Στεφανία Στάγκα: “Είναι στο χέρι μας  η Ιαλυσός να γίνει περιοχή-πρότυπο”

Την πρόθεσή τους να προγραμματίσουν σωστά, να διεκδικήσουν λύσεις σε μια σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι κι οι επιχειρηματίες στην περιοχή της Ιαλυσού, εξέφρασαν στην πρώτη επίσημη συνεδρίαση του Συμβουλίου της Δημοτικής Ενότητας Ιαλυσού, η πρόεδρος κα Στεφανία Στάγκα και τα υπόλοιπα μέλη του διοικητικού συμβουλίου.

Προηγήθηκε η  Ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία του τοπικού συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Ιαλυσού και τις Αρμοδιότητες των οργάνων Διοίκησης Κοινοτήτων, σύμφωνα  με τη σχετική Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών.

Η πρόεδρος, αφού  καλωσόρισε  τους παρευρισκόμενους δημοτικούς και τοπικούς συμβούλους, ξεκίνησε την τακτική συνεδρίαση του τοπικού συμβουλίου  ανακοινώνοντας εξαρχής τη βεβαιότητα της σίγουρης συνεργασίας μας για τη βελτίωση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας.

Αναφέρθηκε επιγραμματικά σε τρεις πυλώνες λειτουργίας:  
«Ότι είναι στο χέρι όλων μας να φτάσουμε την Ιαλυσό στο επίκεντρο των εξελίξεων, να γίνουμε μια δημοτική κοινότητα-πρότυπο, που θα αξίζει να ζεις, να την επισκέπτεσαι, να δημιουργείς και να εργάζεσαι γι αυτήν.
Αρκετά με την αδιαφορία, την απραξία, τους διχασμούς, αρκετά με τις ρηχές αντιπαραθέσεις.

Σύμφωνα με τις αρμοδιότητές μας που είναι γνωμοδοτικές θα συμβάλουμε και θα πιέσουμε για το καλύτερο του τόπου μας, θα εργαστούμε συλλογικά με οργανωμένο σχέδιο και πυξίδα για το συμφέρον του τόπου μας».

Στη συνέχεια, την πρώτη  συνεδρίαση του συμβουλίου της Κοινότητας Ιαλυσού  χαιρέτισαν και ευχήθηκαν καλή δύναμη  και καλή επιτυχία στα νέα καθήκοντά τους οι εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι της Ιαλυσού:
Η κα Τσαμπίκα Κιαχαγιά, Αντιδήμαρχος  Επιχειρησιακής Λειτουργίας και Καθημερινότητας του πολίτη,  δήλωσε ότι:
“Θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε  το επίπεδο  ποιότητας ζωής των πολιτών με τις απαιτούμενες παρεμβάσεις  και θα στηρίξουμε την  κάθε προσπάθεια του τοπικού συμβουλίου και θα είμαστε σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία  για την άμεση  επίλυση των προβλημάτων που θα προκύπτουν για την Ιαλυσό και μια Ρόδο που θα  λάμπει ξανά.

Στόχος μας είναι να οργανωθούν οι επιμέρους τομείς το συντομότερο δυνατό και να αξιοποιηθεί το υπάρχον δυναμικό με τον καλύτερο τρόπο, έτσι ώστε να βελτιωθεί ο νευραλγικός τομέας της καθημερινότητας και συνεπώς η εικόνα της πόλης αλλά και των κατοίκων”.

Στη συνέχεια έλαβαν το λογο οι νεοεκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι Ρόδου: Ιωάννης Κορωναίος, Ευδοκία Πάττα-Αποστολίδη και Κωνσταντίνος - Παντελής Προυσάλογλου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν στην πρόεδρο και στα μέλη του τοπικού Συμβουλίου καλή επιτυχία στο νέο τους έργο και δήλωσαν ότι θα στηρίζουν  κάθε θετική ενέργεια και προσπάθειά τους.

Κατόπιν, την 1η επίσημη συνεδρίαση του  συμβουλίου της κοινότητας Ιαλυσού χαιρέτισαν με τη σειρά τους οι νεοεκλεγμένοι τοπικοί σύμβουλοι και αφού αντάλλαξαν ευχές για καλή δύναμη και καλή συνεργασία στο νέο λειτούργήμα  τους    εκφράζοντας  ο καθένας ξεχωριστά τις απόψεις τους. 

Προτάθηκε επίσης να γίνει εισήγηση σε επόμενο συμβούλιο για την τροποποίηση κανονιστικής απόφασης σχετικά με τις  ώρες λειτουργίας μουσικής στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που δραστηριοποιούνται στην Κοινότητα Ιαλυσού σύμφωνα με τις νέες κείμενες διατάξεις, καθώς και την αστυνομική διάταξη για τη την τήρηση της κοινής ησυχίας.

