Ερωτήματα  προς τη ΔΕΥΑΡ

Προς τους αρμόδιους της ΔΕΥΑΡ
Επανέρχομαι για τρίτη φορά, υπενθυμίζοντας την υποχρέωσή σας, να απαντήσετε στην υπ’ αριθμ. 116/13-11-18 αίτησή μου, με την οποία ζητώ όπως ενεργοποιήσετε τον υπ’ αριθμ. 119015-95 υδρομετρητή μου, για τον οποίο έχω καταβάλει σ’ εσάς για την τοποθέτησή του, πραγματικές δαπάνες.

Αντ’ αυτού έλαβα, όλως περιέργως, τον συνημμένο λογαριασμό άρδευσης (74€), με μηδενική κίνηση κατανάλωσης αρδευτικού νερού!!! Προφανώς, αδυνατείτε να εισπράξετε από τους - γνωστούς σ’ εσάς - λίγους τσαμπατζήδες, και προσπαθείτε να κρατήσετε σε λειτουργία, την από γεννήσεώς της, αμαρτωλή εταιρεία σας, εισπράττοντας από εμάς τους πολλούς τη διαφορά...

Νομίζω ότι αυτός που έδωσε εντολή για την αποστολή στους καταναλωτές τέτοιων λογαριασμών, θα πρέπει να εξετασθεί από επιστήμονες πολλών ειδικοτήτων. Και με την ευκαιρία αυτή ερωτώ: σε αυτόν τον τόπο δε λειτουργεί καμία συνιστώσα της Πολιτείας και να επαναφέρει στην τάξη τους “γνωστούς τσαμπατζήδες” καταναλωτές και να σταματήσει η οικονομική “μετάγγισης” από τους πολλούς στους λίγους;

Αλήθεια, δε διαβάζει κανένας αρμόδιος, τις δικές σας ανακοινώσεις με τις οποίες απειλείτε όσους επεμβαίνουν παρανόμως στα δίκτυά σας, ότι θα επιβάλετε αυστηρά πρόστιμα; Τέτοιου είδους ενέργειες δεν θα έπρεπε να τις δημοσιεύετε, αλλά να ενεργείτε χωρίς προειδοποιήσεις - τυμπανοκρουσίες.

Επίσης, κανένας αρμόδιος δεν διάβασε στις εφημερίδες την ανακοίνωσή σας, ότι για το 2019 η Νότια Ρόδος δεν θα έχει ούτε επαρκή ποσότητα νερού (κατανοητό), αλλά ούτε και ποιότητα νερού (ακατανόητο). Σχετικά με το τελευταίο ότι θα μας ΠΡΟΜΗΘΕΥΣΕΤΕ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΝΕΡΟ, δεν ίδρωσε κανενός το αυτί;

Τέλος, όπως φημολογείται, υπάρχουν και άλλοι που επί σειρά ετών, ποτίζουν χωρίς υδρομετρητή, και επιπλέον “δωρίζουν” μεγάλες ποσότητες πόσιμου νερού σε “λίγους εκλεκτούς”. Και κάπως έτσι παραμένει όρθιο το διεφθαρμένο σύστημα στον τόπο μας.

Γαλανόπουλος Εμ.
κάτοικος Λαχανιάς