Πώς έγραψαν οι Ροδίτες και οι Ροδίτισσες στις πανελλαδικές εξετάσεις

Χαρούμενοι, ανακουφισμένοι  και δικαιωμένοι για τον αγώνα που έδωσαν και το αποτέλεσμα που κατάφεραν τελικά, δηλώνουν τα παιδιά από τα Λύκεια της Ρόδου, που διεκδίκησαν μια θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μετά την χθεσινή ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Κατά γενική εκτίμηση, οι επιδόσεις των υποψηφίων από τα Λύκεια του νησιού μας, ήταν εξαιρετικές, παρά τη δυσκολία που παρουσίασαν και φέτος όλα σχεδόν τα πεδία στα οποία δοκιμάστηκαν.

Μιλώντας στη “ΡΟΔΙΑΚΗ”  τα παιδιά αυτά από τα σχολεία της Ρόδου που από τον Σεπτέμβριο θα είναι πλέον φοιτητές, εξέφρασαν την ανακούφισή τους για το γεγονός ότι τερματίστηκε ένα μεγάλο μέρος της αγωνίας που βίωσαν όλο αυτό το διάστημα, ενώ  δεν παρέλειψαν να ευχαριστήσουν θερμά όλους όσοι στάθηκαν δίπλα τους σε αυτή τη μεγάλη δοκιμασία, στηρίζοντάς τους σε αυτή την πρώτη μεγάλη μάχη της ζωής τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία για τη συγκέντρωση των  αποτελεσμάτων των βαθμολογιών, ήταν κι εφέτος  ιδιαίτερα δύσκολη και πολύπλοκη, καθώς λόγω  της νέας νομοθεσίας που εφαρμόζει για δεύτερη χρονιά, το Υπουργείο Παιδείας, κανένας φορέας και καμία υπηρεσία δεν έδωσαν αναλυτικά στοιχεία για τις επιδόσεις των μαθητών.

Το γεγονός αυτό, σημαίνει ότι πρακτικά πολλοί από τους μαθητές που είχαν αντίστοιχες ή και καλύτερες ακόμα επιδόσεις από τα παιδιά που μπορέσαμε να εντοπίσουμε, δεν περιλαμβάνονται στο σημερινό ρεπορτάζ. Αυτό πάντως μπορεί να γίνει συμπληρωματικά, εφόσον και τα ίδια το επιθυμούν.

Σε κάθε περίπτωση, όλα τα παιδιά που έδωσαν αυτό τον αγώνα και μπήκαν σε αυτή την πρωτοφανή δοκιμασία, ανεξαρτήτως αποτελέσματος είναι άξιοι επαίνων και  συγχαρητηρίων. Μπροστά τους ξεδιπλώνεται ένας ολόκληρος κόσμος ευκαιριών και δημιουργικών αναζητήσεων.

 Άρτεμης- Ευαγγελία Ιωακειμίδη  - 1ο ΓΕΛ Ρόδου 19.347 μόρια (Οικονομίας)

 

«Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί ανταμείφθηκαν οι κόποι μου, πέτυχα τον στόχο μου που είναι η εισαγωγή μου στο Οικονομικό Τμήμα ΣΣΑΣ!»

 
Δημήτρης Ζήσης -  1ο ΓΕΛ Ρόδου,  19.113 μόρια (θετικών σπουδών)

 

 

«Νιώθω αρκετά καλά, ήταν δικαίωση για όλο το διάβασμα που έχω κάνει. Στόχος από την αρχή ήταν η σχολή Ικάρων για αυτό και ήθελα να έχω συγκεντρώσει μία καλή βαθμολογία ώστε να έχω επιλογές. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου για τη στήριξή της».


Κυριάκος Σπάρταλης - 1ο ΓΕΛ Ρόδου,  18.818 μόρια (Θετικών σπουδών)

 

 

«Είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμά μου ήταν κόποι δύο χρόνων μπορώ να πω όσον αφορά την ύλη, αλλά ο τρόπος σκέψης άρχισε να καλλιεργείται από μικρός, από το δημοτικό. Θέλω να πω  συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πέρασαν αυτή τη διαδικασία για να πετύχουν το στόχο τους και ο βαθμός δεν εκφράζει τις δυνατότητες του ατόμου εξ ολοκλήρου, η τύχη είναι ένας μεγάλος παράγοντας.  Οι ιατρικές σχολές ήταν ο πρωταρχικός μου στόχος ο οποίος και τελικά πέτυχε».


Ιωάννης  Ιωαννίδης , 3ο Λύκειο Ρόδου, 18.800 μόρια
 

 

“Στόχος μου είναι το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Τμήμα Χημικών Μηχανικών ή των Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών.

Δύσκολη σε κάθε περίπτωση η δοκιμασία που περάσαμε. Εγώ νομίζω ότι δεν είναι μόνο ο σωστός προγραμματισμός στο διάβασμα για να τα καταφέρει κανείς, όσο να μην χάσεις τη ροή του φροντιστηρίου που είναι το πιο σημαντικό. Κι επίσης να έχει κανείς όρεξη για δουλειά. Εγώ δεν απομονώθηκα από τον κόσμο. Έβγαινα, δεν έκοψα την επικοινωνία μου. Θα ήταν λάθος αυτό.

Στις δυσκολίες χρειάζεται κανείς να επιμείνει. Να μην το βάλει κάτω. Είναι επίσης σημαντικό να εκτιμά κανείς τη δουλειά που γίνεται και στο δημόσιο σχολείο, όπου γίνεται και σε όποια μαθήματα. Χρειάζονται επίσης και τα εφόδια από προηγούμενες τάξεις. Ευχαριστώ πολύ τους γονείς μου που μου συμπαραστάθηκαν και την πολύ καλή δουλειά που κάναμε στο φροντιστήριό μου”.  


Νικόλαος- Άγγελος Σκουμιός -Ροδίων Παιδεία 18.786 μόρια (2ο πεδίο)

 


«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί πέτυχα βαθμολογίες που μου επιτρέπουν να πραγματοποιήσω τους στόχους μου. Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι μια διαδικασία που δεν απαιτεί μόνο γνωστικά αλλά και ψυχικά εφόδια, γεγονός που καθιστά ακόμα μεγαλύτερη την ικανοποίησή μου από την επιτυχία αυτή. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τους δασκάλους και τους καθηγητές του σχολείου μου για την εκπαίδευση που μου παρείχαν στα δώδεκα χρόνια που φοίτησα σε αυτό. Το αφήνω με τις καλύτερες αναμνήσεις.