Ακολούθησε η πλήρης ενημέρωση της Προέδρου της Κοινότητας Ιαλυσού κας Στεφανίας Στάγκα σχετικά με τις   ενέργειες –παρεμβάσεις- εργασίες - συντηρήσεις που έγιναν στην ευρύτερη περιοχή της Ιαλυσού με τη συνεργασία των υπηρεσιών του Δήμου και  του προσωπικού,  καθώς και τις επίσημες συναντήσεις  που πραγματοποιήθηκαν με αντιδημάρχους και  αρμόδιους  υπηρεσιακούς παράγοντες για το χρονικό διάστημα  από 1η Σεπτέμβρη μέχρι σήμερα αναφορικά με: 

-1) Τον καθαρισμό και το πλύσιμο των προαύλιων χώρων όλων των σχολείων πριν από τον αγιασμό. 
- 2) Τον καθαρισμό και το πλύσιμο  του Κοιμητηρίου, όπως επίσης και  τις εργασίες συντήρησης και καλλωπισμού. Τη βαφή  κάποιων σημείων, όπως: κολωνάκια- πόρτα εισόδου- στύλοι φωτισμού και  τη σύνταξη κανονισμού λειτουργίας. 
-3) Τον καθαρισμό του κολυμβητηρίου περιμετρικά. Την ανάγκη  περίφραξης και   απομάκρυνσης των μπάζων (γιατί έγινε σκουπιδότοπος).

-4) Τον καθαρισμό και το πλύσιμο της κεντρικής πλατείας,  τη συντήρηση και επισκευή   της πλατείας, όπως η τοποθέτηση κυβόλιθων και μαρμάρων σε αντικατάσταση των σπασμένων,   με στόχο να γίνει ξανά η πλατεία προσβάσιμη σε παιδιά και στο κοινό με ασφάλεια, να είναι δηλαδή λειτουργική. Για την πραγματοποίηση τοποθέτησης προβολέα με στόχο την  ασφάλεια των παιδιών, καθώς και την επιδίωξη  για την άμεση λειτουργία των τουαλετών από την ιδιωτική εταιρεία που τις έχει αναλάβει. 
-5) Τον προγραμματισμό  περάσματος του σάρωθρου  από τους κεντρικούς δρόμους και τους δρόμους μέσα στην πόλη, όπου υπάρχει δυνατότητα. 

-6) Την τοποθέτηση 40 κάδων ανακύκλωσης οι οποίοι θα τοποθετηθούν σε κεντρικά σημεία της πόλης. 
-7) Την επισκευή του Γυμνασίου Ιαλυσού με χρηματοδότηση της Περιφέρειας και διαγωνισμό από τον δήμο Ρόδου. 
-8) Την επισκευή και τη βαφή της αίθουσας του Λυκείου Ιαλυσού, όπως επίσης τον καθαρισμό  των φρεατίων και  επισκευή των μπασκετών.

-9) Την τοποθέτηση αθλητικού εξοπλισμού στο 2ο Νηπιαγωγείο Ιαλυσού στην Αγία Παρασκευή και τη συνάντηση  με τους διευθυντές των σχολείων σε συνεργασία με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο. 
-10) Την αντικατάσταση των φωτιστικών στα γραφεία της κοινότητας και  τον καθαρισμό όλων των χώρων, πλην των γραφείων  για τα οποία υπεβλήθη  αίτημα στη διεύθυνση υγείας της Π.Ν.ΑI. για τον έλεγχο της υφιστάμενης κατάστασής τους και τη σύνταξη πρωτοκόλλων καταστροφής και απολύμανσης. 

-11) Την καθαίρεση  επικίνδυνων ιστών φωτισμού και τον προγραμματισμό  τοποθέτησης νέων φωτιστικών ιστών το συντομότερο. 
-12) Την πραγματοποίηση συνάντησης με τον Αντιδήμαρχο Ιαλυσού, Αρχαγγέλου και Καλλιθέας  κ. Γιώργου Πατσάη.  Στη συνάντηση   έγινε μια εκτενέστερη ενημέρωση για όλα τα θέματα που αφορούν τη  Δημοτική Κοινότητα  Ιαλυσού, θέματα λειτουργίας καθημερινότητας, καθαριότητας, προγραμματισμός έργων,  και εργασιών προς εξέλιξη και   τέθηκαν   οι προτεραιότητες και τα ζητήματα της περιοχής τα οποία πρέπει να υλοποιηθούν.

 Έγινε επίσης αναφορά στο υπάρχον διοικητικό και εργατοτεχνικό προσωπικό,  καθώς και  στο τροχαίο υλικό που βρίσκεται στη διαθεσιμότητα της  Κοινότητας Ιαλυσού  του δήμου μας.
Δηλώσεις του αντιδημάρχου αναφέρονται σε  πρόσφατη  ανακοίνωσή του σε  προηγούμενη  αναρτημένη   Δημοσίευση στο επίσημο Διαδυκτιακό μέσο επικοινωνίας και ενημέρωσης του κοινού.        
-13) Την τοποθέτηση προσωπικού στην Ιαλυσό για τις ανάγκες της καθημερινότητας  από τις   τελευταίες προσλήψεις  σε συνεργασία και συνεννόηση με την Αντιδήμαρχο  Επιχειρησιακής Λειτουργίας και Καθημερινότητας του Πολίτη κυρία Τσαμπίκα Κιαχαγιά.

