Μέχρι και στην Ασία έφτασε  η φήμη του... σερφόσπιτου της Ρόδου

Ο λόγος για ένα μικρό ημιυπόγειο σπίτι στην πόλη της Ρόδου το οποίο αναμορφώθηκε και ανακαινίστηκε ριζικά από τον αρχιτέκτονα Γιώργο Σκιαδόπουλο. Η τελική μορφή της μικροσκοπικής αυτής κατοικίας τράβηξε τα βλέμματα περιοδικών και blog αρχιτεκτονικής και διακόσμησης από όλον τον κόσμο, τα οποία το δημοσίευσαν με ιδιαίτερα κολακευτικά σχόλια.

Εμπνευσμένη από τις θάλασσες και τους ωκεανούς πολλών χωρών, ορισμένες χαρακτηριστικές δημοσιεύσεις είναι οι παρακάτω:

«Σχεδιασμένο από τον αρχιτέκτονα Γιώργο Σκιαδόπουλο, αυτό το καταπληκτικό σερφόσπιτο βρίσκεται στο νησί της Ρόδου στην Ελλάδα. Στόχος ήταν ο σχεδιασμός μίας concept κατοικίας στην οποία ο ιδιοκτήτης θα απολάμβανε την εσωτερική ψυχική του ηρεμία, αφήνοντας πίσω τα άγχη της καθημερινότητας. Η πρόκληση του έργου ήταν το ιδιαίτερα μικρό μέγεθος της κατοικίας, σε συνδυασμό με τη μεγάλη ποσότητα αντικειμένων που είχαν επιλεχθεί για να συνθέσουν την τελική διακόσμηση. Προκειμένου να επιτευχθεί η επιθυμητή αρμονική συνύπαρξη όλων των διακοσμητικών λεπτομερειών, ο σχεδιασμός βασίστηκε σε απόλυτα συμμετρικές συνθέσεις και συγκεκριμένες αναλογίες.»
Πηγή: Designrulz!

 «Το «The Surfer’s Home» αποτελεί ένα ξεχωριστό σχεδιαστικό εγχείρημα. Μία κατοικία στην καρδιά της Ρόδου, όπου έχει τη βάση του ο δραστήριος αρχιτέκτονας και σέρφερ Γιώργος Σκιαδόπουλος, ο οποίος δημιούργησε τον προσωπικό του χώρο τιμώντας ταυτόχρονα το επάγγελμα και το χόμπυ του. Δεν υπάρχουν μυστικά σε αυτήν τη μικροσκοπική κατοικία, αντιθέτως, οι εμπειρίες από ταξίδια σε μακρινούς ωκεανούς αποτέλεσαν την κεντρική ιδέα του σχεδιαστικού concept αυτού του καταπληκτικού σπιτιού.

Ξεκινώντας από την ιδιαίτερα φιλόξενη είσοδο, συνδυασμένη με τον μικρό κήπο, τα ρετρό παραθυρόφυλλα και την αιώρα, ο επισκέπτης ήδη βυθίζεται στον κόσμο του σέρφερ. Ζωντανά χρώματα και γραφιστικά σχέδια στις σανίδες τόσο της θάλασσας όσο και του δρόμου, σκιαγραφούν και καθρεφτίζουν το lifestyle του ιδιοκτήτη. Ο εσωτερικός χώρος συνδυάζει εντέχνως στοιχεία φωτογραφικής έκθεσης τύπου γκαρλερί, με στοιχεία παρουσίασης και προβολής εκθεμάτων αντίστοιχο με εμπορικά καταστήματα, δίχως να χάνει την οικιακή του ταυτότητα.»
Πηγή: Delood

  «Ο στόχος του αρχιτέκτονα Γιώργου Σκιαδόπουλου ήταν να εκμεταλλευτεί κάθε τετραγωνικό εκατοστό του μικρού αυτού σπιτιού και να σχεδιάσει ένα δυναμικό και συνάμα πολύχρωμο χώρο, που μέσα του θα έκρυβε το πάθος του νεαρού ιδιοκτήτη. Ένα σπίτι γεμάτο αναμνήσεις από θάλασσες σε όλο τον κόσμο. Ο αρχιτέκτονας, σε μόλις 28 τ.μ., έδωσε μορφή στο όνειρό του, δημιουργώντας το δικό του μικρόκοσμο μέσα στον οικείο του χώρο. Ένας κόσμος που αποτελείται από τους φίλους του και τις θάλασσες στις οποίες έχει ταξιδέψει. Τα δύο αυτά στοιχεία συνυπάρχουν αρμονικά παντού μέσα στο σπίτι.»
Πηγή: DesignHome.gr  

«Θα θέλαμε να σας συστήσουμε ένα σπίτι για τους λάτρεις της θάλασσας, σχεδιασμένο από τον Έλληνα αρχιτέκτονα  Γιώργο Σκιαδόπουλο. Tο «The Surfer’s Home» είναι μία κομψή κατοικία στην οποία αισθάνεσαι τον άνεμο της θάλασσας. Πρόκειται για ένα μικρό διαμέρισμα μόλις 28 τετραγωνικών μέτρων, με μια υπέροχη αυλή γεμάτη από χρωματιστά λουλούδια.  Ένα σαλόνι, σχεδιασμένο σαν φωτογραφική γκαλερί γεμάτο από τις αγαπημένες φωτογραφίες του ιδιοκτήτη. Η κατοικία είναι πλούσια σε εικόνες και βιβλία που θα σας κάνουν να αισθανθείτε σαν να βρίσκεστε στη θάλασσα.»
Πηγή: VIPWORKS.NET – Ασία

Η κατοικία στην αρχή αποτέλεσε τον ιδιαίτερο χώρο διαμονής του αρχιτέκτονα, ενώ είχε γίνει επίσης γνωστή για τα πάρτι που διοργάνωνε ο ιδιοκτήτης με νεαρούς μουσικούς, προσκαλώντας τους αγαπημένους του φίλους. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι  πλέον το σερφόσπιτο ενοικιάζεται με μεγάλη επιτυχία σε πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης. Οι τουρίστες δηλώνουν «ερωτευμένοι» με την ιδιαίτερη διακόσμηση, ενώ πρόσφατα υπήρξαν παραδείγματα επισκεπτών που ήρθαν στη Ρόδο από άλλες χώρες, προκειμένου να ζήσουν την ξεχωριστή εμπειρία που τους προσφέρει η αισθητική του σπιτιού.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο κ Σκιαδόπουλος, «Είναι λυπηρό να επικρατεί στη Ρόδο τόσο έντονη η τάση μίμησης της αφρικάνικης διακόσμησης, τόσο σε ξενοδοχεία, μαγαζιά, όσο και σε παραθεριστικές κατοικίες. Η απουσία έμπνευσης έχει οδηγήσει τις επιχειρήσεις να μοιάζουν αρκετά η μία με την άλλη, χωρίς να έχουν να προσφέρουν κάτι ξεχωριστό προς τον πελάτη. Ο στόχος της κάθε διακόσμησης που έχει εμπορικό σκοπό,  πρέπει να είναι ο επισκέπτης να αισθάνεται ξεχωριστός στον χώρο και στο μέρος στο οποίο επιλέγει να περάσει τον χρόνο του.»