Ευχαριστίες οφείλω και προς την οικογένειά μου για την πολύπλευρη υποστήριξή της. Οφείλω να ομολογήσω πως στη διάρκεια της τελευταίας σχολικής χρονιάς δεν χρειάστηκε να στερηθώ τις παρέες μου και την ενασχόληση με τα ενδιαφέροντά μου.

Ωστόσο, θα ήθελα να παροτρύνω τους μαθητές που το επόμενο έτος θα δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις να προετοιμαστούν συστηματικά ώστε να αποφύγουν περιττό άγχος και να μπορέσουν να πετύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
 

 Αντωνία Σταματούρου - 1ο ΓΕΛ Ρόδου 18.768 μόρια (θετικής)

 

 

«Ήξερα ότι είχα γράψει καλά όχι όμως τόσο καλά! Είμαι πολύ ευχαριστημένη και πάμε να φτιάξουμε μηχανογραφικό. Ένα βήμα τη φορά. Το «μυστικό» είναι να σου αρέσει αυτό που ασχολείσαι για να μπορέσεις και να διαβάσεις. Ήταν μία χρονιά συναισθημάτων αυτή που πέρασε, με στιγμές απογοήτευσης και ενθουσιασμού και στο κάτω – κάτω, μία εξέταση είναι!»

Ιωάννης Μποσγανάς - 3ο ΓΕΛ Ρόδου,  18.735 μόρια

 

 

 

 



“Ήταν πολύ το διάβασμα και τεράστιος ο κόπος, αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Τώρα, μετά το σύνολο των μορίων που συγκέντρωσα στο 1ο επιστημονικό πεδίο, ανθρωπιστικών σπουδών, θα εξετάσω ποια σχολή θα επιλέξω. Κατά πάσα πιθανότητα, θα επιλέξω τη νομική. Θα ήθελα να αφιερώσω αυτή μου την επιτυχία, στην οικογένειά μου και στους καθηγητές μου που με βοήθησαν. Όσο πιο ήρεμος είναι κάποιος τόσο καλύτερο θα είναι το αποτέλεσμα. Ο χειρότερος εχθρός είναι το άγχος και ο χρόνος βέβαια”.


Βασίλης Κεσσίσογλου - 3ο ΓΕΛ Ρόδου 18.653 μόρια

 



“Αισθάνομαι ανακουφισμένος και χαρούμενος  γιατί διαπίστωσα ότι οι κόποι μου έφεραν αποτέλεσμα. Ταυτόχρονα, νοιώθω και λύπη όμως, επειδή φίλοι από άλλες κατευθύνσεις δεν έπιασαν στους στόχους τους. Θα τους έλεγα ότι αξίζει να το παλέψουν ξανά. Να μην κάνουν συμβιβασμούς.

Ιδιαίτερα για αυτό τον τομέα. Τουλάχιστον εγώ αυτό θα έκανα. Ετοιμάζομαι να επιλέξω τον τομέα της ψυχολογίας, για τις σπουδές μου.  Σε ό,τι αφορά τη δοκιμασία αυτή, τις εξετάσεις δηλαδή, στην αρχή νομίζεις ότι έρχεται η συντέλεια του κόσμου.

Δεν είναι τόσο τραγικό όμως, όσο το κάνουν να φαίνεται. Τα εφόδια που πρέπει να έχει κανείς, είναι η ψυχραιμία και η καλή οργάνωση. Αυτό με κράτησε εμένα δυνατό. Οι βάσεις από τα προηγούμενα χρόνια, σε ό,τι αφορά τη θεωρητική κατεύθυνση που ήμουν εγώ, δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλης σημασίας. Ιστορία π.χ. εγώ δεν έδινα και τόση μεγάλη σημασία.

Τώρα όμως, στην Τρίτη Λυκείου της... έδωσα και κατάλαβε.  Σε θετική κατεύθυνση σίγουρα χρειάζονται βάσεις από τα προηγούμενα χρόνια.


Φλώρα Κοντουδάκη - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 18.620 μόρια

 


Ήταν αρκετά πιεστική η χρονιά, αλλά οι κόποι μου ανταμείφθηκαν. Ουσιαστικά τα ξέχασα όλα! Η εμπειρία των πανελλαδικών δεν ήταν τελικά κάτι το τρομερό, σίγουρα δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία, αλλά είναι και αυτή μια διαδικασία από τις πολλές. Νομίζω πως πέτυχα αυτό που ήθελα μέσω του πεδίου ανθρωπιστικών σπουδών, την εισαγωγή μου στη Νομική Αθηνών. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου, το σχολείο και τους γονείς μου για τη στήριξη, όλοι βοήθησαν με τον τρόπο τους. Στα άμεσα σχέδιά μου είναι σίγουρα ξεκούραση και χαλάρωση μετά από όλη αυτή την πίεση!

 

Μιχαήλ – Άγγελος Πανηγύρης - 1ο ΓΕΛ Ρόδου,  18.595 μόρια
 

 

 «Αισθάνομαι πολύ ωραία, «έφυγε» ένα βάρος και τώρα περνάμε καλά! Κάνουμε τις διακοπές μας! Σε ό,τι αφορά τη σχολή που θα προτιμήσω είμαι μεταξύ ΑΣΟΕΕ και Πανεπιστήμιο Πειραιά».

 

Κουντούρης Ρόντιαν - 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.584 μόρια

 

 

«Έδωσα εξετάσεις για δεύτερη χρονιά. Στόχος μου ήταν και είναι η Ιατρική σχολή και όπως όλα δείχνουν φέτος θα τα καταφέρω. Αν με ρωτήσετε πότε ήταν πιο εύκολα, (πέρσι ή φέτος) θα σας πως επειδή την πέρασα για δεύτερη φορά τη δοκιμασία, ότι ήταν φέτος. Ήταν πιο απαιτητικά τα θέματα.

