Νέας γενιάς προϊόντα των “Αποστακτηρίων Καλλικούνη” τοποθετούνται στην ελληνική και διεθνή αγορά

Τα «Αποστακτήρια Καλλικούνη», 170 χρόνια μετά την ίδρυσή τους επιχειρούν στις σύγχρονες εγκαταστάσεις τους, με υποδειγματικής λειτουργίας συστοιχία αποστακτήρων, από όπου στο σημαντικό δεύτερο στάδιο της διπλής αποστάξεως της περίφημης «la bonne chauffe», διασφαλίζουν την πολύτιμη «καρδιά» του αποστάγματος, που «σχηματοποιείται» μέσα στον «αισθησιακό» κόσμο των «πνευμάτων», σε ευγενές απόσταγμα αρωματικού και γευστικού βάθους.

Παράλληλα μέσω δικτύου υπερδιεισδυτικών εκχυλιστήρων, «τρυγούνται» βότανα και φρούτα της πολύτιμης Ελληνικής Γής, αποδίδοντας τους χυμούς και τα αιθέρια έλαια τους στην διάθεση του «master blender», των«Αποστακτηρίων-Καλλικούνη», ο οποίος «συνθέτει» την καρδιά και την προσωπικότητα, των μαγευτικών αλκοολούχων δημιουργιών του.

Τα  “Αποστακτήρια  Καλλικούνη”, τολμώντας τελευταία μία εντυπωσιακή υπέρβαση στα πεπερασμένα όρια μίας συμβατικής Ποτοποιίας και επιστρατεύοντας τη συσσωρευμένη επιστημονική  και εργαστηριακή τους εμπειρία δύο αιώνων περίπου, επέλεξαν να συνθέσουν μία «Noble» σειρά εμβληματικών προϊόντων που θα λειτουργήσουν ως «Greek Ambassadors» στις Διεθνείς αγορές και θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς των δυνατοτήτων της χώρας, να παραγάγει ποιοτικά και ασφαλή υπερ-προιόντα, με αναφορές στην πλούσια βιοποικιλότητα και πολύτιμη χλωρίδα της.
Ειδικότερα τα  Αποστακτήρια  Καλλικούνη, ανέλαβαν να προμηθεύουν Αμερικανική εταιρεία στο Los Angeles, με «Vodka» τριπλής αποστάξεως και υπερυψηλής καθαρότητας, από δημητριακά βιολογικής γεωργίας, εγκαθιστώντας για τις ανάγκες του εγχειρήματος, συγκρότημα κλασματικής απόσταξης.

Εξασφάλισαν μέσω του Ρωσικού εισαγωγικού οίκου  Aquamarine,  θυγατρικής Ρώσικης Ενεργειακής εταιρείας, άδεια εισαγωγής για μία πενταετία στη Ρωσία, παλαιωμένων αποστάγματων «Alexander Brandy X.O & Grand Reserve», με τα πρώτα δύο Containers να έχουν ήδη τοποθετηθεί, στην αγορά της Μόσχας.

Εξάγουν το Ρακόμελο «Greek-lightning» στις ΗΠΑ τα τελευταία τρία χρόνια, όπου μέσω των Αμερικανικών Πανεπιστημίων, εξαπλώθηκε στην Αμερικανική αγορά με  μεγάλη επιτυχία και εσχάτως ακολούθησε το Alexander Brandy  7 αστέρων. Το «Gin Old-sport», προιόν αποστάξεως δώδεκα βοτάνων και Μαστίχης Χίου, βραβευμένο σε Διεθνή Διαγωνισμό στο Λονδίνο, εξάγεται σε οκτώ χώρες, έχοντας καταχωρηθεί στην Διεθνή αγορά ως «Mediteranian Gin», αποτελώντας το βασικό συστατικό για «Super Cocktails», με Μεσσηνιακό βιολογικό λάδι.

Τα “Αποστακτήρια Καλλικούνη”, ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη ήπιας θεραπευτικής παρέμβασης και ενίσχυσης της σωματικής και ψυχικής υγείας του ανθρώπου, επιστράτευσαν την πολύχρονη εμπειρία τους κατά την παρασκευή ποτών, εκχυλίσεων και αποστάξεων φυτικών σκευασμάτων από το πολύτιμο φυτικό απόθεμα, της πλουσιότερης σε βιοποικιλότητα στην Ευρώπη χώρας και ανέπτυξαν τα τελευταία τρία χρόνια, μια νέα παραγωγική δραστηριότητα, στο χώρο των παραφαρμακευτικών σκευασμάτων και συμπληρωμάτων διατροφής, τυποποιώντας με μεγάλη επιτυχία, οκτώ γεύσεις πόσιμης φρέσκιας Αλόης.

