Πώς οι τοπικές εμπειρίες απογειώνουν τα έσοδα στο ξενοδοχείο

Πώς οι τοπικές εμπειρίες απογειώνουν  τα έσοδα στο ξενοδοχείο

Πώς οι τοπικές εμπειρίες απογειώνουν τα έσοδα στο ξενοδοχείο

Rodiaki NewsRoom

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΚΕ 461 ΦΟΡΕΣ

O εμπλουτισμός της εμπειρίας του πελάτη και η αύξηση των εσόδων είναι οι δύο κορυφαίες προτεραιότητες για πολλά ξενοδοχεία καταλύματα.

Και η πώληση τοπικών εμπειριών αποτελεί τεράστια ευκαιρία για περισσότερα έσοδα στα καταλύματα, αφού κάνουν το ξενοδοχείο πιο ελκυστικό, αυξάνοντας έτσι την πληρότητα.

Expedia, Airbnb, Booking.com και TripAdvisor στη “μάχη” των τοπικών εμπειριών
Η Expedia σήμερα έχει 4.000 προμηθευτές που παρέχουν 27.000 περιηγήσεις και δραστηριότητες παγκοσμίως.

Η Airbnb, μέσω της προσφοράς εμπειριών της, δρομολόγησε εκδρομές και δραστηριότητες σε πολλούς από τους βασικούς προορισμούς της, με στόχο να φέρει τις προσφορές της σε 1.000 πόλεις.

Πριν από ένα χρόνο η Booking.com απέκτησε την Fairharbor και το TripAdvisor το Bokun πλατφόρμες λογισμικού clound, οι οποίες επιτρέπουν στους τοπικούς οργανισμούς περιοδείας και δραστηριοτήτων να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους online.

Σύμφωνα με την PhocusWire, το 98% των ταξιδιωτών πιστεύει πως είναι σημαντικό να ζήσει μια «τοπική εμπειρία» σε ένα νέο προορισμό.

Τα ξενοδοχεία, επισημαίνει η PhocusWire είναι τοπικές επιχειρήσεις και αυτό αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ΟΤΑ στην επιλογή τοπικών επιχειρήσεων περιοδείας και δραστηριοτήτων, την εξυπηρέτηση των πελατών τους και τη διασφάλιση έγκαιρων πληρωμών.

Τι κάνει τους ξενοδόχους πιο κατάλληλους να προσφέρουν τοπικές περιηγήσεις και δραστηριότητες
• Γνωρίζουν τους καλεσμένους τους και τις προτιμήσεις τους πολύ καλύτερα από τους ΟΤΑ, επιτρέποντάς τους να προσαρμόσουν τις τοπικές περιηγήσεις και δραστηριότητες αναλόγως.

• Γνωρίζουν την περιοχή τους πολύ καλύτερα από τους OTAs.

• Ξέρουν πολύ καλύτερα τους τοπικούς παρόχους περιοδείας και δραστηριότητας από τους ΟΤΑ. Τα ξενοδοχεία χρησιμοποιούν αξιόπιστους τοπικούς φορείς εδώ και πολλά χρόνια.

• Οι ντόπιοι ιδιοκτήτες μπορούν να συνδεθούν με τοπικούς φορείς εκμετάλλευσης σε συναισθηματικό επίπεδο, ως τοπικοί επιχειρηματίες, κάτι που απουσιάζει εντελώς από οποιαδήποτε μεγάλη σχέση OTA-μικρών επιχειρήσεων.

Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να κερδίσουν χρήματα από τοπικές δραστηριότητες
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει εταιρεία δραστηριοτήτων στην περιοχή τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν μια εξατομικευμένη τοπική εξόρμηση ή δραστηριότητα που θα αποτελέσει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία.

Ο τρόπος πώλησης των εμπειριών -είτε τοπικών εταιρειών, είτε του ξενοδοχείου- είναι με τη μορφή πρόσθετων παροχών, οι οποίες μπορούν να προταθούν στους ταξιδιώτες μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου ή στο check in, παραδώστε σε όλους τους επισκέπτες ένα φυλλάδιο που περιγράφει όλες τις τοπικές εκδρομές και δραστηριότητες που προσφέρονται.

Πηγή: tornosnews.gr

Διαβάστε ακόμη

Α. Βασιλικός: Θετικό πρόσημο θα έχει η εφετινή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα

Το top - 10 των ξένων αγορών για τον ελληνικό Τουρισμό

Όλγα Κεφαλογιάννη: Τουρισμός και Πολιτισμός καθορίζουν την Ελλάδα

Όλγα Κεφαλογιάννη: Το υπ. Τουρισμού έχει για πρώτη φορά κονδύλια για να αναπτύξει την τουριστική προσφορά

Οι αεροπορικές στη μάχη της Ελλάδας

Έως και 20.000 Τούρκοι τουρίστες στα ελληνικά νησιά αυτή την εβδομάδα

Jobmatch: Πώς θα λειτουργεί η νέα εφαρμογή για την κάλυψη των κενών θέσεων στον Τουρισμό

Επανασυστήνεται η Επιτροπή Αεροπορικού Τουρισμού