Εκείνο που χρειάζεται είναι να είναι κανείς καλά προετοιμασμένος, να έχει ψυχραιμία αλλά ίσως και τύχη. Να είναι νηφάλιος και να λειτουργήσει με ταχύτητα. Όλα κρίνονται από τις λεπτομέρειες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ,  στους γονείς μου, τους καθηγητές μου και τα άτομα, τους φίλους, που με στήριξαν».

 

 Ελπίδα – Νίκη Αλεξοπούλου -  Κολλέγιο Ρόδου 18.548 μόρια (θετική κατεύθυνση)

 

 

«Είμαι πολύ ικανοποιημένη, χάρηκα πολύ με το αποτέλεσμα, το ήθελα πολύ έκανα την προσπάθεια μου και τελικά  το πέτυχα! Ήταν προσπάθεια τόσο δική μου όσο και των καθηγητών μου, όχι μόνο της φετινής χρονιάς αλλά και των τριών χρόνων του Λυκείου. Για αυτό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τους καθηγητές όσο και την οικογένειά μου που με στήριξε».


Άννα Μυλωνά, 3ο ΓΕΛ Ρόδου,  18.500 μόρια

 

 

“Είμαι πολύ χαρούμενη που τέλειωσε όλο αυτό που πέρασα. Μια χρονιά δύσκολη, με στερήσεις, με φόρτο εργασίας και με πολύ άγχος. Τώρα νιώθω χαρά και ανακούφιση. Κατάφερα να συγκεντρώσω 18.500 μόρια και να πετύχω έτσι το στόχο μου. Ήμουν στο 2ο επιστημονικό πεδίο κι η  επιλογή μου θα είναι στη σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων και Μηχανικών Υπολογιστών, στο Πολυτεχνείο”.

Ελευθέριος Κωστάκης - 4ο ΓΕΛ Ρόδου 18.485 μόρια (Οικονομικό)


«Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, δεν το περίμενα γιατί ήταν μία δύσκολη χρονιά, ή τουλάχιστον διαφορετική γιατί άλλαξε η δομή των θεμάτων. Περίμενα ότι κάτι είχα γράψει και δόξα τω Θεό κατάφερα να πετύχω τον ανώτατο στόχο που ήταν η βαθμολογία πάνω από 18.000 μόρια. Οι πανελλήνιες εξετάσεις είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας όπου αν θα τον κερδίσεις παίζουν πολλοί παράγοντες ρόλο και φυσικά είναι και θέμα τύχης. Θα ήθελα να φοιτήσω στα ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκη».

Ειρήνη Σεβδαλάκη - 2ο (Καζούλλειο)  Λύκειο Ρόδου, 18.459 μόρια

 


“Αυτό που έχω να πω για τις πανελλαδικές είναι ότι είναι ένας μαραθώνιος αγώνας και οι νικητές είναι αυτοί που έχουν επιμονή, υπομονή και επίσης πίστη στις δυνατότητές τους. Σίγουρα νιώθω μια ανακούφιση, καθώς θεωρώ ότι οι κόποι μου βρήκαν κάποια ανταπόκριση. 

Θα ήθελα οπωσδήποτε να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, που ήταν ένας από τους σταθερότερους συμμάχους μου αλλά και τους καθηγητές μου που συνέβαλαν με το δικό τους πολύτιμο τρόπο, ώστε να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα! Στοχεύω στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στο τμήμα Ψυχολογίας μέσω του πεδίου ανθρωπιστικών σπουδών. Όσο για τα άμεσα σχέδιά μου, έχουν μπει ήδη σε εφαρμογή, αφού βρίσκομαι για διακοπές στην Πάτμο!”

 

Μαρία – Κόμισσα Καλαφάτη -  Ροδίων Παιδεία,  18.408 μόρια (4ο πεδίο)

 

 

«Είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα. Η προετοιμασία ήταν σαφώς δύσκολη διαδικασία όμως οι εξετάσεις φέτος είχανε πιο βατά θέματα, οπότε όλα καλά. Στα παιδιά που θα δώσουν πανελλήνιες θα ήθελα να πω να είναι αφοσιωμένοι στο στόχο τους και να μην απογοητεύονται. Να θυμούνται ότι στόχος δεν είναι να συγκεντρώσεις πολύ υψηλά μόρια αλλά να πετύχεις αυτό που θες και να κάνεις αυτό που εσύ θες και όχι αυτό που θέλουν οι άλλοι».
 

Ανθούλα - Κατερίνα Σαρικά, Κολλέγιο Ρόδου 18.307 μόρια (Θετική κατεύθυνση)

 

 

 

«Νιώθω ικανοποιημένη, ανακουφισμένη, οι κόποι μου ευοδώθηκαν. Στόχος μου είναι η ιατρική και ευελπιστώ να τα καταφέρω. Ευχαριστώ πάρα πολύ τους γονείς και τους καθηγητές μου που με στήριξαν. Σε όλα τα παιδιά που θα περάσουν αυτή τη δοκιμασία θέλω να γνωρίζουν ότι οι πανελλαδικές δεν καθορίζουν την αξία σου αλλά είναι απλά ένας βαθμός που για να τον κερδίσεις χρειάζεται υπομονή και τύχη».


Δέσποινα – Ναταλία Κορδίλα - 4ο ΓΕΛ Ρόδου, 18.296 μόρια (ανθρωπιστικών)

 

 

«Νιώθω τέλεια, δεν μπορώ να το περιγράψω! Δεν περίμενα να γράψω τόσο καλά αλλά ανταμείφθηκαν οι κόποι μου και είμαι παρά πολύ χαρούμενη. Ενδιαφέρομαι για κοινωνική εργασία και ελπίζω όλα να πάνε καλά. Σε ό,τι αφορά τις πανελλήνιες εξετάσεις δεν είναι τόσο τραγικό όσο το περιέγραφαν γιατί τελικά όταν έχεις στόχους μπορείς να τα καταφέρεις όλα»!

 

Ελένη Πέρρο - Λύκειο Αφάντου 18.281 μόρια

 


Χρειάζονταν συστηματικό διάβασμα αλλά και σταθερό πρόγραμμα. Έχω την εντύπωση ότι ο χειρότερος εχθρός ενός μαθητή που δίνει πανελλήνιες εξετάσεις είναι ο χρόνος. Εύχομαι να καταφέρω και να πετύχω το στόχο μου.  Το ίδιο εύχομαι και σε όλα τα παιδιά.