-14) Τη γενομένη συζήτηση σχετικά με τα οχήματα,  τα οποία βρίσκονται υπό διάλυση, και το εργατικό προσωπικό  που αναγκάζεται να εργάζεται χωρίς τα απαραίτητα  εργαλεία.
(Αναφορικά με τα οχήματα γίνεται ο προγραμματισμός άμεσης συντήρησης και επισκευής τους)
-15) Την παραλαβή ηλεκτρικού εξοπλισμού από την κεντρική αποθήκη προμηθειών, καθόσον δεν υπήρχε διαθέσιμο υλικό συντήρησης, για το οποίο δεν υπήρξε ο απαραίτητος προγραμματισμός διάθεσής του.    

-16) Τη συνάντηση με τον πρόεδρο του ΔΟΠΑΡ κ. Αλέξανδρο Κολιάδη   σε  θετικό και εγκάρδιο κλίμα κατά την οποία ο πρόεδρος δήλωσε ότι θα έχει συναντήσεις και θα συνεργάζεται μόνο με τους προέδρους των κοινοτήτων για τον προγραμματισμό των δράσεων και εκδηλώσεων. 
-17) Την παραχώρηση   χώρου στην κεντρική πλατεία  και τη στήριξη της εκδήλωσης της 3ης Γιορτής Καράβολα και Λακούδας που διοργανώθηκε από τον Σύλλογο Γυναικών  Ιαλυσού μετά από αίτημά τους. 

-18) Τη συναίνεση στο να πραγματοποιηθεί ο 6ος αγώνας ανάπτυξης της Ιππικής αντοχής από τον ιππικό όμιλο ΚΑΔΜΟΣ υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ιππασίας στην περιοχή της Φιλερήμου όπου αποκλειστική ευθύνη είχαν οι παραπάνω φορείς.

-19) Τον προγραμματισμό  εορταστικών εκδηλώσεων για τα Χριστουγέννα. Για το αναλυτικό πρόγραμμα θα  υπάρξει ενημέρωση μετά την υποβολή των προτάσεων του γραφείου και της Επιτροπής Πολιτισμού- Αθλητισμού- Τουρισμού.      Υποβλήθηκε σχετική πρόταση  στον ΔΟΠΑΡ και στην Περιφέρεια για τη συνδιοργάνωση των εκδηλώσεων.
-20) Το κλείσιμο και την περίφραξη της παιδικής χαράς στη Πλατεία Ράπτη και  την υποβολή νέων προτάσεων για παιδικές χαρές σε άλλους χώρους σε συνεργασία με τις Τεχνικές Υπηρεσίες.

-21) Την ενημέρωση γα τη προγραμματισμένη συνάντηση με τον Αντιδήμαρχο Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Ιωάννη Καμπούρη, ο οποίος προτίθεται να  επισκεφτεί με υπηρεσιακούς παράγοντες την Ιαλυσό, προκειμένου να ξεκινήσει την καταγραφή δυσλειτουργιών και προβλημάτων του ηλεκτρονικού εξοπλισμού. 

-22) Την πρόταση για τη συγκρότηση εθελοντικών επιτροπών εργασίας:
α-Καθημερινότητας-Καθαριότητας-Πολιτικής Προστασίας 
β-Κοινωνικής Μέριμνας-Υγείας –Πρόνοιας –Παιδείας
γ-Τουρισμού- Πολιτισμού-Αθλητισμού
δ-Περιβάλλοντος-Πρασίνου-Εθελοντισμού.

Οι επιτροπές εργασίας  θα  έχουν χαρακτήρα εθελοντισμού   και με την προσφορα των μελών τους θα καταστεί πιο εύρυθμη η λειτουργία της κοινότητας. 

Στη συνέχεια   τον λόγο έλαβε  ο επίσημος  εκπρόσωπος της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου  κ. Στάγκας Στέργος,  ειδικός σύμβουλος σε θέματα τεχνικών έργων,  ο οποίος    ενημέρωσε λεπτομερώς  για τα έργα της ΠΝΑΙ που εκτελέστηκαν και για αυτά που βρίσκονται σε εξέλιξη και αφορούν την πόλη της Ιαλυσού, καθώς για το νέο  προγραμματισμό που θα προκύψει από το νέο τεχνικό πρόγραμμα σε συνεργασία και με τη νέα δημοτική Αρχή. 

Τέλος, το τοπικό συμβούλιο συζήτησε τα διάφορα τρέχοντα θέματα  και εξέθεσε τις απόψεις του. 
Η πρόεδρος κλείνοντας την 1η τακτική  συνεδρίαση ευχαρίστησε  όλους τους συμμετέχοντες.