσιάσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, ενώ θα διοργανωθούν και σχετικές παράλληλες εκδηλώσεις.

Συγκεκριμένα, θα διοργανωθεί το Medical Media Lunch για την επαφή των δημοσιογράφων και των εκδοτών με τους εκθέτες του Ιατρικού Τουρισμού καθώς και η Medical Tourism ΙΤΒ Night 2019 με στόχο το networking ανάμεσα στους αγοραστές, τους προμηθευτές και τα μέσα επικοινωνίας. Σημειώνεται ότι και το 2019 η ITB Berlin θα προσφέρει στους εκθέτες το “ITB SPEED NETWORKING”, πεντάλεπτα meetings μεταξύ εκθετών και buyers, με στόχο το κλείσιμο συνεργασιών.