Παναγιώτης Χαμουζάς- Κολέγιο Ρόδου,18.257 μόρια (ανθρωπιστικές σπουδές)

 

 

 

«Ξεκινώντας από τη θετική κατεύθυνση έλαβα την απόφαση λίγες εβδομάδες πριν τη λήξη της προθεσμίας για αλλαγή κατεύθυνσης να μεταπηδήσω στη θεωρητική.

Εργάστηκα έντονα στο μετρό του ανθρωπίνως δυνατού, για να καλύψω τα κενά μου και αισθάνομαι πως στο τέλος ανταμείφθηκα καθώς τα θέματα ήταν βατά και με λογικές ερωτήσεις.

Ευχαριστώ την οικογένειά μου ως το σταθερό μου στήριγμα, τους φίλους μου για τη συνεχή προσφορά δύναμης και γέλιου όλη αυτή τη δύσκολη χρονιά και φυσικά τους καθηγητές μου που ως συνοδοιπόροι βαδίσαμε μαζί στον δρόμο αυτών των εξετάσεων! Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έδωσαν τη δική τους μάχη»!

Μπαλασκάς Ηλίας, 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 18.189 μόρια


Ραφαηλία Σταυρή - Λύκειο Αφάντου 18.181 μόρια

 


“Είμαι ευχαριστημένη γι’ αυτό που κατάφερα. Ο δρόμος ήταν δύσκολος, όπως όλοι γνωρίζουμε. Χρειάζονταν γερές βάσεις από τα προηγούμενα χρόνια, πολύ διάβασμα και μεθοδικότητα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω να πω από την καρδιά μου στους γονείς μου και τους καθηγητές μου που ήταν δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια και που με βοήθησαν να πετύχω.

Εύχομαι σε όλα τα παιδιά καλή επιτυχία και σε εκείνους που δεν μπόρεσαν να φθάσουν το στόχο τους να τους πω ότι η ζωή δεν τελειώνει εδώ, αλλά τώρα αρχίζει. Σε όσους έχουν κουράγιο, μπορούν επίσης να ξαναδώσουν.

 

Ελευθερία Συμιακού - Λύκειο Αφάντου, 18.129 μόρια

 


“Ήμουν στο πρώτο επιστημονικό πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών. Δεν μπορώ να πω ότι η χρονιά ήταν εύκολη. Όλα τα παιδιά περάσαμε πολλές δυσκολίες. Έχω ως στόχο τη σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Τα μόρια που έχω είναι περισσότερα από πέρσι κι εύχομαι να πάνε όλα καλά. Ήταν μια χρονιά απαιτητική. Ο χειρότερος εχθρός του κάθε παιδιού που βρέθηκε ή θα βρεθεί στη θέση μας, νομίζω ότι είναι το άγχος. Χωρίς αυτό όλα θα ήταν καλύτερα».


Κατερίνα Δράκου -  4ο ΓΕΛ Ρόδου,  18.085 μόρια (Οικονομικών)

 

 

«Ύστερα από μία πολύ δύσκολη σε προσωπικό επίπεδο χρονιά, νιώθω πολύ ικανοποιημένη γιατί οι κόποι μου απέδωσαν καρπούς. Με τη βαθμολογία μου αυτή έχω πολλές επιλογές, θα κοιτάξω για το καλύτερο. Στα παιδιά που ξεκινούν σε λίγο προετοιμασία θα ήθελα να τους πω να έχουν πρόγραμμα, αυτοπεποίθηση και σιγουριά : Η προσπάθεια στο τέλος πάντα ανταμείβεται».

 

Πολυχρόνης Αδαμάντιος - Λύκειο Αφάντου,  18.064 μόρια

 


«Κατάφερα να πιάσω το στόχο μου, αλλά νομίζω ότι θα μπορούσα και καλύτερα. Ήμουν στη θετική κατεύθυνση και προσπάθησα όλο το χρόνο με συστηματικό διάβασμα, όχι πολύωρο, αλλά ουσιαστικό. Θα επιλέξω τις σχολές του Πολυτεχνείου και συγκεκριμένα το τμήμα Μηχανολόγων – Μηχανικών. Πρώτη επιλογή μου θα είναι το ΕΜΠ κι ελπίζω να τα καταφέρω.»


Δέσποινα Παναή – ΓΕΛ Κρεμαστής 18.039 μόρια (θετική κατεύθυνση)

 

 

«Νιώθω χαρούμενη και ανακουφισμένη! Μετράνε πολύ ο προσωπικός κόπος και οι θυσίες που έκανα όλα αυτά τα χρόνια γιατί δεν είναι μόνο η φετινή χρονιά, αλλά και η προετοιμασία που είχα σε όλο το σχολικό μου αγώνα. Με βοήθησε πολύ η στήριξη της οικογένειάς μου και των καθηγητών μου, τόσο στο θέμα των μαθημάτων όσο και της ψυχολογίας μου, ειδικά φέτος γιατί χωρίς αυτούς δεν θα έφτανα μέχρι εδώ. Στόχος μου είναι η ιατρική ή η οδοντιατρική αλλά με ενδιαφέρει επίσης και η φαρμακευτική».

 

Παρασκευή Κασανή - ΓΕΛ Κρεμαστής, 17.989 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

 


«Νιώθω δικαιωμένη, ευχαριστημένη! Πρωτίστως θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου Νίκο και Χρύσα, γιατί αυτοί στάθηκαν συνοδοιπόροι στην κοπιώδη πορεία μου, τους γονείς και την οικογένειά μου ολόκληρη, ακόμη και τους φίλους και γνωστούς καθώς χωρίς αυτούς, η ελπίδα και η πίστη μου δεν θα συντρόφευαν την πορεία μου. Στόχος μου ήταν η Νομική σχολή».
 

 Χαρτοφύλακας Ιωάννης - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 17.967 μόρια

 


“Αισθάνομαι πολύ καλά, αλλά έχω κάποιες αμφιβολίες ως προς τη βαθμολογία στο μάθημα της  Έκθεσης. Υπήρξαν μεγάλες αποκλίσεις ανάμεσα στους δύο βαθμολογητές. Σε κάποια φάση αισθάνθηκα αδικημένος αλλά εν τέλει έχω και το plan B.

