Τα σχόλια επηρεάζουν καθοριστικά την κράτηση σε όλα τα καταλύματα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 292 ΦΟΡΕΣ
Η πλειονότητα των ταξιδιωτών επιλέγουν κράτηση σε ξενοδοχείο βάσει των κριτικών από άλλους επισκέπτες του, σύμφωνα με έρευνα της Booking.com.
Οι ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο δεν δίνουν μεγάλη σημασία στην φωτογραφίες και τις περιγραφές του ξενοδοχείου στο διαδίκτυο, αλλά στις κριτικές από άλλους επισκέπτες κατά την επιλογή της επόμενης κράτησης διαμονής, ιδιαίτερα όταν αναζητούν εναλλακτικούς τύπους καταλύματος.
Η Booking.com εντόπισε οτι το 70% των βρετανών ταξιδιωτών αξιολογούν τις κριτικές ως σημαντικό παράγοντα για να θεωρήσουν ότι ένα κατάλυμα είναι φιλόξενο. Παγκοσμίως το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 75%.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη σε δείγμα 21.500 ταξιδιωτών σε 29 αγορές την περίοδο Δεκέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019, έδειξε ακόμη ότι το 42% των ταξιδιωτών δεν θα κάνουν κράτηση διαμονής εάν υπάρχουν αρνητικές κριτικές για τον ιδιοκτήτη, ακόμα κι αν η τιμή, η τοποθεσία και η ποιότητα καταλύματος είναι αυτά που αναζητούν. Σε παγκόσμια κλίμακα αυτό το ποσοστό ανεβαίνει στο 53%.
Κατά μέσο όρο, οι χρήστες των ιστοσελίδων θεωρούν το προσωπικό πιο σημαντικό από τις υπηρεσίες, την καθαριότητα, την άνεση, το value και την τοποθεσία.
Οι Γερμανοί, οι Αυστριακοί και οι Γάλλοι ταξιδιώτες είναι γενικά οι πιο θετικοί στις κριτικές τους για το προσωπικό, σε σύγκριση με τις γενικές κριτικές του ξενοδοχείου. Η Booking.com συγκεντρώνει 173 εκατ. κριτικές επισκεπτών.
Πηγή: tornosnews.gr