Λέσχη Lions Ηλιούσα Ρόδου: Μια «λαϊονική» χρονιά κλείνει γεμάτη έργα και όχι λόγια

Λέσχη Lions Ηλιούσα Ρόδου: Μια «λαϊονική» χρονιά κλείνει  γεμάτη έργα και όχι λόγια

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 707 ΦΟΡΕΣ

Από τη Λέσχη Lions Hλιούσα Ρόδου εκδόθηκε ενημερωτική ανακοίνωση για τις δραστηριότητες του συλλόγου, στην οποία αναφέρονται τα εξής:

“Στις 19/7 κάναμε την αρτοκλασία της Λέσχης μας στον ιερό ναό των Εισοδίων και μετά ακολούθησε μια Ολομέλεια στο εστιατόριο Άγαλμα. Το κόστος της Ολομέλειας το πρόσφερε το μέλος μας L. Δημητρά Ελένη για το γάμο της κόρης της.

Στις 27/7 με την είδηση της μεγάλης πυρκαγιάς στην Αττική η λέσχη μας πρώτη κινητοποιήθηκε και με τη βοήθεια της μεταφορικής του κ. Λάζαρου Ιωαννίδη μεταφέρθηκαν αναλώσιμα και είδη πρώτης ανάγκης στους πυρόπληκτους. Επίσης η L. Χατζημιχάλη προσέφερε είδη οικιακού εξοπλισμού στο σύλλογο Πολυτέκνων Ρόδου. Από χρήματα που συγκέντρωσε η L. Παππά από φίλες της αγοράστηκαν αναλώσιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τους ωφελούμενους του Ιδρύματος «Άγιος Ανδρέας».

Στις 5/9 πραγματοποιήσαμε την καθιερωμένη μας μουσική βραδιά στο εστιατόριο “ΚΑΒΟΥΡΑΚΙΑ”. Μια υπέροχη βραδιά με τη μουσική του Νίκου Γιάννου που μας την πρόσφερε αφιλοκερδώς. Ο σκοπός της εκδήλωσης αυτής ήταν η αγορά ενός καρδιογράφου για το Περιφερειακό Ιατρείο της Λίνδου.

Στις 17/9 παραδώσαμε στο Περιφερειακό Ιατρείο της Ιαλυσού έναν Υπολογιστή προσφορά της κας Πάππου Ελένης μετά από πρόταση του μέλους μας Παπανικήτα Μαίρης.

Στις 30/9 παραθέσαμε γεύμα στο Χαραλάμπειο Γηροκομείο προσφορά των μελών μας: L. Παππά, L. Χαραλάμπους, L. Γιάννου, L. Μπαφίτη, L. Παπανικήτα.

Στις 5/10 παραδώσαμε τον καρδιογράφο στο Περιφερειακό Ιατρείο της Λίνδου που προέκυψε από τα έσοδα της Μουσικής βραδιάς και από ανώνυμο χορηγό ξενοδόχο της Νότιας Ρόδου.

Στις 6/10 ψυχαγωγήσαμε τους ωφελούμενους της παιδικής μέριμνας Δωδ/νήσου στο ξενοδοχείο “D’ ANDREA MARE” της οικογένειας Πατούρη που τους ευχαριστούμε ολόψυχα αφού η πρωτοβουλία αυτή δεν συμβαίνει πρώτη φορά.

Στις 13/10 πήγαμε στην Κω για την πρώτη Διαζωνική Συνάντηση των Λεσχών. Ήταν μια ευχάριστη εμπειρία με τις αδελφές Λέσχες Ρόδου και Κω.

Στις 31/10 πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη του Κυβερνήτη του Θέματος 117Α και μας άφησε άριστες εντυπώσεις.

Στις 13/11 πραγματοποιήσαμε τα γενέθλια της Λέσχης μας στο χώρο του εστιατορίου “Μαστίχα”. Την τούρτα πρόσφερε η L. Βάσω Φρόνα. Η βραδιά είχε μεγάλη επιτυχία.

Στις 22/11 τοποθετήσαμε κουτιά συλλογής σκελετών Οράσεως σε κεντρικά καταστήματα οπτικών ειδών. Ευχαριστούμε τον κο Ορέστη Λουκαΐδη, τον κο Θωμάγγελο Μιχαλάκη, τον κο Αντώνη Γιαννούλη και τον κο Βασίλη Καστελλοριζό.

Στις 24/11 στην πλατεία Κύπρου πραγματοποιήσαμε δωρεάν εξέταση σακχάρου με τη βοήθεια του Ιατρού κου Σάββα Λουκαΐδη τον οποίο ευχαριστούμε ιδιαίτερα καθώς και τον φαρμακοποιό κο Παναγιώτη Σταυρούλη για την προσφορά αναλώσιμου υλικού δωρεάν.