Μέσω του πεδίου θετικών σπουδών ελπίζω να περάσω σε μια σχολή όπως η Oδοντιατρική και με κατατακτήριες εξετάσεις πλέον να περάσω στην Ιατρική, ο οποίος ήταν εξ αρχής ο βασικός μου στόχος.

Στην ουσία ευελπιστώ σε πτώση των βάσεων. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου, οι οποίοι βοήθησαν σημαντικά την προσπάθειά μου και εν τέλει το σχολείο μου το οποίο επιτέλεσε ορθά τον ρόλο του. Στα άμεσα σχέδιά μου είναι πρωτίστως η ξεκούραση και δευτερευόντως η διασκέδαση”.


Μαρία Αμπλιανίτη – 4ο ΓΕΛ Ρόδου 17.950 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

 

 
«Είμαι ικανοποιημένη, θεωρώ ότι η όλη διαδικασία δεν είναι τίποτα. Περισσότερο είναι η κούραση όλης της χρονιάς. Με ενδιαφέρει το Παιδαγωγικό Θεσσαλονίκης. Στα παιδιά που θα ξεκινήσουν προετοιμασία για τις πανελλήνιες θα ήθελα να τους πω να προσπαθήσουν για το καλύτερο χωρίς να σταματήσουν αυτά που συνήθως κάνουν ή τις δραστηριότητές τους».


Φωτεινή- Αποστολία Δραγάτη - Ροδίων Παιδεία 17.931 μόρια (1ο πεδίο)

 


«Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που αγωνίστηκαν αυτή τη δύσκολη χρόνια. Εύχομαι όλοι να πετύχουμε τους στόχους μας και να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα! Ευχαριστώ όλους τους καθηγητές μου και τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου, για την πολύτιμη βοήθειά τους».


Παρασκευή Χατζηλαζάρου - Ροδίων Παιδεία,  17.919 μόρια (1ο πεδίο)

 

 

«Είμαι πολύ ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, δεν θα τα είχα καταφέρει χωρίς τη σωστή καθοδήγηση από τους καθηγητές μου και την αμέριστη συμπαράσταση της οικογένειας και των φίλων μου. Στα παιδιά που θα ξεκινήσουν προετοιμασία για πανελλήνιες θα ήθελα να πω ότι κάθε κόπος ανταμείβεται».


Στέργος Χατζηκαντής - Ροδίων Παιδεία  17.887 μόρια (2ο πεδίο)

 

 

«Η φετινή χρονιά δε συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με τις προηγούμενες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επίδοσή μου, γνωρίζοντας πως οι κόποι πολλών μηνών απέδωσαν καρπούς. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια, τους φίλους και τους καθηγητές μου, οι οποίοι με στήριξαν σε κάθε μου βήμα».


Ραφαήλ Παπαμιχαήλ -  ΓΕΛ Κρεμαστής, 17.832 μόρια (Οικονομικά)

 


«Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στη μητέρα μου που μου στάθηκε «βράχος» και στα φροντιστήρια και στην προσπάθειά μου να πετύχω να γίνω αστυνομικός, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου!

Οι πανελλήνιες είναι σαν μία μάχη η οποία απαιτεί μία καλή προετοιμασία κυρίως ψυχολογική και όταν έχεις όνειρα, τότε ενισχύεται η επιμονή και η υπομονή σου και το μόνο που σε νοιάζει τελικά είναι ο στόχος σου! Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους που έγιναν οικογένεια και τα άτομα που στάθηκαν όλα αυτά τα χρόνια δίπλα μου!»


Μαρία Λούπου,  1ο ΓΕΛ Ρόδου 17.828 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

 


«Είναι απίστευτο έχω πετύχει το στόχο μου που είναι η φιλολογία Αθηνών! Ήταν μία δύσκολη χρονιά που είχε τα καλά της, ωριμάσαμε ψυχολογικά και καταλάβαμε το χαρακτήρα μας, ήταν τελικά μία καλή χρονιά»!


Εμμανουήλ Γουδής - ΓΕΛ Ιαλυσού, 17.824 μόρια

 


«Είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Περίμενα λιγότερα από τον εαυτό μου για να πω την αλήθεια. Γενικά σε σύγκριση με άλλους δεν πέρασα δύσκολη χρόνια. Στοχεύω στη Φιλολογία Θεσσαλονίκης και θεωρώ ότι είναι εφικτό να το πετύχω καθώς είμαι αρκετά πάνω από τη βάση. Θέλω να ευχαριστήσω την καθηγήτριά μου στο φροντιστήριο και τους καθηγητές μου στο σχολείο και τους γονείς μου βέβαια, που ήταν δίπλα μου όλη τη χρονιά. Τώρα ήρθε η ώρα της ξεκούρασης»

 

Χρυσάνθη Πράντη -  Κολλέγιο Ρόδου, 17.822 μόρια (θετική κατεύθυνση)

 

 

«Είμαι ικανοποιημένη, φέτος τα θέματα της κατεύθυνσής μου ήταν πιο απαιτητικά, ωστόσο όλα πήγαν καλά. Η όλη διαδικασία απαιτεί ψυχραιμία από την αρχή μέχρι το τέλος».

 

Χριστίνα – Ιωάννα Μανδρακού - Ροδίων Παιδεία,  17.773 μόρια (3ο πεδίο)
 


«Η φετινή χρονιά δεν θα μπορούσε να ολοκληρωθεί  επιτυχώς χωρίς τη βοήθεια της οικογένειας και των καθηγητών μου. Μια συμβουλή για τους νεότερους: ακολουθήστε ένα πρόγραμμα το οποίο αρμόζει στις ανάγκες σας. Καλή τύχη!»


Θάνος  Στέργου - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 17.705 μόρια

 


Η αλήθεια είναι ότι περίμενα να έχω γράψει καλά, αλλά όχι τόσο καλά. Είχα μάλλον σκεφτεί την χειρότερη κατάσταση. Ήμουν στην κατεύθυνση των Οικονομικών η οποία δεν φημίζεται για την τεράστια δυσκολία της, το μόνο δύσκολο μάθημα ήταν τα μαθηματικά.

Δεν με δυσκόλεψε πολύ αυτή η χρονιά, γιατί δεν διάβαζα όσο διαβάζει ο μέσος μαθητής. Δεν είχα πολύ μεγάλους στόχος, η σχολή που επιθυμώ να μπω είχε ως βάση πέρσι μόλις 14.000 μόρια.

