Ρέτσος: «Τα 30 εκατ. τουρίστες μπορεί εύκολα να γίνουν 20 εκατ.»

Ρέτσος: «Τα 30 εκατ. τουρίστες μπορεί εύκολα να γίνουν 20 εκατ.»

Ρέτσος: «Τα 30 εκατ. τουρίστες μπορεί εύκολα να γίνουν 20 εκατ.»

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 252 ΦΟΡΕΣ

«Κανείς δεν μας έχει διασφαλίσει πως δεν θα πέσουμε από 30 εκατ. ταξιδιώτες στα 20 εκατ.», προειδοποιεί ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) Γιάννης Ρέτσος, τονίζοντας πως στρατηγική προτεραιότητα της Ελλάδας πρέπει να γίνει η χρηστή διαχείριση των προορισμών.

«Ανταγωνιστές μας πια δεν είναι η Τουρκία ή άλλες περιφερειακές χώρες, αλλά μεγάλες δυτικές και όχι μόνον ώριμες τουριστικά χώρες», εξήγησε προτρέποντας τόσο την κεντρική κυβέρνηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση όσο και τις επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα και τους εργαζομένους να κάνουν ο καθένας αυτό που πρέπει, για να μπορέσει να ωριμάσει η ελληνική τουριστική βιομηχανία και να αυξήσει την προστιθέμενη αξία της στην οικονομία χωρίς να αποξενώνει τις τοπικές κοινωνίες.

«Η ταξιδιωτική εμπειρία δεν αφορά μόνο τη διαμονή, αλλά συνολικά τον προορισμό», ανέφερε μιλώντας σε κλειστή παρουσίαση των προτεραιοτήτων για τη σεζόν που ξεκινάει. Εμφανίστηκε μάλιστα ανήσυχος για το ενδεχόμενο οι επικείμενες αυτοδιοικητικές εκλογές «να αποτελέσουν αιτία για καθυστερήσεις προκειμένου να δρομολογηθούν οι απαραίτητες ενέργειες».

«Ο προγραμματισμός θα πρέπει να γίνει άμεσα, προκειμένου στις περιπτώσεις που είναι εφικτό, να έχουν ολοκληρωθεί οι απαραίτητες δράσεις πριν από την έναρξη της περιόδου». Θύμισε δε πως μετά το ρεκόρ εισπράξεων από τον τουρισμό το 2018, που ξεπέρασαν τα 16 δισ., μαζί με τις έμμεσες θετικές επιδράσεις του στην ευρύτερη δραστηριότητα, καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος του ΑΕΠ και ως εκ τούτου κάθε μεταβολή του είναι καθοριστική για την ανάπτυξη όλης της οικονομίας.

Όμως για να διατηρηθούν αυτά τα μεγέθη οι επισκέπτες πρέπει και να διαφημίσουν την Ελλάδα σε άλλους και να έρθουν ξανά οι ίδιοι. Και για να διασφαλιστεί αυτό πρέπει να βελτιωθούν πολλά και να αντιμετωπιστούν χρόνιες παθογένειες και ελλείψεις.

«Πριν από λίγα χρόνια θέταμε για στόχο τα 25 εκατ. επισκέπτες το 2021 και υπολογίζαμε ελάχιστες απαραίτητες επενδύσεις για την εξυπηρέτησή τους σε υποδομές της τάξης των 3 δισ. Φτάσαμε στα 30 εκατ. αλλά οι επενδύσεις σε υποδομές όπως δίκτυα και υπηρεσίες κοινής ωφελείας δεν έχουν γίνει», υπογράμμισε.

Διαβάστε ακόμη

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό

Επανασυστήνεται η Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού

Στις τρεις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε ξενοδοχειακές επενδύσεις η Ελλάδα το 2023