Στο πλαίσιο της επιδιωκόμενης αισθητής μείωσης κατανάλωσης Αλκοόλ, επεκτάθηκαν προσφάτως στην εμφιάλωση εννέα χαμηλόβαθμων έτοιμων ανθρακούχων Cocktails, μίας σειράς οκτώ φρεσκότατων πουρέδων (σιροπίων με φρούτα), καθώς και ποικιλίας συμπυκνωμένων έτοιμων Cocktails, σε συσκευασία ασκού, για επαγγελματική χρήση, κυρίως Ξενοδοχειακών μονάδων.  

Σε συνδυασμό με την υπόλοιπη ποικιλία αλκοολούχων ποτών, που ήδη παράγουν καλύπτουν όλες τις «ευφάνταστες ανάγκες» της λειτουργίας ενός σύγχρονου Bar.

Τα “Αποστακτήρια Καλλικούνη” συμμετέχοντας στη δραστήρια κοινότητα, αμιγώς Ελληνικών παραγωγικών επιχειρήσεων «ΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΑΣ», έχουν συμπτύξει με άλλες εξήντα επιτυχημένες Ελληνικές επιχειρήσεις αρραγές μέτωπο, ενίσχυσης της πολύτιμης για την Ελληνική οικονομία επιλεξιμότητας ποιοτικών και ασφαλών Ελληνικών προιόντων, που παρά το ότι αποτελεί σήμερα πλέον κοινό τόπο, δεν έχει φθάσει στα επιθυμητά και επιδιωκόμενα επίπεδα, της εξαφάνισης του εμπορικού ελλείμματος.

Η ευκαιρία «γνωριμίας», των ελληνικών αλκοολούχων ποτών, κρασιών, αναψυκτικών, εμφιαλωμένων νερών και κυρίως της μεσογειακής διατροφής, με τα άφθονα θρεπτικά της συστατικά τη σωστή αναλογία γευμάτων και το άφθονο ελαιόλαδο, η οποία προβάλλεται διεθνώς ως ασπίδα της υγείας, με τους ξένους επισκέπτες κατά τις γευστικές τους περιπλανήσεις στη διάρκεια των θερινών τους διακοπών, προϊονίζει τις προϋποθέσεις δημιουργίας ζήτησής τους στις χώρες προέλευσης των επισκεπτών μας, όπου είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα τα αναζητήσουν, για να αναπολήσουν τις μαγευτικές διακοπές τους. Xαρακτηριστικά στις ΗΠΑ τα ελληνικά καταναλωτικά προϊόντα, είναι περιζήτητα, ως απολύτως ασφαλή, υψηλής θρεπτικής αξίας και σταθερών και πλούσιων παραδοσιακών οργανοληπτικών ιδιοτήτων. Η Ιταλία είναι σε θέση να καλύπτει τις διατροφικές ανάγκες του τουρισμού της κατά 75%, ακριβώς επειδή έχει υιοθετήσει τις απολύτως απαραίτητες συμπεριφορές και πρακτικές, στηρίζοντας την παραγωγή και την οικονομία της, έναντι ενός πενιχρού 15% της χώρας μας.
 

Συνειδητοποιώντας την κρισιμότητα της κατάστασης, με τους μηχανισμούς επιβίωσης του Ελληνισμού σε κόκκινο συναγερμό, το μέτωπο των έντεκα εκατομμυρίων εν δυνάμει ενεργών Ελλήνων καταναλωτών, στο πλαίσιο μίας «πανεθνικής καμπάνιας» θα πρέπει να παγιώσει «εθνική καταναλωτική συνείδηση», η οποία να αποτελέσει τη δύναμή κρούσης και στήριξης της ελληνικής παραγωγής και υπέρβασης της κρίσης με μεγάλες πιθανότητες επιτυχίας.

Η Ελλάδα σήμερα, στη χειρότερη ίσως στιγμή της μακραίωνης ιστορίας της, χρειάζεται απαραίτητα ένα εθνικό σχέδιο, ένα όραμα για το μέλλον της και όχι μόνο ένα οικονομικό πρόγραμμα που ούτε αυτό διαθέτει.
Εάν δεν καταφέρουμε να ορθώσουμε τώρα μόνοι μας, την τελευταία αυτή γραμμή άμυνας της χώρας, δεδομένου ότι δεν πρόκειται να έλθει βοήθεια από πουθενά, είναι πλέον σίγουρο ότι η χώρα μας θα καταλήξει μία απονεκρωμένη περιοχή υπό κατοχή, χωρίς την προστασία του Διεθνούς Δικαίου.