Απαντήσεις του Αγαπητού Πάλλα για τη λειτουργία της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ

«Στημένα», χαρακτηρίζει τα όσα δήλωσε τις προηγούμενες ημέρες ο Πρόεδρος των εργαζομένων στην ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, κ. Νίκος Ρεσβάνης, περί «ομηρίας» τους από τον Δήμο της Ρόδου επειδή δεν έχει λυθεί το θέμα του καταστατικού, ο Πρόεδρος της Εταιρείας, Αντιδήμαρχος, Αγαπητός Πάλλας ενώ απάντηση έδωσε και ο Διευθυντής της Εταιρείας κ. Γιωτόπουλος.

Για το θέμα αυτό, έκαναν χθες δηλώσεις οι δύο παραπάνω, απαντώντας στα όσα είπε ο κ. Ρεσβάνης. Καταρχήν, ο κ. Πάλλας είπε ότι «ο τρόπος και η ώρα που τα είπε μας βάζουν να σκεφτόμαστε άλλα πράγματα». Και συνέχισε λέγοντας: «Δεν τον κακίζω τον Πρόεδρο αλλά θα πρέπει να πω ότι δεν εκφράζει το σύνολο των εργαζομένων.

Θα ήταν πρέπον, ο Πρόεδρος των εργαζομένων της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, να κάνει μία συνέλευση, να αποφασίσουν οι εργαζόμενοι όλοι μαζί. Αυτή τη στιγμή, δεν δουλεύει η ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ, δουλεύουν οι εργαζόμενοι της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ στον Δήμο με τετράμηνη σύμβαση».
Όπως είπε, αυτό μπορούσε να κάνει ο Δήμος, αυτό έκανε, για να προστατεύσει και το νησί και δεν είχε κανένα λόγο να κατηγορείται από τον κ. Ρεσβάνη ο Δήμαρχος διότι δαπανήθηκαν 50 χιλιάδες ευρώ για τη συντήρηση και την επισκευή των αυτοκινήτων και έγινε διαγωνισμός για προμήθεια τεσσάρων νέων αυτοκινήτων από την Περιφερειακή Ένωση Δήμων (ΠΕΔ) για τη δασοπροστασία. Συνεχίστηκε, σε συνεννόηση με τον Δήμαρχο, για να μην παύσει η Εταιρία, ώστε να δουν πότε και πώς θα προχωρήσει η νομοθετική ρύθμιση. Διότι-συνέχισε-αν ήθελε ο Δήμαρχος το κακό αυτής της Εταιρείας, στις 3 του μηνός θα του έλεγε ότι μπορεί να προχωρήσει στην παύση της Εταιρείας. «Δεν το έκανε και αντί να τον επαινέσουμε τον κατηγορήσαμε κιόλας!», είπε.

Ο κ. Πάλλας, δεν παρέλειψε, ακόμη, να πει ότι, ο Πρόεδρος, έχει δίκιο σ’ αυτά που λέει ότι η στήριξη την τελευταία πενταετία οικονομικά ήταν από την Περιφέρεια και από τον Δήμο ήταν όλος ο μηχανολογικός εξοπλισμός, γι’ αυτό δούλευε με προγραμματική σύμβαση η Εταιρεία.

«Δυστυχώς, το καταστατικό έληξε  τέλος του 2018, έγιναν προσπάθειες όλων μαζί. Εάν ο Δήμαρχος δεν ήθελε, δεν θα έστελνε μαζί μας τον κ. Πέρρο, τον νομικό σύμβουλο της ΠΕΔ, δεν θα ερχόταν η κα Μιράντα Λαού αμισθί. Όλα αυτά εδώ και οι επισκέψεις στην Αθήνα, και οι προσπάθειες και οι συνεννοήσεις με τον κ. Σαντορινιό, ήταν ομαδικές. Δεν ήταν ατομικές του Ρεσβάνη, ούτε του Γιωτόπουλου, ούτε του Πάλλα. Ήτανε μία ομάδα ανθρώπων που δούλευαν για να περάσει αυτή η τροπολογία στη Βουλή», δήλωσε, ακόμη. Σχετικά με τα όσα είπε για τα ένσημά του, σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο, όσες μέρες δούλεψε τα ένσημά του μπήκαν κανονικά, όπως και όλων των εργαζομένων. Επίσης, για τη μομφή που έκανε ότι είναι για τη δασοπυρόσβεση, ο κ. Πάλλας εξήγησε ότι πρέπει να εργαστούν και για την πρόσληψη και γι’ αυτό προσελήφθηκαν οι εργαζόμενοι αυτοί της ΕΤΑΙΠΡΟΦΥΚΑ με συμπληρωματικές προσλήψεις και άλλων.  Η πρόληψη για τις πυρκαγιές, εξήγησε ακόμη, γίνεται με την αποψίλωση των χόρτων στα χωριά, στους οικισμούς μέσα στον επαρχιακό δρόμο, μάλιστα εδώ και μία εβδομάδα εργάζονται για να καθαρίσουν το δρόμο από τα Καλαβάρδα προς την αρχαία Κάμειρο. «Αυτό εδώ δεν είναι αρμοδιότητα του Δήμου, όμως το κάνουμε διότι εμείς δεν ξεχωρίζουμε ούτε τον Δήμο ούτε την Περιφέρεια.

