Επιστολή του Χ. Κόκκινου στην υπουργό τουρισμού για τα αιτήματα και τις κινητοποιήσεις των σπουδαστών στην ΑΣΤΕΡ

Επιστολή του Χ. Κόκκινου στην υπουργό τουρισμού για τα αιτήματα και τις κινητοποιήσεις των σπουδαστών στην ΑΣΤΕΡ

Επιστολή του Χ. Κόκκινου στην υπουργό τουρισμού για τα αιτήματα και τις κινητοποιήσεις των σπουδαστών στην ΑΣΤΕΡ

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 127 ΦΟΡΕΣ

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου κ. Χ. Κόκκινος μετά από την πρόσφατη συνάντηση που είχε με το προεδρείο του Δ.Σ. των σπουδαστών της Α.Σ.Τ.Ε. Ρόδου και στηρίζοντας τα δίκαια αιτήματα για αναβάθμιση των σπουδών και τις κινητοποιήσεις τους, απέστειλε επιστολή στην υπουργό Τουρισμό κ. Έλενα Κουντουρά.

Ο κ. Χ. Κόκκινος επισημαίνει την ανάγκη αναβάθμισης των σπουδών και του παρεχόμενου πτυχίου, την απουσία φοιτητικής μέριμνας (φωτοτυπίες αντί για βιβλία, έλλειψη σίτισης και στέγασης οικονομικά ασθενέστερων σπουδαστών και φοιτητικής ταυτότητας) και τον εκσυγχρονισμό της Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. που έχει προσφέρει πολλά στελέχη που διαπρέπουν στην τουριστική μας «βιομηχανία» και αξίζει καλύτερης μεταχείρισης από την Κυβέρνηση.

Η επιστολή

ΘΕΜΑ: Αναβάθμιση λειτουργίας της Ανωτέρας Σχολής Τουριστικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.Τ.Ε.) Ρόδου και μεταφορά των δίκαιων αιτημάτων των σπουδαστών της

Κυρία Υπουργέ,

με αφορμή την πρόσφατη συνάντησή μου με το Σύλλογο Σπουδαστών της Α.Σ.Τ.Ε.Ρ., τα δίκαια αιτήματα και τις διεκδικήσεις για αναβάθμιση των σπουδών τους και τις κινητοποιήσεις που πραγματοποιούν, επανέρχομαι με έγγραφό μου που περιέχει προτάσεις όπως και αυτό με αρ. πρωτ.: Οίκ. 277/19.10.2018, ζητώντας να αναλάβετε πρωτοβουλίες και να τα ικανοποιήσετε, προωθώντας συγχρόνως στην πράξη την αναβάθμιση της Α.Σ.Τ.Ε.Ρ.

Από τη συγκεκριμένη σχολή αποφοίτησαν άνθρωποι που στήριξαν επί δεκαετίες το τουριστικό προϊόν και τη βαριά μας τουριστική «βιομηχανία». Επιβάλλεται η Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. να συνεχίσει απρόσκοπτα το δρόμο της και την προσφορά της, ικανοποιώντας συγχρόνως τη δίψα για μάθηση και την επαγγελματική αποκατάσταση των σπουδαστών της.

Στον 21ο αιώνα απουσιάζει η φοιτητική μέριμνα και τα βιβλία από τους σπουδαστές της. Ενώ υπάρχουν χώροι για σίτιση και στέγαση, δεν αξιοποιούνται προς όφελος των σπουδαστών της, ιδιαίτερα εκείνων που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Στις εξετάσεις χρησιμοποιήθηκαν φωτοτυπίες και όχι βιβλία και δεν έχουν «πάσο» (φοιτητική ταυτότητα).

Δε δίνεται βαρύτητα στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και οι απόφοιτοι της Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. υποχρεώνονται να κάνουν ένα επιπλέον εξάμηνο και πτυχιακή σε κάποιο Τ.Ε.Ι., ώστε να μπορέσουν να προχωρήσουν σε μεταπτυχιακό εντός της Ελλάδας.

Δίκαιο θεωρώ και το αίτημά τους να ενταχθεί η σχολή στο 6ο επίπεδο σπουδών και να αναβαθμιστεί. Σας επισημαίνω ακόμα, ότι από την περίοδο 2006 - 2007 δεν έχει πραγματοποιηθεί κάποια επικαιροποίηση ή αναβάθμιση των παρεχομένων γνώσεων, όταν οι εξελίξεις στον τομέα του τουρισμού τρέχουν διαρκώς και τα προβλήματα πιέζουν και απαιτούν λύσεις.

Κυρία υπουργέ,

Γνωρίζω τις αγωνίες και τις προσπάθειές σας, όμως ζητώ ιδιαίτερη προσοχή και ανάληψη πρωτοβουλιών από μέρους σας προκειμένου να λυθούν τα προβλήματα που απασχολούν τη «ναυαρχίδα» του ελληνικού τουρισμού, την Α.Σ.Τ.Ε.Ρ.

Αναμένω ενέργειές σας, δηλώνοντας ότι είμαι στη διάθεσή σας για συνεργασία όπως πράττω διαχρονικά προς όφελος της κοινωνίας μας.

Με εκτίμηση,

Χαράλαμπος Κόκκινος

Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου

Διαβάστε ακόμη

Ελεονώρα Ζουγανέλη: Αξιοποίηση του λογισμικού του EyeHarp στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου

Υλοποίηση επιμορφωτικού προγράμματος Erasmus+ στη Σεβίλλη από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου

Μεταφραστικό Εργαστήρι στο Πανορμίτειο Γυμνάσιο και Λυκειακές Τάξεις Σύμης από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Αναβάλλεται το αυριανό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής

Συμμετοχή εκπαιδευτικών του 12ου Δημοτικού Σχολείου σε πρόγραμμα στην Τενερίφη

«Από την Εφηβεία στην Ενηλικίωση: Χτίζοντας γέφυρες» - Ανοικτή εκδήλωση στο 1ο ΓΕΛ Ρόδου

Πρωτιά για το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ρόδου

Μαθητές από τη Σεβίλλη της Ισπανίας στο Καζούλλειο - 2ο ΓΕ.Λ. Ρόδου