Στις 28/11 παραδώσαμε σε ολομέλεια της Λέσχης μας το ποσό των 2,500 ευρώ στον μικρό Μιχάλη που αντιμετωπίζει χρόνιο πρόβλημα όρασης για να πραγματοποιήσει την εγχείρηση αποκατάστασης της όρασης. Παράλληλα έγινε και η εισδοχή του νέου μας μέλους Παρασκευά Μαίρης.
Με τη συμβολή μας ως χορηγοί συμβάλαμε στην έκδοση του ημερολογίου του 1ου Π.Δ.Σ. Ρόδου με τα έσοδα να ωφελούν τους μικρούς μαθητές στην πραγματοποίηση της εκπαιδευτικής εκδρομής τους στην Αθήνα.

Στις 30/11 επισκεφτήκαμε το Ίδρυμα “Άγιος Ανδρέας” για να προσφέρουμε αναλώσιμα υλικά και ειδικά παιχνίδια στους ωφελούμενούς του.

Στις 14/12 έγινε χριστουγεννιάτικο μπαζάρ στο χώρο του καφέ “Μαστίχα”. Το μπαζάρ διήρκησε δυο μέρες. Τα γλυκίσματα ήταν δημιουργίες των μελών μας και τα έσοδα ήταν 1,000 ευρώ.
Επίσης τον μήνα Δεκέμβριο εκδόθηκαν 22 τροφοεπιταγές των 70 ευρώ για συμπολίτες μας που τις έχουν ανάγκη, συνολικής αξίας 1,540 ευρώ.
Την παγκόσμια ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου, μια ακόμη πράξη από το μέλος μας Βομβύλα Ρέτα προστέθηκε στο σύνολο των δράσεων του μήνα.
Η ίδια χορήγησε στο σύλλογο «Νοιάζομαι, Πράττω και Δρω», αναλώσιμα είδη.

Στις 17/1 κόψαμε την πρωτοχρονιάτικη πίτα μας στο ξενοδοχείο Πλάζα. Το φλουρί προσέφερε το μέλος μας L. Αθηνά Τσιάρτα, κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο και την οποία όλες μας και ιδιαίτερα η Πρόεδρος ευχαριστεί θερμά.. Το δώρο αποτελούσε ένα βραχιόλι PANDORA και ένα γούρι για το λαιμό.

Στις 11/2 παραδώσαμε έναν ακόμα καρδιογράφο στο Περιφερειακό Ιατρείο του Γενναδίου.

Στις 15/2 παραδώσαμε μια περπατούρα στην Κατερίνα, ωφελούμενη του Συλλόγου “Ελπίδα”, χάρη στα ευγενικά αισθήματα της Παππά όπως επίσης και στη φιλία της με τον κο Καπανά, που τη χορήγησε εντελώς δωρεάν. Στη συνέχεια προσφέραμε γεύμα στα παιδιά του Συλλόγου και το επιδόρπιο που ακολούθησε ήταν μια ευγενική χορηγία του μέλους μας και ιδιοκτήτριας των Φούρνων Μασσάρων, L. Μαρίας Μπαφίτη.

Στις 18/2 επισκεφτήκαμε σε ολομέλειά μας την ιδιωτική συλλογή του συμπολίτη μας και συλλέκτη κου Γεωργαλίδη στην Παστίδα. Στη συνέχεια ακολούθησε δείπνο στο εστιατόριο “Γέφυρα”, της περιοχής.

Στις 20/2 έγινε εκ νέου παράδοση αναλώσιμων ειδών στο Ίδρυμα “Άγιος Ανδρέας” χάρη στη χορηγία φίλων του μέλους μας L. Παππά Ελένης.
Επίσης αυτόν τον μήνα εκδόθηκαν 4 τροφοεπιταγές προς ενίσχυση του προγράμματος των Διεθνών για την πείνα. Την ίδια περίοδο αγοράστηκε και προσφέρθηκε κρέας για μια οικογένεια του νησιού μας.
Για την καταπολέμηση του παιδικού καρκίνου δόθηκε το ποσό των 350 ευρώ σε μικρό συμπολίτη μας ώστε να βοηθηθεί σε χειρουργική επέμβαση που θα γίνει στο εξωτερικό.
Η φίλη της λέσχης μας κα Σισσαμωτού Θεανώ μας πρόσφερε το ποσό των 150 ευρώ εις μνήμην του συζύγου της Ιατρού κου Σισσαμωτού ώστε να αγοραστεί γραφική ύλη για το Γ.Ν.Σ. Ρόδου.

