Ρόδος: Τι δηλώνουν οι πρωταγωνιστές των πανελλαδικών εξετάσεων

Εξαιρετικές ήταν και φέτος οι επιδόσεις των μαθητών και των μαθητριών των Λυκείων του νησιού μας, παρά τις δυσκολίες που παρατηρήθηκαν σε όλα σχεδόν τα πεδία.
Αυτό προκύπτει εξάλλου και από τον αριθμό των υποψηφίων που κατάφεραν να συγκεντρώσουν υψηλές βαθμολογίες και να πετύχουν έτσι την εισαγωγή τους στη σχολή προτίμησής τους.

 

 


 Μαρία Φωτούδη -1ο ΓΕΛ Ρόδου 19.067 μόρια (οικονομικών)

«Είμαι πολύ χαρούμενη, δεν το περίμενα γιατί δυσκολεύτηκα σε κάποια θέματα αρχικά, αλλά στο τέλος επειδή ήμουν ψύχραιμη και δεν αγχώθηκα κατάφερα να τα λύσω και είμαι πολύ ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα. Στόχος μου είναι η Πληροφορική Αθηνών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου γιατί χωρίς τη στήριξη και τη βοήθειά τους δεν θα μπορούσα να γράψω τόσο πολύ, τους γονείς μου για τη δυνατότητα που μου έδωσαν και τους φίλους μου. Θα ήθελα επίσης να πω στα παιδιά που θα ξεκινήσουν προετοιμασία πανελληνίων, να πιστεύουν στις δυνάμεις τους και να μην απογοητεύονται όταν τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά, γιατί ο δρόμος του καθενός είναι διαφορετικός».

 

 


Μαρία Κοντού – 1ο ΓΕΛ Ρόδου 18.688 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Φέτος ήταν μία δύσκολη χρονιά και το κυριότερο που κατάλαβα είναι ότι η ψυχολογία παίζει πολύ μεγάλο ρόλο γιατί ήξερα ότι θα χρειαστεί σκληρή δουλειά. Έπρεπε να κάνω θυσίες για να φθάσω το στόχο μου, που ήταν να γράψω πολύ καλά για να έχω επιλογές και φυσικά νιώθω υπερήφανη για το αποτέλεσμα»!

 

 


Παναγιώτης Αναστασάς – 1ο ΓΕΛ Ρόδου 18.601 μόρια (θετικών σπουδών)

«Δύσκολη χρονιά με αρκετό διάβασμα, στο τέλος όμως όλα πήγαν καλά με την βοήθεια φυσικά της οικογένειας, του σχολείου και των φροντιστών μου!
Από την αρχή στόχος μου ήταν το Πολυτεχνείο, έχω υπόψη μου δύο σχολές και θα επιλέξω»!

 

 

 

 

Αντωνία Διακοσταματίου – Κολλέγιο Ρόδου 18.576 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Είμαι ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα γιατί ανταμείφθηκαν οι προσπάθειές μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους γονείς, τους καθηγητές και τους φίλους μου, για τη στήριξη και να ευχηθώ καλή φοιτητική ζωή σε όσους τα κατάφεραν!
Στόχος μου ήταν εξ αρχής η Νομική, κάτι που έχω πετύχει».


Μαρία Διαμάντη – Κολλέγιο Ρόδου 17.975 μόρια (οικονομικών)

«Νιώθω πολύ καλά αν και πιστεύω ότι τελικά κάναμε τις πανελλήνιες πολύ μεγαλύτερο θέμα από ό,τι είναι! Θέλει ηρεμία και όλα θα πάνε καλά! Ο αρχικός μου στόχος ήταν η πληροφορική, όμως τώρα έχουν «ανοιχτεί» περισσότεροι δρόμοι καθώς τα πήγα πολύ καλύτερα από ό,τι περίμενα. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές  την οικογένεια και τους φίλους μου για όλη την υποστήριξή τους».

 

 

 

 

 


Μαρία Στέργιο  – 4ο ΓΕΛ Ρόδυ 17.940 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Νιώθω πάρα πολύ ικανοποιημένη! Δεν ήταν δύσκολη χρονιά, αρκεί να υπάρχει πρόγραμμα και να μην μένει τίποτα αδιάβαστο. Δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο στόχο αλλά επειδή πλέον έχω πάρα πολλές επιλογές και θα σκεφθώ την καλύτερη»!