Πρόκειται για το τμήμα Επιστήμης των Υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Ηρακλείου Κρήτης, στο οποίο θεωρώ ότι θα εισαχθώ άνετα. Παρόλα αυτά τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες σοβαρεύτηκα, άρχισα να διαβάζω πολύ περισσότερο και κατάφερα να γράψω έναν καλύτερο βαθμό από αυτό που χρειαζόταν.

Ευχαριστώ τους γονείς μου που με υποστήριζαν και τους καθηγητές μου τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο, αλλά πάνω απ’ όλα τον κ. Θανάση Βυρίνη που είναι εξαιρετικός καθηγητής και άνθρωπος».


Βασίλης Καρίκης - Ροδίων Παιδεία, 17.643 μόρια (3ο πεδίο)
 


«Σίγουρα ήταν μία δύσκολη χρονιά. Τα θέματα ήταν απαιτητικά, δύσκολα, πιστεύω ότι έκανα ό,τι μπορούσα. Είμαι ικανοποιημένος από το την προσπάθεια που έκανα, αν και το αποτέλεσμα το περίμενα λίγο παραπάνω. Σίγουρα δεν έχω πετύχει τον πρώτο στόχο μου αλλά υπάρχουν εναλλακτικές, θα δούμε πώς θα πάνε οι βάσεις».


Μακεντούδης Γεώργιος - ΓΕΛ Ιαλυσού, 17.611 μόρια

 

 

«Εννοείται πως ήταν μια κουραστική χρονιά, με πολύ κόπο! Για το αποτέλεσμα είμαι ευχαριστημένος, όχι πλήρως, αλλά αρκετά ικανοποιημένος. Θέλω να ελπίζω ότι θα πιάσω τον στόχο μου, ο οποίος είναι η Σχολή Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας και εναλλακτικά η Νομική Κομοτηνής, για την οποία ήδη έχω πιάσει τη βάση. Θέλω να ευχαριστώ πρώτα απ’ όλα τους καθηγητές μου, μετά τους γονείς μου και την οικογένειά μου, που ήταν δίπλα μου σε όλη αυτή τη διαδρομή. Από εδώ και πέρα στις άμεσες προτεραιότητές μου είναι… διακοπές και παραλίες, ό,τι δηλαδή κάνουν όλα τα παιδιά».
 

Χριστίνα- Τσαμπίκα Τρουμούχη - Ροδίων Παιδεία 17.538 μόρια (1ο πεδίο)
 


«Μετά από μία επίπονη και ψυχοφθόρα διαδικασία περίμενα το αποτέλεσμα να ήταν πολύ καλύτερο. Αυτό, όμως, δεν εξαρτάται πάντα από τον εξεταζόμενο, αλλά από ποικίλους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης και της υποκειμενικότητας ως προς τη βαθμολόγηση. Είμαι, ωστόσο, αισιόδοξη ότι θα πετύχω την είσοδό μου στη Νομική Σχολή. Ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου για τη συμπαράστασή τους».


Ελεονώρα Δέσποινα  Δουκιανού - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 17.560 μόρια

 


 

«Ήταν μια πάρα πολύ δύσκολη χρονιά, αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε. Ήταν καλύτερο από αυτό που περίμενα. Αισθάνομαι ανακούφιση και εύχομαι από εδώ και πέρα όλα να πάνε καλά. Στόχος μου μέσω του πεδίου ανθρωπιστικών σπουδών είναι το Παιδαγωνικό τμήμα, μάλλον Προσχολικής Αγωγής στη Ρόδο. Θέλω να ευχαριστώ τους γονείς μου, τους καθηγητές μου και όλους όσοι ήταν δίπλα μου όλη τη χρονιά. Το μόνο που μας νοιάζει τώρα είναι η ξεκούραση».


Γιώργος Μικκιού -  1ο ΓΕΛ Ρόδου 17.533 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Δεν το περίμενα, ήξερα ότι έγραψα καλά, αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε, είμαι ικανοποιημένος! Έκανα τις θυσίες μου τους τελευταίους δύο μήνες αλλά όλα πήγαν καλά. Δεν ήμουν από τα παιδιά που στερήθηκα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γονείς και τους καθηγητές μου για τη στήριξή τους».


Σάββας Ρούσσος - Κολλέγιο Ρόδου 17.525 μόρια (θετική κατεύθυνση)
 


«Είμαι χαρούμενος και φυσικά ικανοποιημένος γιατί περίμενα χαμηλότερη βαθμολογία, αλλά αφού βγήκε αυτό το αποτέλεσμα, ότι καλύτερο! Υπήρχαν δυσκολίες στις εξετάσεις τόσο στη Φυσική όσο και στη Χημεία, όμως αν είχες καλή ψυχολογία και ήσουν συγκεντρωμένος μπορούσες να τα πας καλά».


Σάββας Κατσιδώνης - 3ο ΓΕΛ Ρόδου, 17.496
 


 

«Για πολλούς από εμάς, που επιλέξαμε το 4ο Οικονομικό πεδίο, τα δεδομένα ήταν σχετικά πιο εύκολα συγκριτικά με άλλα πεδία. Εγώ τουλάχιστον δεν αντιμετώπισα τέτοια πίεση. Με βοήθησαν πολύ τα δύο εικοσάρια που έγραψα σε πληροφορική και ΑΟΘ. Αν στερήθηκα κάτι, αυτό ήταν τους τρεις τελευταίους μήνες. Έχω ως στόχο τα σώματα ασφαλείας (Λιμενικό ή Πυροσβεστική) κι ελπίζω όλα να πάνε καλά. Αν με ρωτούσε κάποιος που πρόκειται να βρεθεί στη θέση μου τι να κάνει, θα του έλεγα, να ξεκινήσει από τον Αύγουστο την προετοιμασία και να είναι μεθοδικός και συστηματικός. Τίποτε άλλο».


Καλλιόπη- Τσαμπίκα Μπάρδου -Ροδίων Παιδεία 17.493 μόρια (1ο πεδίο)
 

«Είμαι παρά πολύ χαρούμενη που ανταμείφθηκαν οι κόποι μου γιατί ήταν μία παρά πολύ δύσκολη χρονιά, κάναμε πολλές θυσίες όλοι μας! Ευχαριστώ τους καθηγητές μου που μας μετέφεραν τις γνώσεις τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και που μας στήριξαν ψυχολογικά».