Προσπαθούμε να προστατέψουμε το νησί», είπε και συνέχισε: «Όλα αυτά εδώ θέλουν δουλειά, δεν μπορούμε να καθόμαστε κάτω από το πεύκο…ξέρετε τις παλιές εποχές να μην επανέλθουμε και να πάμε στα παλιά χρόνια. Τα τελευταία χρόνια, όμως, ο στόχος και ο τρόπος λειτουργίας της Εταιρείας ήταν αυτός και η προγραμματική σύμβαση. με την Περιφέρεια ποιος ήτανε; Να καθαρίζουμε τις νησίδες, τους επαρχιακούς δρόμους, δούλευαν οι εργαζόμενοι. Δεν μπορώ εγώ να αδικήσω και να ξεχωρίσω κάποια άτομα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν κάποιοι ομαδάρχες που έχουν τα αυτοκίνητα και είναι ενημερωμένοι ότι σε περίπτωση πυρκαγιάς μπορούν να πάνε στην πυρκαγιά. Πώς βγάζει και λέει ότι το νησί είναι απροστάτευτο;

Εμείς συνδράμουμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ρόδου δεν είμαστε οι αρμόδιοι για τις πυρκαγιές. Αλλά τα αυτοκίνητα είναι σε ετοιμότητα, είναι συντηρημένα, έχουν τον εξοπλισμό τους και ανά πάσα στιγμή μπορούμε να επέμβουμε». Είπε, ακόμη, ότι παρεξηγήθηκε η συνάντηση που είχε στο γραφείο του με τον Αναπληρωτή Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Νεκτάριο Σαντορινιό, η οποία ήταν τυχαία,  μίλησαν για το ζήτημα της τροπολογίας και του είπε να μην ανησυχεί και ότι μετά τις εκλογές θα περάσει.  

«Νομίζω ότι ήταν στημένη αυτή η ανακοίνωση και ας τον κρίνει ο ροδιακός λαός για τις ενέργειές του», είπε και ερωτηθείς συμπλήρωσε: «Ο χρόνος και η ημέρα της ανακοίνωσης, νομίζω ότι δεν ήταν πρέπον για έναν άνθρωπο που εκφράζει 53 εργαζόμενους να το κάνει εκείνη τη στιγμή να στοχοποιήσει τη Δημοτική Αρχή που δεν φταίει σε τίποτα. Λόγω των ημερών είναι παρεξηγήσιμη. Μπορούσε να το κάνει τη Δευτέρα, μπορούσε να κάνει συνέλευση των εργαζομένων και να τα πει όλα αυτά. Αυτά είναι ανήθικα».

Ο κ. Γιωτόπουλος
Στη συνέχεια, ο Διευθυντής της Εταιρείας ο οποίος ήταν μέσα στην ομάδα εργασίας για την τροπολογία, εξήγησε ότι η Εταιρεία βρίσκεται σε παύση από τον Δεκέμβριο και δεν μπορεί να καταλάβει πώς ο Δήμαρχος κρατάει σε ομηρία την Εταιρεία όταν έχει ξεκινήσει μία υπερπροσπάθεια από πέρυσι, ουσιαστικά ο Δήμος ανακατασκεύασε το σύνολο του στόλου, ξοδεύοντας 50-70 χιλιάδες ευρώ και τον στενοχωρεί ο χρόνος που αποφασίστηκε να γίνει αυτή η τοποθέτηση.

Πρέπει να καταλάβουν οι εργαζόμενοι-συνέχισε ο ίδιος-ότι δεν είναι και το πιο απλό πράγμα η παράταση της λειτουργίας της Εταιρείας και θύμισε ότι το προσωπικό της προσλαμβάνεται χωρίς ΑΣΕΠ και αυτό είναι το δύσκολο κομμάτι που επεξεργάζονται στο Υπουργείου Εσωτερικών, γι’ αυτό και υπάρχει αυτή η καθυστέρηση. Ανέφερε, ακόμη, ότι ο κ. Ρεσβάνης ήταν μαζί τους στα Υπουργεία, όπως και ο κ. Πέρρος και ο Δήμαρχος ήταν σε πλήρη γνώση όλων των ενεργειών που έγιναν εξακολουθούν να γίνονται.