 

 

 


Αικατερίνη – Ειρήνη Ζαχαριά – Κολλέγιο Ρόδου 17.865 μόρια (θετικών σπουδών)

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω το σχολείο, τους καθηγητές και την οικογένειά μου που στάθηκαν αρωγοί στην προσπάθειά μου αυτή και με όπλισαν με όλα τα μέσα (υλικά και ψυχικά). Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα παρά τη δυσκολία των θεμάτων. Η αλήθεια είναι ότι η φετινή χρονιά κατακλυζόταν από μεγάλη ψυχολογική, κυρίως, πίεση, ωστόσο το συστηματικό διάβασμα και η πειθαρχία  είναι στοιχεία που σε οδηγούν μέρα με τη μέρα πιο κοντά στο στόχο σου! Αυτό που θα συμβούλευα τους φετινούς υποψήφιους είναι να μην εγκαταλείπουν ποτέ τα όνειρά τους και να παλεύουν γι’ αυτά ακόμα και όταν η απογοήτευση τούς έχει κυριεύσει. Τίποτα δεν είναι αδύνατον! Συγχαρητήρια σε όλους»!

 

 

 
Αικατερίνη Μπάκα – ΓΕΛ Κρεμαστής 17.855 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Είμαι ικανοποιημένη από τη βαθμολογία που συγκέντρωσα και η οποία μου επιτρέπει την είσοδο μου στη σχολή προτίμησής μου (παιδαγωγικές σχολές). Ήταν μία δύσκολη χρονιά και σε όλα τα παιδιά αξίζουν συγχαρητήρια για την προσπάθεια τους. Για κάποιον που θέλει να πετύχει το στόχο του στις εξετάσεις θα πρέπει να είναι συνεπής να έχει πρόγραμμα και μετά όλα θα πάνε καλά»!

 

 

 

Ευδοκία Ιωαννίδη – Κολλέγιο Ρόδου 17.691 μόρια (οικονομικών)

«Είμαι πολύ χαρούμενη για το αποτέλεσμα, δεν το περίμενα και αυτό είναι δουλειά τόσο των γονιών μου όσο και των καθηγητών μου που με βοήθησαν, με καθοδήγησαν και τους ευχαριστώ πάρα πολύ. Δεν ξεκίνησα με κάποιο ιδιαίτερο στόχο, ήθελα όμως να γράψω όσο καλύτερα μπορούσα χωρίς να πιεστώ για να περάσω σε μία οποιαδήποτε σχολή οικονομικών της Ελλάδας».

 

 

 


Μαρία Τζόρου- ΓΕΛ Κρεμαστής 17.663 μόρια (θετικών σπουδών)

«Νιώθω αρκετά ικανοποιημένη διότι πέτυχα το στόχο μου. Ήταν δύσκολο, κυρίως το ψυχολογικό, αλλά τα καταφέραμε. Ευχαριστώ την οικογένεια, τους καθηγητές και το σχολείο μου, καθώς και τους φίλους μου γιατί όλοι τους συνέβαλαν στο να γράψω εγώ καλά»!

 

 


 

Γεώργιος Νικολιδάκης- Ροδίων Παιδεία
17.514 μόρια (4ο πεδίο)

«Είμαι ευχαριστημένος που κατάφερα το στόχο μου, δηλαδή την εισαγωγή μου στην ΑΣΟΕΕ. Ήταν δύσκολη χρονιά με αρκετό διάβασμα και από ψυχολογική άποψη αλλά με βοήθησαν πολύ η οικογένεια, οι φίλοι μου και έτσι πέρασε ο καιρός. Οι πανελλήνιες δεν είναι τόσο πολύ δύσκολες όπως τις παρουσιάζουν όλοι, αλλά θέλει προσπάθεια από την αρχή και επιμονή για να πετύχεις το στόχο σου».

 

 

 

Λουκία- Αγγελική Χατζημιχαήλ – Κολλέγιο Ρόδου 17.507 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Είμαι πολύ χαρούμενη που έγραψα αυτή τη βαθμολογία! Ήταν μία αρκετά δύσκολη και απαιτητική χρονιά και ελπίζω να πετύχω τους στόχους μου που είναι η Νομική σχολή, όπως επίσης το ίδιο εύχομαι και για τα υπόλοιπα παιδιά».