 

 

Χρυσάνθη Τριανταφύλλου - ΓΕΛ Ιαλυσού - 17.469 μόρια

 

«Χαίρομαι για το αποτέλεσμα. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, χρειάστηκε πολύ διάβασμα, αλλά ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Στόχος μου ήταν εξ αρχής η οδοντιατρική αν και δύσκολο, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές. Περιμένουμε και θα δούμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που στάθηκαν δίπλα μου όλο αυτό τον χρόνο και φυσικά τους καθηγητές μου».


Αγγελική Πελίκα -  1ο ΓΕΛ Ρόδου 17.306 μόρια (Ανθρωπιστικών σπουδών)
 


«Χρειάζεται αφοσίωση στον στόχο, θέληση και καθόλου άγχος για να μπορέσεις να έχεις ένα καλό αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι με τη βαθμολογία που συγκέντρωσα θα καταφέρω να εισαχθώ στην σχολή Ψυχολογίας που είναι η πρώτη μου επιλογή και κάτι που επιθυμούσα πάρα πολύ.

Η χρονιά ήταν ιδιαίτερα απαιτητική αλλά πιστεύω ότι έχει σημασία και η δουλειά που γίνεται τα προηγούμενα χρόνια, ναι μεν χρειάζεται καθημερινό διάβασμα χωρίς όμως υπερβολές και κυρίως χωρίς άγχος και γενικά αφοσίωση στον στόχο σου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την οικογένειά μου που ήταν αρωγός στην προσπάθειά μου αυτή, την καθηγήτριά μου και το σχολείο μου, το Βενετόκλειο (1ο ΓΕΛ). Και τώρα ξεκινάει το καλοκαίρι»!


Αντώνης – Γεώργιος Χατζηγεωργίου - 1ο ΓΕΛ Ρόδου,  17.284 μόρια (Οικονομίας)
 


«Είμαι πολύ καλά, ευχαριστημένος, περίμενα χαμηλότερη βαθμολογία, τώρα όλα καλά. Στοχεύω στη σχολή Εμποροπλοιάρχων. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές και την οικογένεια μου που με στήριξαν όλη τη χρονιά. Ήταν μία δύσκολη χρονιά αλλά όταν έχεις πρόγραμμα όλα πάνε καλά!»


Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης -  ΓΕΛ Ιαλυσού,  17.230 μόρια

 


 

«Είμαι αρκετά ικανοποιημένος, συγκριτικά με τα αποτελέσματα στην υπόλοιπη Ελλάδα. Ήταν πολύ πιο δύσκολα από τα προηγούμενα χρόνια, από άποψη χρόνου. Ως πρώτο στόχο έχω το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών στο Πολυτεχνείο, ενώ δεύτερος και πιθανότερος το Μαθηματικό στην Αθήνα. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου για την κατανόηση που έδειξε, τους καθηγητές μου στο φροντιστήριο και στο σχολείο και όλους τους φίλους μου που ήταν εκεί για εμένα».


Σεβαστή Λιαμή - ΓΕΛ Ιαλυσού, 17.091 μόρια

 

 

Είμαι πολύ χαρούμενη, νιώθω πολύ καλά. Ήταν δύσκολη η φετινή Γ’ Λυκείου, αλλά είχα τρομερή βοήθεια από τους καθηγητές μου και την οικογένειά μου. Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε αυτά τα πρόσωπα και κυρίως στη μητέρα μου για την υποστήριξη. Ο στόχος μου είναι η Σχολή Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας και θεωρώ ότι τον πετυχαίνω. Από εδώ και πέρα στα άμεσα σχέδιά μου είναι ξεκούραση και διακοπές»!


Κοτσιφός Γεώργιος - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 17.040 μόρια

 

 

«Είμαι χαρούμενος για το αποτέλεσμα, πιστεύω ότι περνάω εκεί που θέλω, μέσω του πεδίου οικονομίας – πληροφορικής, δηλαδή στο τμήμα πληροφορικής της ΑΣΟΕΕ. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, αλλά πιστεύω ότι άξιζε η προσπάθεια και ότι στο τέλος ανταμείβονται οι κόποι μας. Ευχαριστώ την οικογένειά μου και τους καθηγητές μου που ήταν δίπλα όλη τη χρονιά».


Μιχάλης  Σύκαλλος -  2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 17.006 μόρια

 

 

Είμαι χαρούμενος και ευχαριστημένος σχετικά με τα αποτελέσματα. Ήταν μια μεγάλη προσπάθεια, αλλά οι κόποι μας ανταμείφθηκαν, ήταν ουσιαστικά μια δικαίωση. Στόχος μου είναι να περάσω σε κάποια σχολή στην Αθήνα, δεν έχω επιλέξει ακόμη κάποια συγκεκριμένη, αν και έχω μια προτίμηση προς την ΑΣΟΕΕ. Θέλω να ευχαριστήσω την  οικογένεια μου και τους καθηγητές μου, τόσο στο σχολείο όσο και στο φροντιστήριο».

 
Μαρία Τσίγκου,  Λύκειο Αφάντου  16.910 μόρια
 


«Έχω ως στόχο μου τις σχολές ψυχολογίας. Ελπίζω με τα νέα τμήματα που θα ανοίξουν σε Βόλο και Γιάννενα, να μπορέσω με τη βαθμολογία που συγκέντρωσα να ενταχθώ σε αυτά.

Η χρονιά, όπως και όλες οι προηγούμενες φαντάζομαι, ήταν δύσκολη για όλους τους υποψήφιους  κυρίως στο ψυχολογικό κομμάτι και το διάβασμα. Δεν αποκοπήκαμε όμως από τον κόσμο. Ένα Σάββατο το αφιερώναμε όσο μπορούσαμε στους φίλους, τις παρέες και στον εαυτό μας για μια βόλτα. Ευχαριστώ πολύ όλους όσους στάθηκαν στο πλευρό μου.»

