Βιωματικό σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο πλαίσιο του μαθήματος των Τουρκικών

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή φοιτητών  πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 28/03/2019 και την Παρασκευή 29/03/2019 βιωματικό/διαδραστικό σεμινάριο με θέμα: «Η ψυχοσυναισθηματική υγεία του/της φοιτητή/τριας κατά τη διδασκαλία ξένων γλωσσών και συγκεκριμένα των Τουρκικών στη Γ’ Εκπαίδευση».

Ομιλητής και συντονιστής του βιωματικού αυτού σεμιναρίου ήταν ο Κλινικός Ψυχολόγος κύριος Κοϊνης Αριστοτέλης, ο οποίος ανταποκρίθηκε άμεσα και με μεγάλη χαρά και προθυμία στο κάλεσμα της Διδάσκουσας Τουρκικών του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου, κας Αγγελικής Βενετσάνου.

Το σεμινάριο όλων των επιπέδων των Τουρκικών άνοιξε η Διδάσκουσα κυρία Βενετσάνου κάνοντας λόγο για την πολλαπλή χρησιμότητα της διδασκαλίας της Τουρκικής γλώσσας στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών (ΤΜΣ) και για τις ποικίλες εναλλακτικές επαγγελματικές διεξόδους που έχουν το ευτύχημα να απολαμβάνουν οι απόφοιτοι/ες του τμήματος.  Στη συνέχεια χαιρετισμό απηύθυνε η Πρόεδρος του ΤΜΣ κυρία Φραντζή Αικατερίνη, εκφράζοντας τη χαρά της για τη μεγάλη συμμετοχή και το έντονο ενδιαφέρον των φοιτητών/τριών του ΤΜΣ, παροτρύνοντάς τους/τες να συμμετέχουν σε παρόμοιες δράσεις και τέλος ευχαρίστησε τον εκλεκτό προσκεκλημένο κύριο Κοϊνη. Κατόπιν, τον λόγο πήραν ο Πρόεδρος και ο Γενικός Γραμματέας του Φοιτητικού Συλλόγου του ΤΜΣ κύριοι Στυλιανός Καβανόζης και Γεώργιος Αντώναρος, καλωσορίζοντας και εκείνοι με τη σειρά τους τον Κλινικό Ψυχολόγο  και κάνοντας λόγο για τη μέχρι τώρα λαμπρή ερευνητική και επαγγελματική του πορεία και εξέλιξη.

Βασικά σημεία του βιωματικού σεμιναρίου ήταν η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης και της αυτοπεποίθησης των φοιτητών/τριών, η ανάλυση των έξι συναισθημάτων (αγάπη, χαρά, θλίψη, φόβος, θυμός, αηδία) και οι συναισθηματικές παγίδες. Επίσης, λόγος έγινε και για τους τέσσερις τύπους συμπεριφοράς του ανθρώπου (παθητικός, επιθετικός, χειριστικός, διεκδικητικός) και για τις συναισθηματικές εξαρτήσεις και τις επιπτώσεις τους.

Οι φοιτητές/τριες των Τουρκικών προβληματίστηκαν, μπήκαν σε σκέψεις, αισθάνθηκαν, γέλασαν, έκλαψαν, συγκινήθηκαν έντονα και κυρίως έφυγαν από αυτή τη διαδικασία πολλαπλά κερδισμένοι. Τέλος, η κυρία Βενετσάνου εξέφρασε τη βαθιά της εκτίμηση και τις θερμές της ευχαριστίες στο πρόσωπο του κυρίου Κοϊνη και δεσμεύτηκε για μελλοντικές παρόμοιες δράσεις στο πλαίσιο των μαθημάτων της στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου.