Τουρισμός: Πέντε δράσεις  προβολής της Αστυπάλαιας

Πέντε δράσεις τουριστικής προβολής αποφάσισε ο Δήμος Αστυπάλαιας για το τρέχον έτος, με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης.

Ειδικότερα, οι δράσεις συνολικού προϋπολογισμού 16.740 ευρώ, διακρίνονται σε δημόσιες σχέσεις, ανάπτυξη περιεχομένου, διαχείριση ιστοσελίδας, ψηφιακή προώθηση και συμβουλευτική τουριστικής προβολής και αφορούν μεταξύ άλλων στα εξής:

- Δημιουργία και εκτέλεση πλάνου προβολής του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Αστυπάλαιας. Το πλάνο εκτελείται με βάση τις ανάγκες προβολής και περιλαμβάνει σελίδες μεγάλες επισκεψιμότητας όπως google, facebook, youtube και instagram.

- Συμβουλευτική υποστήριξη σε ενέργειες δημοσίων σχέσεων και σε θέματα άσκησης τουριστικής πολιτικής, όπως υποδομές, προσβασιμότητα, παρεχόμενες προς τουρίστες υπηρεσίες.

- Προτάσεις ή εισηγήσεις για την οργάνωση εκδηλώσεων, φιλοξενιών δημοσιογράφων και ταξιδιωτικών πρακτόρων.

- Πρόσκληση για φιλοξενία τηλεοπτικών εκπομπών ή και Ελλήνων δημοσιογράφων

- Οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών και ταξιδιών τουριστικών πρακτόρων από τις αγορές ενδιαφέροντος.

- Συναντήσεις με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες που θα επιθυμούσαν να συνεργαστούν με το Δήμο.

- Μedia relations, που περιλαμβάνει τη σύσφιγξη σχέσεων με το τουριστικό και όχι μόνο ρεπορτάζ.

- Επικοινωνιακή στρατηγική για τη διαχείριση κρίσης για αναφυόμενα προβλήματα στην ομαλή λειτουργία του νησιού.

- Διαχείριση κοινότητας διαδικτυακών μελών, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργία blogpost στα ελληνικά και στα αγγλικά.

- Ενέργειες σχεδιασμού και βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας που περιλαμβάνουν νέες πρότυπες σελίδες ή αναβάθμιση των υπαρχόντων. Ο σχεδιασμός και οι ενέργειες βελτιστοποίησης θα ευθυγραμμίζονται με τη γενικότερη στρατηγική του Δήμου και θα υπηρετούν τους σκοπούς του website ως πυρήνα του ψηφιακού οικοσυστήματος του Δήμου Αστυπάλαιας. Οι βελτιώσεις που θα προταθούν θα έχουν στόχο την ανάδειξη του περιεχομένου και την κατηγοριοποίηση της πληροφορίας με επίκεντρο τον χρήστη και τον τρόπο που καταναλώνει το περιεχόμενο, βάσει ενδιαφερόντων, προτιμήσεων, προφίλ ή χρονικής περιόδου.

Πηγή: tornosnews.gr