Παντέχη Ευαγγελία, 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 16.871 μόρια

«Στην αρχή της χρονιάς ήμουν χαλαρή, αλλά στην συνέχεια άρχισα να αγχώνομαι περισσότερο. Παρόλα αυτά δεν το έβαλα κάτω και συνέχισα με τους ίδιους ρυθμούς. Η αλήθεια είναι ότι έβγαλα ένα αρκετά καλό αποτέλεσμα. Είχα δυνατότητες για περισσότερα, αλλά είμαι αρκετά ευχαριστημένη από την επίδοσή μου. Πιστεύω ότι περνάω εκεί που θέλω, στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με ενθάρρυναν σε αυτό τον αγώνα και φυσικά τους καθηγητές μου. Εφόσον είμαι ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα θα περάσω το καλοκαίρι μου όσο πιο όμορφα μπορώ με τους ανθρώπους που έχω δίπλα μου και στη συνέχεια ο καθένας θα μπει στο πανεπιστήμιο που θέλει ξεχωριστά και θα ξεκινήσει έτσι μια καινούργια ζωή».


Εμμανουέλα – Μορφούλα Σταυρουλλάκη - Λύκειο Σορωνής 16.786 μόρια
 


«Επέλεξα το 3ο επιστημονικό πεδίο. Ήταν μια δύσκολη χρονιά η αλήθεια. Δύσκολα και τα θέματα, αλλά σε γενικό γραμμές είμαι ικανοποιημένη. Τώρα, έχοντας στα χέρια μου την τελική βαθμολογία, θα αποφασίσω για την τελική μου επιλογή σε ότι αφορά τη σχολή  και εύχομαι να πάνε όλα καλά.»


Παναγιώτα Χριστοδούλου -  ΓΕΛ Αρχαγγέλου, 16.726 μόρια

«Είμαι πολύ ευχαριστημένη, ήταν μία δύσκολη χρονιά αλλά νομίζω ότι ο κόπος μου ανταμείφθηκε. Στόχος μου ήταν το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη».


Σμαράγδα  Παναγιώτου - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 16.674 μόρια

«Η χρονιά ήταν δύσκολη και απαιτητική. Δεν είναι εύκολο να δίνεις πανελλήνιες, γιατί πρέπει να θυσιάσεις κάποια πράγματα τη συγκεκριμένη χρονιά. Ωστόσο το φετινό αποτέλεσμα έχει άμεση σχέση με την προσπάθεια που καταβάλλεις καθ’ όλη την διάρκεια της μαθητικής σταδιοδρομίας. Είμαι ευχαριστημένη από το αποτέλεσμά μου γιατί πέρα από το πού θα περάσεις, στο τέλος σημασία έχει η προσπάθεια και εγώ έδωσα το 100%.


 Ήθελα να μπω στην Ιατρική μέσω του πεδίου θετικών σπουδών, ωστόσο δεν ξέρω ακόμη αν θα τα καταφέρω. Θέλω πρώτα απ’ όλα να ευχαριστήσω τον εαυτό μου, έπειτα τους καθηγητές μου που με βοήθησαν να περάσω αυτή τη διαδικασία και φυσικά την οικογένειά μου. Αυτό που έχω να πω σε όσους μπουν του χρόνου στη μάχη, είναι ότι ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα δεν πρέπει να απογοητευόμαστε, γιατί δεν καθορίζει ολόκληρη τη ζωή μας, είναι απλώς ένα μέρος της».


Ευαγγελία Καπέτα - Ροδίων Παιδεία, 16.452  μόρια (4ο πεδίο)
 


«Μια απαιτητική χρονιά έφθασε στο τέλος της. Είμαι πολύ χαρούμενη που έπειτα από ατελείωτες ώρες μελέτης ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Παρά τις δυσκολίες, η διαδικασία των Πανελλήων Εξετάσεων με βοήθησε να ωριμάσω, να οργανωθώ και να αποκτήσω πολύτιμες εμπειρίες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τους ανθρώπους που με στήριξαν σ’ αυτή την προσπάθεια με την αγάπη και τη φροντίδα τους… Εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε όλα τα παιδιά!»


Αντώνης  Βεργωτής - 2ο (Καζούλλειο) Λύκειο Ρόδου, 16.200 μόρια

 

 

«Ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Προσωπικά νιώθω ευχαριστημένος γιατί έκανα περήφανους τους γύρω μου, την οικογένειά μου, τους φίλους μου και τους καθηγητές μου. Με υπομονή και επιμονή, με μόνο λίγη προσπάθεια μπορεί να κάνει ο καθένας τα πάντα. Αυτό που θέλω να πω στα παιδιά που θα δώσουν στο μέλλον πανελλαδικές είναι ότι η επιτυχία δεν κρίνεται από το αποτέλεσμα, αλλά από την προσπάθεια. Το όνειρο μου είναι η Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στόχος εφικτός με βάση τα μόρια που έχω συγκεντρώσει».

 

Άννα Κατσούρη, Λύκειο Σορωνής, 15.760 μόρια
 


Είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου και εύχομαι να πετύχω και τον στόχο μου που είναι η Σχολή Οικονομικών στην Αθήνα. Η χρονιά ήταν δύσκολη αλλά το βασικό για μένα είναι τα κατάφερα ακολουθώντας τον δικό μου κανόνα που εστιάζεται στο εξής: Μελέτη – Οργάνωση και βαθειά επιθυμία. Αξιοποίησα όσο μπορούσα το χρόνο που είχα στη διάθεσή μου και έκανα αυτό που μπόρεσα. Σε ένα μαθητή που δεν μπόρεσε να πετύχει αυτό που ήθελε, εγώ θα έλεγα να μην απογοητεύεται και να μην το βάζει κάτω. Οι δρόμοι που ανοίγονται είναι βέβαιο ότι θα τον οδηγήσουν  αργά ή γρήγορα σε αυτό που θέλει πραγματικά.

Γιορδαμνής Γιώργος, Λύκειο Αφάντου 14.695 μόρια

 


Πεδίο Οικονομικών – Πληροφορικής. «Τα θέματα εφέτος, ήταν κατά την άποψή μου ιδιαίτερα απαιτητικά ή για πολύ καλά προετοιμασμένους όπως συνηθίζουμε να λέμε. Επέλεξα το πεδίο των οικονομικών, αν και πάντα με ενδιέφερε και η γυμναστική ακαδημία. Πιστεύω να τα καταφέρω κι εύχομαι ότι καλύτερο για όλα τα παιδιά.