Δωρεάν σεμινάριο των Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου με τον καθηγητή Δημήτρη Μπούχαλη

Την Παρασκευή 12 Απριλίου 2019, ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Bournemouth και τον Καθηγητή Δημήτρη Μπούχαλη, διοργανώνει σεμινάριο, στο Ξενοδοχείο Grand Hotel του ομίλου Mitsis Hotels, στην πόλη της Ρόδου, με θέμα:

Smart Tourism and Hospitality Developing Memorable Experience s and Magic Moments in Real Time

Οι αξέχαστες εμπειρίες αποτελούν την ουσία της τουριστικής βιομηχανίας. Μια ολιστική κατανόηση των τεχνολογικών βελτιωμένων εμπειριών του τουρισμού μας επιτρέπει να αυξήσουμε την ένταση της συν-δημιουργίας και της υλοποίησης της τεχνολογίας. Αυτό οδηγεί σε καλύτερη ικανοποίηση, αφοσίωση και ανταγωνιστικότητα των τουριστικών οργανισμών και προορισμών.

Οι πρόσφατες εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας οδήγησαν στην εμφάνιση καινοτόμων τεχνολογικών έξυπνων λύσεων που παρέχουν πρωτοφανείς ευκαιρίες για εφαρμογή στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Με τον εντονότερο ανταγωνισμό στην αγορά του τουρισμού, έχει καταστεί σημαντικό για τις επιχειρήσεις να διερευνήσουν το δυναμικό των τεχνολογιών όχι μόνο για τη βελτιστοποίηση των υφιστάμενων διαδικασιών, αλλά και για τη διευκόλυνση της δημιουργίας πιο ουσιαστικών και εξατομικευμένων υπηρεσιών και εμπειριών.

Οι έξυπνες τεχνολογίες και η εξατομίκευση της εμπειρίας βοηθούν στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι έξυπνες κινητές τεχνολογίες μπορούν να διευκολύνουν εξατομικευμένες εμπειρίες στο πλαίσιο της βιομηχανίας φιλοξενίας.

Οι έξυπνες τεχνολογίες υποστηρίζουν τη δημιουργία εμπειριών, συμπεριλαμβανομένης της συνάθροισης πληροφοριών, της πανταχού παρούσας σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας και του συγχρονισμού σε πραγματικό χρόνο, καθώς και την ενσωμάτωση εξατομικευμένων εμπειριών στον τομέα του τουρισμού.

Τα brands τουρισμού και φιλοξενίας επωφελούνται από την τεχνολογία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τη συνεχή διασύνδεση για να ενθαρρύνουν την οργανική εμπλοκή των καταναλωτών και τις αλληλεπιδράσεις τους προς τη δημιουργία μιας εξατομικευμένης εξυπηρέτησης πελατών. Η υπηρεσία σε πραγματικό χρόνο προσφέρει δυναμική εμπλοκή με συνδεδεμένους καταναλωτές.

Τα brands στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας χρησιμοποιούν τεχνολογία για να ενισχύσουν δυναμικά την εμπειρία των καταναλωτών μέσω της δημιουργίας τους. Η ενσωμάτωση της ευφυούς πληροφόρησης των καταναλωτών σε πραγματικό χρόνο, η δυναμική εξόρυξη δεδομένων, η τεχνητή νοημοσύνη και η συμφιλίωση μπορούν να μετατρέψουν τη συνδημιουργία των υπηρεσιών με την κινητοποίηση των πόρων στο οικοσύστημα.

Η υπηρεσία Nowness εξελίσσεται με τη δυναμική εμπλοκή των καταναλωτών στη συγκριτική εμπειρία σε πραγματικό χρόνο. Διαθέτει πέντε διασυνδεδεμένα χαρακτηριστικά, τα οποία φέρνουν την επανάσταση στον τουρισμό και τη φιλοξενία, δηλαδή: σε πραγματικό χρόνο, συν-δημιουργία, με γνώμονα τα δεδομένα, με γνώμονα τον καταναλωτή και με συν-δημιουργία.

Ο καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης είναι από τα «βαριά» ονόματα της τουριστικής βιομηχανίας. Αυθεντία στο Στρατηγικό Management και Μάρκετινγκ με ειδίκευση στην εφαρμογή των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφόρησης (ICT) στον Τουρισμό και τη Φιλοξενία.

Σήμερα κατέχει την έδρα του Διευθυντή του eTourismLab καθώς και του Αναπληρωτή Διευθυντή του International Centre for Tourism and Hospitality Research στο Πανεπιστήμιο Bournemouth στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 3 ωρών (18.00-21.00) και θα είναι δωρεάν για τα μέλη του Συλλόγου και ανοιχτό για στελέχη πρώτης γραμμής και Προϊσταμένους Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων. Όλοι οι φίλοι και συνεργάτες είναι ευπρόσδκετοι.