Στις 30/3 κατά τη διάρκεια της Διαζωνικής συνάντησης των τριών λεσχών της Δωδ/νήσου βραβεύτηκε η κα Λίτσα Ροδίτη, μέλος μας και Αντιδήμαρχος Πρασίνου στο Δήμο της Ρόδου για την προσφορά και το έργο της ως Αντιδήμαρχος συμβάλλοντας τα μέγιστα στην ομορφιά της πόλης μας. Βραβεύτηκε επίσης η μικρή μαθήτρια από το χωριό Αφάντου, που με κίνδυνο της ζωής της έσωσε τρία ανήλικα αδελφάκια την ώρα που καιγόταν το σπίτι τους.

Στις 5/4 παρακολουθήσαμε τους τέταρτους χαιρετισμούς στον ιερό ναό Αγίου Φανουρίου και μετά ακολούθησε δείπνο με νηστίσιμα εδέσματα.

Στις 14/4 η λέσχη μας πήρε μέρος στη δράση για τη δεντροφύτευση του συλλόγου “Let’s Do it” για το περιβάλλον, στην κεντρική πλατείας της Ιαλυσού.

Στις 18/4- 20/4 πραγματοποιήσαμε πασχαλινό μπαζάρ στην πλατεία Κύπρου με πασχαλινά είδη και λαμπάδες. Τα έσοδα διατέθηκαν για την έκδοση 29 τροφοεπιταγών των 70 ευρώ, συνολικής αξίας 2,080 ευρώ.

Στις 21/4, Κυριακή Βαΐων, παραθέσαμε γεύμα με ψάρια στο Χαραλάμπειο Γηροκομείο. Το γεύμα ήταν προσφορά των μελών L. Μάτας Γιάννου και L. Μαρίας Σίνη εις μνήμην των συζύγων τους. Η λέσχη ψυχαγώγησε τους γέροντες με μουσική.
Στις 18/5 διοργανώσαμε μεγάλη επίδειξη μόδας στο “RODOS PALACE” με τα έσοδα της οποίας αγοράστηκε το ουρητηροσκόπιο για την Ουρολογική Κλινική του Νοσοκομείου Ρόδου. Αυτός ήταν και ο στόχος της χρονιάς.

Στην αγορά αυτή συνέβαλαν:
Α) ο έρανος με κουπόνια των 5 ευρώ, με τελικά έσοδα 3,000 ευρώ
Β) οι 34 σπόνσορες που μας τίμησαν με το ποσό των 3,400 ευρώ, δείχνοντάς μας απεριόριστη αγάπη και εμπιστοσύνη
Γ) τα καταστήματα που έλαβαν μέρος στην επίδειξη και
Δ) η οικογένεια του κου Καμπουράκη με το ποσό των 3,400 ευρώ.
Το ουρητηροσκόπιο παραγγέλθηκε και το περιμένουμε ώστε να κάνουμε σύντομα την επίσημη παράδοση στο Γ.Ν.Σ. Ρόδου
Πριν το κλείσιμο της χρονιάς εκδόθηκε μια τροφοεπιταγή των 100 ευρώ με σκοπό να δοθεί σε συμπολίτισσά μας ύστερα από παρέκκλιση της L. Βομβύλα Ρέτας, η οποία και της την παρέδωσε. Επίσης δόθηκε το ποσό των 300 ευρώ στο σύλλογο Στήριξης καρκινοπαθών Δωδ/νήσου”.

Διαβάστε ακόμη

Εκδήλωση για τα 109 χρόνια από τη γενοκτονία των Αρμενίων

Συζήτηση με τη WWF για τις δασικές πυρκαγιές της Ρόδου την Τετάρτη στο ΕΚΡ

Ανοιχτή Εκδήλωση για το κοινό του έργου «Ελληνικές Έξυπνες πόλεις: Σύστημα Τηλεφροντίδας με ρολόι και βραχιόλι στο Δήμο Ρόδου»

Επιτυχώς ολοκληρώθηκαν η Ημερίδα Ενημέρωσης & το Τριήμερο Περιφερειακό Εργαστήριο Κυκλικής Οικονομίας

Ομιλία του συγγραφέα Νικόλα Σμυρνάκη

Ημερίδα αφιερωμένη στον Νικ. Κόνσολα

Πεζοπορία της ΟΠΕΡ την Κυριακή 28 Απριλίου μαζί με τον Πανταζή Χούλη

Πρόσκληση στα εγκαίνια του Μπαζάρ Μεταχειρισμένου Βιβλίου στον Ι.Ν. Αγίου Ιωάννου Ρόδου