 

 

 

 

 

Χαρίκλεια Κασιώτη- Ροδίων Παιδεία 17.314 μόρια (1ο πεδίο)

«Νιώθω ανακουφισμένη που τελείωσε μία δύσκολη, απαιτητική για όλους μας, χρονιά. Είμαι

ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα γιατί δούλεψα πολύ για αυτό και πιστεύω ότι πετυχαίνω το στόχο μου που είναι η Ψυχολογία. Στα παιδιά που θα δώσουν εξετάσεις την επόμενη χρονιά έχω να πω, ότι αν δουλέψουν, οι κόποι τους θα ανταμειφθούν σίγουρα»!

 

 

 

 


Βενετία Παπακωνσταντίνου – ΓΕΛ Κρεμαστής
 17.234 μόρια (θετικών  σπουδών)

«Τώρα είμαι πολύ καλά γιατί όλο το χειμώνα έριξα διάβασμα για να μπορέσω να πετύχω αυτό που πέτυχα και ελπίζω να εισαχθώ στην Κτηνιατρική σχολή που επιθυμώ. Θέλω να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου που με βοήθησαν και τους γονείς μου που με στήριξαν».

 

Καθολική- Σαββίνα Τσούλλου  – 4ο ΓΕΛ Ρόδυ
 17.210 μόρια (ανθρωπιστικών σπουδών)

«Είμαι παρά πολύ υπερήφανη για τον εαυτό μου γιατί κατάφερα να πετύχω το στόχο μου (Φιλολογία Κρήτης), παρά το ότι τα μόρια της σχολής που επιθυμώ ήταν χαμηλότερα, κατάφερα να γράψω παραπάνω. Δεν έχασα κάτι από την προσωπική μου ζωή, ήμουν κάθε μέρα έξω, ωστόσο είχα πρόγραμμα και σύστημα διαβάσματος και τίποτε δεν είναι ακατόρθωτο. Αν θέλεις κάτι πραγματικά, το πετυχαίνεις με τη στήριξη πάντα των δικών σου ανθρώπων».

 


Ηλίας Χατζηδημητρίου – Κολλέγιο Ρόδου
 16.905 μόρια (θετικών σπουδών)

«Είμαι ικανοποιημένος παρόλο που είχα και πέμπτο μάθημα και τα αποτελέσματα ήταν αυτά που περίμενα. Από την αρχή ήθελα Πολυτεχνείο (Μετσόβιο) τη σχολή Πολιτικών Μηχανικών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τη  μητέρα μου και τον πατέρα μου καθώς και τον αδελφό μου για την πολύτιμη βοήθειά τους καθώς και τους φίλους μου, οι οποίοι έβαλαν και αυτοί το λιθαράκι τους με το δικό τους τρόπο».

Μαρία Φωταρά  – 4ο ΓΕΛ Ρόδoυ 16.790 μόρια
 (θετικών σπουδών)

«Είμαι παρά πολύ καλά, αν και περιμένω να δω πώς θα κυμανθούν οι βάσεις. Τα θέματα ήταν αρκετά απαιτητικά και για αυτό απαιτούνταν προετοιμασία όχι μόνο φέτος αλλά και τα προηγούμενα χρόνια. Περιορίσαμε τις εξόδους, το σχολείο προσπαθούσε με κάθε τρόπο να μας βοηθήσει, υπήρχε και η υποστήριξη των γονιών μας και των καθηγητών μας από τα φροντιστήρια, ήταν μία πολύ απαιτητική χρονιά, αλλά δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό».

 

 


Νίκος Φωταράς  – 4ο ΓΕΛ Ρόδυ 16.430 μόρια (θετικών σπουδών)

«Από μικρός ήθελα να γίνω Φυσικός, μου άρεσε πάρα πολύ! Ευτυχώς με τη βαθμολογία που συγκέντρωσα πέτυχα το στόχο μου. Σε ό,τι αφορά τα φετινά θέματα των πανελληνίων εξετάσεων, της Χημείας ήταν απαιτητικά, της Φυσικής κουραστικά όχι όμως δύσκολα, ενώ στα Μαθηματικά ήταν πολύ «όμορφα» θέματα. Στα παιδιά που θα ξεκινήσουν προετοιμασία για τις πανελλαδικές έχω να πω: να βρίσκουν τον πραγματικό τους στόχο και μετά όλα τα υπόλοιπα είναι εύκολα»!